Hop til indhold
Guest flinkmand

Sweet sexy girl - Esbjerg (uden navn)

Recommended Posts

Guest flinkmand

Søndag aften lavede jeg en aftale om et møde mandag morgen kl. 10.00 med:

https://annoncelight.dk/showad/262819

Pigen bekræftede at det var hendes egne billeder, og at aftalen var i orden mandag morgen kl. 10.00. Jeg ringede til hende kl. 9.30 da jeg var på vej og telefonen ringede ud. Derefter slukkede hun telefonen og alle de næste opkald gik på voiceresponse. Hun reagerede heller ikke på SMS og jeg kørte derfor retur (100 km) da kl. var 10.15.

ØV - ØV - ØV - jeg kan KUN fraråde andre at køre efter hende når hun kan være så useriøs. Det er utrolig dårlig stil. I mellemtiden har hun så også ændret billederne på sin profil, idet det tidligere var en lidt mørkere og mere spinkel pige som var vist på profilen. Telefonnummeret er det samme og teksten i annoncen er heller ikke ændret.

Spar jeres penge og bliv væk fra denne kvinde - hun fortjener ikke et besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Satme en træls oplevelse. Du er sikkert ikke gået glip af noget, falske billeder

https://www.tineye.com/search/308852d47b6ac5d0476f18468b5f09eb73b362d8/

Har anmeldt annoncen med link til siderne, hvor billederne er stjålet.

retfærdigvis skal siges, at det sikkert ikke er pigen selv der har sat billeder og tekst på, men sikkert østbimboen S....

der styrer mange piger :) 

Har prøvet noget lignende, dog ikke med samme pige. 

Havde aftalt at jeg skulle skrive 10 minutter før jeg var der. Det gjorde jeg og hun skrev “ sorry, finished in 20 minuttes” helt ok, så venter jeg bare på gaden. Der gik en halv time og jeg skrev om hun var klar, intet svar. Ventede 1 time uden svar, så blev det sgu for koldt.

Skrev til hende næste dag, at jeg var lidt skuffet over hende, fordi hun havde brudt vores 2 timers aftale.

Hun skrev tilbage med et “and? do you want money from me?” og jeg skulle bare vide hvor ondt hun havde i “pussy “ . Hun skrev videre , om jeg da virkelig havde lyst til at være sammen med hende så?

Jeg svarede nej selvfølgelig ikke og jeg var forstående over for det, men hvordan skulle jeg kunne gætte at det var derfor hun ikke svarede, hun ku jo bare ha skrevet det til mig, så havde jeg ikke spildt 1 time i ventetid med røven på frost :)

Hun svarede at hun var ked af jeg havde ventet, men hun var løbet tør for strøm på tlf og havde ikke kræfter til at sætte den til lader :)

Jaja, hende gider jeg ikke mere, der er nok sild i byen, hvis man gider, ikk?

kan ikke linke til annonce, da den er slettet

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...