Hop til indhold

Recommended Posts

Var her til eftermiddag på besøg hos den brasilianske skønhed Sheila. Det være hende på billederne og hun er gudesmuk – med tan-line og det hele.

Jeg havde egentlig lavet en morgenaftale med Emilly på frederiksberg, men blev brændt af – så var det hjem og reorganisere. Havde haft kig på Sheila et par dage, men hun var et ubeskrevet blad (Jeg kunne i hvert fald ikke finde noget på hende her på siderne) så jeg ville egentlig gå efter noget mere ”sikkert”.

Men… Sheilas billeder og annonce kom frem igen og jeg skrev en SMS for at høre om hun var ledig – der kom hurtigt svar og jeg stor på adressen ved Lyngby St. ½ times tid senere. Døren blev åbnet stort set med det samme, så ind i opgangen, op ad trappen og ind af døren…. Her stod hun så – i al sin magt og vælde. For søren hvor er hun smuk. Jeg havde på forhånd spurgt om hun ville være min sexede frække kæreste i en time, så der var disket op med frækt lingeri med hofteholder og det hele. Betalingen falder…

Efter den obligatoriske skyller kom jeg retur til hende værelse hvor hun dansede/vuggede frækt foran mig og jeg nød det kan I tro. Så lidt nussen og kælen og af kom BH’en og hendes lækre bryster (med tan-line) kom frem – De er præcis så dejlige som på billederne. Lidt sutten og gumlen på dem og så gik hun på knæ.. Men hvad ser jeg til min skræk – Det røde komdom kommer frem og bliver trukket over trolden og så starter hun med et blow – men ikke SF som i annoncen. Hun sutter nu godt, men jeg får lagt hende på sengen og gør tegn til at jeg vil slikke hende og det er ikke noget problem.

Jeg elsker at slikke, så jeg slikker det bedste jeg har lært. Hun er også smuk forneden – en lille smule stubbe, men det generer ikke mig. En finger i fissen – den er godt våd… Så lidt masséren ved hendes anus – det kan hun godt lide og hun kommer lidt glidecreme ved hullet og det tager jeg som en invitation til at stikke fingeren ind – det kan hun rigtig godt lide (I like.. og så en masse portugisiske gloser). På et tidspunkt får jeg taget fingeren ud mens jeg slikker videre og hun tager min hånd for at jeg skal fortsætte med fingeren i røven på hende. Det bruger vi vel ½ times tid på og slutteligt får hun en kraftig orgasme.

Hun får lov til at sunde sig lidt inden jeg ligger mig klar til at blive behandlet. Hun hiver lidt i pjoverten som stadig har det hæslige røde kondom på og sætter sig herefter op for at ride mig, men den er kun halvfed (Jeg HADER komdomer), så det stopper hurtigt da jeg falder ud af hende som en død fugleunge der falder ud af reden. Det er kondomets skyld, siger jeg. Ahh, siger hun så og tager det af. Og så begynder hun på et lækkert økoblow. Som tak for sidst fik jeg også lige en finger i røven – det er jeg ikke så vild med, men jeg fik da afleveret…

Slutteligt lidt pillowtalk – så meget man nu kan med google translate, hun er ikke så god til engelsk – hun er faktisk piv-ringe… Men jeg fandt da ud af at hun er her en uge mere. Det bliver nok til et genbesøg inden hun forsvinder.

Bemærker her bagefter at hun i sin annonce skriver ”Dronning af græsk”. Det kan være den skal være Sheila som skal være den første jeg prøver græsk med.

Poptrold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen en god anmeldelse fra dig. Dem har jeg jo  haft fornøjelse af før. Faldt lige over, at man i hendes menu kunne "løbe på ansigt! for den nette sum af 400,- Det har jeg ikke prøvet før, så måske det skulle prøves. Nå - skøn ser hun i hvert fald ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensemanden skrev, for 6 minutter siden:

Igen en god anmeldelse fra dig. Dem har jeg jo  haft fornøjelse af før. Faldt lige over, at man i hendes menu kunne "løbe på ansigt! for den nette sum af 400,- Det har jeg ikke prøvet før, så måske det skulle prøves. Nå - skøn ser hun i hvert fald ud.

Jeg fik ikke løbet på hendes ansigt - dér var jeg alligevel for nærig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Poptrold Tak for anmeldelsen - har selv kiggede på hende. Efter din anmeldelse er et besøg blevet noget mere sandsynligt. Kunne hun kommunikere på engelsk på SMS’en eller var det en hjælper du skrev med? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensemanden skrev, for 12 timer siden:

Igen en god anmeldelse fra dig. Dem har jeg jo  haft fornøjelse af før. Faldt lige over, at man i hendes menu kunne "løbe på ansigt! for den nette sum af 400,- Det har jeg ikke prøvet før, så måske det skulle prøves. Nå - skøn ser hun i hvert fald ud.

Ja Jensen en lille fodfejl ,så den også godt ,men nu har du jo kommet mig i forkøbet 

Det kan være at hun mente at hvis man ville komme i hendes ansigt så var hun løbet sin vej inden ,,dont know google translate er ikke altid retvisende.

Tror at jeg byder mig til her 

For fremtiden så er alle annoncører velkomne til at sende deres profil tekst til mig INDEN de blir offentlig gjort  

Så retter jeg gerne evt. skrive / tale fejl ;)

Tænker at min indbakke blir fyldt nu 

Jeg tænker non-profit ,men med mulighed for at " prøvekøre" modellerne om de nu også lever op til deres billeder og det guld og grønne skove som de nogen gange lover :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 4 timer siden:

@Poptrold Tak for anmeldelsen - har selv kiggede på hende. Efter din anmeldelse er et besøg blevet noget mere sandsynligt. Kunne hun kommunikere på engelsk på SMS’en eller var det en hjælper du skrev med? 

Jeg er overbevist om at hun selv besvarede sms’er. Det foregik på engelsk det mest af tiden med et par portugisiske gloser hist og her.

Poptrold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

,,,men på den anden side så er det jo også meget sjovt at læse hvad de skriver ,,det er tit grineren 

Nå ,,,undskylder for at afspore yderligere

Poptrold skrev, for 12 timer siden:

Var her til eftermiddag på besøg hos den brasilianske skønhed Sheila. Det være hende på billederne og hun er gudesmuk – med tan-line og det hele.

Jeg havde egentlig lavet en morgenaftale med Emilly på frederiksberg, men blev brændt af – så var det hjem og reorganisere. Havde haft kig på Sheila et par dage, men hun var et ubeskrevet blad (Jeg kunne i hvert fald ikke finde noget på hende her på siderne) så jeg ville egentlig gå efter noget mere ”sikkert”.

Men… Sheilas billeder og annonce kom frem igen og jeg skrev en SMS for at høre om hun var ledig – der kom hurtigt svar og jeg stor på adressen ved Lyngby St. ½ times tid senere. Døren blev åbnet stort set med det samme, så ind i opgangen, op ad trappen og ind af døren…. Her stod hun så – i al sin magt og vælde. For søren hvor er hun smuk. Jeg havde på forhånd spurgt om hun ville være min sexede frække kæreste i en time, så der var disket op med frækt lingeri med hofteholder og det hele. Betalingen falder…

Efter den obligatoriske skyller kom jeg retur til hende værelse hvor hun dansede/vuggede frækt foran mig og jeg nød det kan I tro. Så lidt nussen og kælen og af kom BH’en og hendes lækre bryster (med tan-line) kom frem – De er præcis så dejlige som på billederne. Lidt sutten og gumlen på dem og så gik hun på knæ.. Men hvad ser jeg til min skræk – Det røde komdom kommer frem og bliver trukket over trolden og så starter hun med et blow – men ikke SF som i annoncen. Hun sutter nu godt, men jeg får lagt hende på sengen og gør tegn til at jeg vil slikke hende og det er ikke noget problem.

Jeg elsker at slikke, så jeg slikker det bedste jeg har lært. Hun er også smuk forneden – en lille smule stubbe, men det generer ikke mig. En finger i fissen – den er godt våd… Så lidt masséren ved hendes anus – det kan hun godt lide og hun kommer lidt glidecreme ved hullet og det tager jeg som en invitation til at stikke fingeren ind – det kan hun rigtig godt lide (I like.. og så en masse portugisiske gloser). På et tidspunkt får jeg taget fingeren ud mens jeg slikker videre og hun tager min hånd for at jeg skal fortsætte med fingeren i røven på hende. Det bruger vi vel ½ times tid på og slutteligt får hun en kraftig orgasme.

Hun får lov til at sunde sig lidt inden jeg ligger mig klar til at blive behandlet. Hun hiver lidt i pjoverten som stadig har det hæslige røde kondom på og sætter sig herefter op for at ride mig, men den er kun halvfed (Jeg HADER komdomer), så det stopper hurtigt da jeg falder ud af hende som en død fugleunge der falder ud af reden. Det er kondomets skyld, siger jeg. Ahh, siger hun så og tager det af. Og så begynder hun på et lækkert økoblow. Som tak for sidst fik jeg også lige en finger i røven – det er jeg ikke så vild med, men jeg fik da afleveret…

Slutteligt lidt pillowtalk – så meget man nu kan med google translate, hun er ikke så god til engelsk – hun er faktisk piv-ringe… Men jeg fandt da ud af at hun er her en uge mere. Det bliver nok til et genbesøg inden hun forsvinder.

Bemærker her bagefter at hun i sin annonce skriver ”Dronning af græsk”. Det kan være den skal være Sheila som skal være den første jeg prøver græsk med.

Poptrold

Hun ser dejlig ud ,,du fik da lidt hård medfart med den finger i røveren 

Hvis jeg skal til nordsjlælland så kunne hun godt få mit besøg ,

Ved du om hun er alene på adressen eller andre piger 

Pft. Venligst Hunter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hunting for beaver Jeg så ikke andre, men Sheila tjekkede lige inden jeg blev lukket ud af værelset, så mon ikke der er en anden? Det plejer der at være på den adresse.

Bemærker der er en anden pige fra Brasilien i Lyngby - Livia. Det kunne være en roomie.... Men det er rent gætværk.

Poptrold

Redigeret af Poptrold
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 1 minut siden:

@Hunting for beaver Jeg så ikke andre, men Sheila tjekkede lige inden jeg blev lukket ud af værelset, så mon ikke der er en anden? Det plejer der at være på den adresse.

Bemærker der er en anden pige fra Brasilien i Lyngby - Livia. Det kunne være en roomie.... Men det er rent gætværk.

Poptrold

Kunne sagtens være hende byen Lyngby er fremhævet frem for de andre ,,

Godt nok god fast røv og lår hvis det er den pige man møder IRL 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den unge dame har et kreativt forhold til sproget.  I overskriften betegner hun sig som selvtilfreds.  Ikke den bedste reklame set med mine øjne. 

Og sandelig om hun ikke også har garvet hud! Mon hun bruger en buntmager frem for en sminkøse, når hun skal gøre sig lækker? :P 

Trods disse karaktertræk kunne jeg dog godt overtales til at aflægge hende et besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chomsky skrev, for 12 timer siden:

Den unge dame har et kreativt forhold til sproget.  I overskriften betegner hun sig som selvtilfreds.  Ikke den bedste reklame set med mine øjne. 

Og sandelig om hun ikke også har garvet hud! Mon hun bruger en buntmager frem for en sminkøse, når hun skal gøre sig lækker? :P 

Trods disse karaktertræk kunne jeg dog godt overtales til at aflægge hende et besøg.

 

Ved ikke det er vel bedre at være selvtilfreds istedet for selvfed ,,:P

Hvis du møder hende Chomsky så må du da lige give hende et kursus i danske gloser ,,udover de seksuelle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Chomsky skrev, den ‎04‎-‎12‎-‎2018 at 06:48:

Den unge dame har et kreativt forhold til sproget.  I overskriften betegner hun sig som selvtilfreds.  Ikke den bedste reklame set med mine øjne. 

Og sandelig om hun ikke også har garvet hud! Mon hun bruger en buntmager frem for en sminkøse, når hun skal gøre sig lækker? :P 

Trods disse karaktertræk kunne jeg dog godt overtales til at aflægge hende et besøg.

 

 

Rolig nu, Noam.

Du af alle burde vide, at sproget er spraglet og sprukket.

Det bruges raffineret. Det bruges ubehjælpsomt.

Udenlandsk bliver til raffineret dansk, hvis man er så priviligeret at have en kyndig filolog som hjælper.

Og det bliver selvfølgelig til ubehjælpsomme brokker, hvis man for at bedrive sin business er nødt til at bruge google-translate.

Men netop du af alle burde respektere mennesket bag sproget og ikke gøre nar.

Ellers bærer du ikke dit navn med den ære og respekt, det tilkommer.

Cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke drømme om at klandre hende for sproget.  Jeg vil ikke engang klandre Google translate,  for det giver trods alt nogle ekstra muligheder for kommunikation. Men jeg vil forbeholde mig min drilleret,  når vi nu befinder os i et sprogligt univers som eroguide. Jeg er indrømmet en drillepind af natur. Men jeg vil da tage dine ord til efterretning.

Og havde i øvrigt ikke forventet at nogen kendte Noam herinde. Min beundring for ham bunder nu også mest i hans politiske synspunkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 48 minutter siden:

Kan du sige noget om højde på Sheila ? 

Lige omkring 170 cm give or take...

Poptrold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Visited Sheila after having great time with Livia before. Got a bummer when texting her outside the same place: she replied she's got a new address. It was my fault since I had told her I knew her place. It was only 5 mins drive away in another place in Lyngby area so no problem. I got in when it was dark and rainy, otherwise it would not have been the most discrete place to visit. The door was opened, and I was looking at the lady at around 40, and the whole experience so far made me hesitate at the door a little. But a close look at her curvy body under nice lingerie told me that something good might be waiting, so I stepped in and relaxed. Her English is slightly better than Livia's, but still very limited. I got a shower, the facilities were not the best, actually probably worst I've ever seen, but I hadn't come for a spa experience.

Sheila has a gorgeous female body and very nice, friendly attitude. I took only 30 mins, because I was still a bit cautious. The session started well, with proper kissing and nice petting, but then the language problems caused some difficulties. I thought SF was a deal, but she started to introduce a condom right away before much foreplays that I usually like very much. I didn't want to argue too much in order to keep the mood high. But then the whole act was actually a little disappointing. Blowing was ok but lasted very short time. I got a feeling that she was hurrying things up all the way. Anyway, I let it go her way because I could also enjoy long straight fucking for long time. So we started her on the top, with nice variations until she got tired and asked to change position. I noticed she did all she could to make me cum quickly, but little devil's horns popped up from my for head and I though ok, you wanted to fuck so let's fuck. And so I pumped her forcefully from behind first and in a missionary last quite some time. It was quite easy to hold back from cumming, because she was definitely not the tightest slut around. Eventually, after she was already starting to beg me to come, I released my load. So it was kind of ok routine fuck, but nothing much to tell or remember afterwords. The best part was her really nice milf body, but the hasty treatment left nothing to come back again for. Perhaps earlier time of the day, and longer booking time would have given better outcome, because I definitely think she has all what it takes to give an excellent service. I just didn't get it this time.

Cheers,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...