Hop til indhold

Recommended Posts

Annoncen i Ekstra bladet lød på store tunge hængepatter, som jeg besluttede mig for at kigge nærmere på.

Ved kontakt pr. telefon til telefondamen fik jeg oplyst, at jeg kunne få fransk m/kondom med sprøjt ud over ansigt og bryster for kr. 400,-

Det var en sød og smilende telefondame der lukkede op, og hende jeg skulle møde var også meget sød og venlig. Så en del bedre ud end jeg havde forventet.

Hun var dog af den overbevisning, at jeg skulle have svensk og det var det prisen var på. Hvis det skulle være fransk ville hun have 500,-.

Det var nu ikke prisen der holdt mig tilbage, men mere princippet i, at jeg havde en aftale, og at den så ikke blot kunne laves om, men nuvel, jeg besluttede mig så hurtigt for, at nøjes med det svenske.

Hun var bestemt nærværende, som var dejligt. Brysterne var store og flotte, men det lugtede lidt af silikone, da de var noget hårde at føle på. Men de var nu gode alligevel...;)

Selve den svenske var rigtig god, og jeg holdt da heller ikke voldsomt længe til den behandling...:)

Men da jeg så var kommet, slap hun banditten og tog servietter til mig og gik selv ud for at vaske hænderne rene.

Det havde været dejligt, om hun havde givet sig en smule bedre tid til, at fortsætte med at rykke lidt i den, da det jo er dejligt lige efter sprøjtet.

Lidt bedre tid efter afslutningen havde været at ønske, men ellers ok.

MEN ærgeligt, at den blonde telefondame ikke var til salg. Hun virkede meget sød.... :D En flot pige, også sådan nedover.... :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede samme dame (tror jeg) bare i Hellerup et sted - men med megafransk - Absolut en fræk sag men hun slipper lidt hurtigt efter man er kommet og det er et lille minus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...