Hop til indhold
Legetimen

Erika - boring as fuck..

Recommended Posts

Sååe..

Jeg kiggede lige forbi Erika i weekenden til en kedelig omgang maskinsex. Hun havde ellers modtaget en del ros i andre anmeldelser, men jeg kan slet ikke genkende oplevelsen.

 

Billederne er af hende og de er taget for nyligt. Dog var oplevelsen ret ringe.

Efter 3 minutters sex begynder hun at råbe "im comming", efterfulgt af utroligt falske støn. Øhh? Nå? Hun må tro, at man er komplet idiot..

Når jeg trak mig ud for at skifte stilling, forsøgte hun at spille min pik, sådan at jeg ville komme hurtigere.

Hun blev ved med at tale om at jeg skulle komme undervejs og havde i det hele taget meget travlt med at få mig ud af døren. Hun wankede mig så hurtigt og kraftigt hun kunne i hendes iver, så snart lejligheden bød sig. Jeg forsøgte at fortælle hende at jeg ikke havde planlagt at komme hurtigt, da jeg nu havde betalt for en halv time, men lige lidt hjalp det.

 

Der var absolut ingen intensitet, passion eller nærvær. Blot en tøs der skulle tjene så mange penge som muligt, på kortest tid.

Hun var lækker nok, men det er et kæmpe turnoff at hun har så travlt. Hvis du kan lige GFE så undgå hende for alt i verden..

 

Spild af penge ..

 

Erika

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...