Hop til indhold
Henrik H

2 Lejligheder

Recommended Posts

Hej vil lige høre om nogen har noget input her.

Jeg skal flytte fra min lejlighed til en anden lejlighed.
Derfor kommer den ene til, at stå tom noget tid hvor jeg skal sidde med dobbelt husleje.
Så er det lovligt, at leje den ud til nogen, af de piger der arbejder i Danmark?
Det er kun de faste udgifter der skal dækkes og der skal ikke være indtjening på dem.

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Henrik H skrev, for 49 minutter siden:

Hej vil lige høre om nogen har noget input her.

Jeg skal flytte fra min lejlighed til en anden lejlighed.
Derfor kommer den ene til, at stå tom noget tid hvor jeg skal sidde med dobbelt husleje.
Så er det lovligt, at leje den ud til nogen, af de piger der arbejder i Danmark?
Det er kun de faste udgifter der skal dækkes og der skal ikke være indtjening på dem.

Mvh

Hvis det er en leje-lejlighed og der står i lejekontrakten, at der ikke må drives erhverv, så er det ikke lovligt.

Hvis ikke du tager overpris, så burde du ikke kunne anklages for rufferi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar Vendelbo773 jeg skal vist lige have kigget lejekontrakten igennem i aften.
Ang pris så skal lejen "kun" dækkes ind så jeg ikke får dobbelte udgifter i en periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

FrokostUartig det kunne være en mulighed.
Men grunde til, at jeg tænkte i den her retning er, at udlejningen forhåbentlig så hurtigt kommer igang.
Men vil da lige overveje muligheden for AIRBNB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrik H skrev, for 59 minutter siden:

FrokostUartig det kunne være en mulighed.
Men grunde til, at jeg tænkte i den her retning er, at udlejningen forhåbentlig så hurtigt kommer igang.
Men vil da lige overveje muligheden for AIRBNB

der er da ingen der gider leje den hvis den er tom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Af mange grunde ingen god idé... 

Bestemt ikke og man kan sikkert også blive dømt efter en eller andet paragraf hvis man gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi taler nok ikke København eller en anden stor by med bolig mangel, for så kan ejeren hurtigt leje den ud igen, og ellers hvis man selv skaffer en ny lejer kan man slippe hurtigt ud af ens kontrakt.

Hvis du går med planer om at udleje til prostitution, skal du nok forholde dig til

Ejeren bliver nok ikke begejstret hvis det opdages

De øvrige lejere ligeså.

Det vil hurtigt kunne afstedkomme en helvedes masse ballade for dig.  Hvis du ikke kender noget til branchen, eller kender en sød GP der mangler et sted, ville jeg nok ikke spekulere i de baner.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Diskretudlejning.dk ? 

 

Selvom det måske ikke virker til at der er så mange der bruger siden, så er der mange piger jeg kender til i branchen , inklusiv mig selv 

der ofte kigger derinde , når vi søger privat steder .

Siden er dejlig overskuelig og jeg forstår ikke hvorfor folk som har steder de gerne vil leje ud til sådan noget, ikke bruger den side meget mere . 

For der er mange af os piger der altid kigger på diskretudlejning.dk og man kan som udlejer været ret sikker på, at man bliver set  , modsat til sider hvor man  skal søge direkte på navn, by eller andre søgeord der står i annoncen .

På diskretudlejning kan man være sikker på at blive set som udlejer, uanset hvor specifik man er med diverse søgekriterier.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 36 minutter siden:

Diskretudlejning.dk ? 

 

Selvom det måske ikke virker til at der er så mange der bruger siden, så er der mange piger jeg kender til i branchen , inklusiv mig selv 

der ofte kigger derinde , når vi søger privat steder .

Siden er dejlig overskuelig og jeg forstår ikke hvorfor folk som har steder de gerne vil leje ud til sådan noget, ikke bruger den side meget mere . 

For der er mange af os piger der altid kigger på diskretudlejning.dk og man kan som udlejer været ret sikker på, at man bliver set  , modsat til sider hvor man  skal søge direkte på navn, by eller andre søgeord der står i annoncen .

På diskretudlejning kan man være sikker på at blive set som udlejer, uanset hvor specifik man er med diverse søgekriterier.  

Jeg tjekkede lige siden, den virker altså lidt død 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tjekkede lige siden, den virker altså lidt død 

 jeg har selv fundet steder derinde - også for nyligt . 

De steder jeg har fundet derinde fra, har kun haft annoncer på kort tid, fordi de fik så mange henvendelser fra piger, at de var nødt til at tage den af . Jeg har selv haft annonce på , hvor jeg søgte et sted og jeg fandt et sted allerede dagen efter , og jeg fik mange henvendelser fra udlejere . 

Der er meget trafik indbyrdes ligsom her på Eg med privatbeskeder.  

Jeg har været ret glad for det sted og jeg har altid fået en masse henvendelser fra udlejere der ikke selv har annonceret. Det har i hvert fald givet god respons da jeg brugte det. Også selv om det så  "dødt" ud :)  

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hvis det er en lejlighed du har lejet, dvs du ejer ikke lejligheden...er det normalt at man ikke må fremleje en lejebolig, som man ikke ejer...det står normalt i kontrakten, endvidere er det også normalt at det kun er dem som står på lejekontrakten som må have bopæl på adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...