lou09 15 Skrevet 4. December, 2018 Jeg skal et par dage til Århus i embeds medfør her i december. I den forbindelse kunne det sikkert være tiltrængt med lidt selvforkælelse efter nogle sikkert lange og hårde arbejdsdage, men jeg er ikke så kendt i byen. Hvad kan I anbefale af gode steder til (thai-)massage med afslutning, meget gerne i gåafstand fra Midtbyen/Frederiksbjerg? Jeg foretrækker min massage blid og brød, så det er vigtigere, at pigerne er søde og imødekommende, end at de virkelig kan tage fat :-) Mh Den fortabte københavner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 363 Skrevet 4. December, 2018 PP Massage i Thorvaldsensgade byder i disse dage på hele 3 super-søde nissepiger.... Stedet er anmeldt herinde masser af gange - og ligger maks 500 meter fra Musikhuset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. December, 2018 King Massage i Morten Børupsgade, 5 minutters gang fra Banegården. Cream hedder hun, og er omtalt masser af gange, især da hun arbejdede på Chaba/Mali. https://annoncelight.dk/showad/240667 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 4. December, 2018 Herbert skrev, for 3 timer siden: PP Massage i Thorvaldsensgade byder i disse dage på hele 3 super-søde nissepiger.... Stedet er anmeldt herinde masser af gange - og ligger maks 500 meter fra Musikhuset PP Massage ligger præcis 821 meter fra Musikhuset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg