Hop til indhold
vest6950

Thai massage tæt ved Ringkøbing

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle i kære brødre og fætre.

Det bliver super spændende om der kommer en god anmeldelse fra stedet og ISÆR om også datteren giver mere end den bløde massage og arbejdet i receptionen.

Hun ser super lækker ud..

Desværre for langt for mig for en tur til Ringkøbing... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi “butikken” den anden dag. Klokken var ca 12.45 og der havde hun først tid kl 17:wacko: så jeg tror man er nød til at bestille tid inden fremmøde. Det virker som om der er godt gang i biksen. Jeg spurgte lidt ind til ydelserne, og er 90% sikker på der ikke er noget frækt på menuen, men man ved jo aldrig hvad der sker når man ligger på briksen:) men pigen/tøjet/stedet indikerer bestemt ikke at muligheden er tilstede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt stedet. Det et meget pænt og seriøst sted. Blev vist ind i værelset af datteren. Smid tøjet på stolen og kun underbukser på, sagde hun:smile: fik en god massage med varm olie, af Pani selv og UDEN der blev lagt op til andet. Så er man til en god gang massage, uden mulighed for ekstra, kan man roligt besøge stedet:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...