Hop til indhold
Ham92

Marokko total heldigt

Recommended Posts

Normalt er jeg stor fan af jeres beskrivelser, hvilken jeg har haft en stor indflydelse på mine sex tur i dem stor verden. 

Jeg har aldrig selv lavet et opslag om mine oplevelser. Men den her vil jeg så meget gerne dele med jer. 

Den er lang men den er værd at læse. 

I har sikkert prøvet at sidde om natten og været pisse liderlige? 

Så ved i udmærket godt hvad det er man søger på. 

Men efter et stykke tid prøvede jeg at søge diverse sider. Men mange dating sider er bare så kedelige. 

Så prøvede et mere lukket område med spændende. 

Nu er jeg selv araber og muslim. Så tænkte om at der jo må være et eller andet sted i på nettet man kan komme i kontakt med en da de muslimer. Det jo ikke kun mænd der trænger til sex. 

Efter lidt søg pp internettet fandt jeg en hjemme siden der hedder. Muslima.com

Jeg oprettede en profil med og betale for en måned. 

Jeg havde ikke engang nået at overføre et billede før jeg fik forskellige beskeder. 

Men når jeg lå mærke til at ingen fra Europa skrev. 

Så tænkte at de piger fra Asien/Mellemøsten/Nordafrika bare gerne vil ud af deres situation og faktisk er lige glad. 

Det måtte komme på en prøve. 

Jeg søgte efter de lidt ældre kvinder. Da jeg selv er 26 tænkte jeg at jeg gerne vil prøve en lækker arabisk milf. 

Efter et par dage kommer jeg i kontakt med en kvinde på 48 år og hedder samira. Hun er fra marooco. 

Vi skrev et par dage sammen før vi gik over til watsapp. 

Hun havde 2 drenge som var ældre end mig og hendes man var gået fra hende for mange år siden. 

Efter ca. En måned vidste jeg ikke om jeg var ved at elske hende eller bare havde lyst til at kneppe hende. Vi snakkede faktisk om alt. 

For at gøre hele samtalen kort. 

Jeg endte med at rejse til marrocco i settat som ligger 90 km syd for Casablanca. 

Da jeg ankom der åbnede hendes søn døren og hun stod lige ved siden af. 

Nøj var hun bare smuk den kvinde. Men jeg var også helt forvirret. Jeg tænkte bare at hvad fanden jeg laver her???? 

Jeg skal ikke være venner med den kvinde på ingen måder. Det indtryk havde jeg da hendes søn åbnede døren og han omget sagde. 

Men jeg blev budt velkommen og vist mit værelse uden en døre men med ( ved ikke hvad det kaldes ) snor ned med runde perler. 

Jeg tog et bad og gik over i køkkenet for at spise med dem. Jeg vidste ikke have jeg skulle sige. 

Kvinden begynder at fortælle til hendes sønner, at det var ham jeg snakkede om at staten Danmark har sendt en til marooco der skal skrive om deres liv så Danmark kan lave en dokumentar film om familien i settat. 

Danmark havde sendt en araber for at komminkation vil blive nemmer og jeg forstår kulturen bedre 

 

Jeg tænkte bare, at i Ikke en gang et æsel vil tro på den her løgn, men det troede de to idioter på. 

Så jeg skulle hver dag skrive lidt fis på dansk på et stykke papir. 

Nå, men om aften skulle de to drenge ud og jeg var selv med kvinden i lejligheden. 

Hun begyndte at gøre rent og snakkede lidt med mig på arabisk. Det første jeg tænkte på at jeg dog bare er dum at komme herned. 

Der var på ingen måder tegn på at der var flirt eller om jeg skulle springe ud i det og flirte. 

Kl. Blev ca. 01. Hvor jeg sidder i stuen selv og ryger en vandpibe, hvor jeg kan høre at der køre en slags motor igang ind på badeværelset. Efter 30 minutter blev jeg alt for nysgerrige og jeg gik over for at tjekke. Det var så en generator der sørgede for at varme vandet op så hun kunne tage i bad. Jeg kiggede længere ind og hende nøgne krop fik min pik til at blive stor med det samme. Hun så mig ikke og jeg skyndte mig væk. 

Dagen efter hvor de to drenge ikke var kommet endnu spurgte jeg hende hvor de var hende. Hun sagde at de arbejder 2 uger i Spanien også de hjemme i 1 uge. 

Så snakkede vi også om generaton der varmer vand også fortælte jeg hende at jeg havde set hende nøgen. Hun kiggede på mig med løftede øjenbryn og med et halvt smil, hvor hun spørger om jeg fik stiv pik. Jeg fik et chok og sagde Ja. 

Så spurgte hun om at det ikke var derfor jeg var kommet her til, jeg sagde Ja jeg vil gerne giftes med en ældre kvinde end mig. Hun sagde hold din kæft. Du vil bare kneppe min fisse din hund. Jeg blev stille. 

Hun sagde at vi har 11 dage til at kneppe så meget vi vil. 

Jeg vidste ikke have jeg skulle sige. 

Hun havde heller ingen krav til penge eller rejse med mig tilbage. 

Jeg spurgte hende hvorfor ( fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre mere ) 

Hun sagde sorte gang jeg havde sex var i 2001. Da hendes sønner nu er begyndt at blive mænd er hun begyndt at fantasere om yngre mænd, men i hende by vil folk snakke om hende grimt. 

Derfor vil hun gerne have sex nu. 

 

Nu til sex oplevelsen. 

Vi gik ind og tog et bad, hun rør ved min pik, hun bliver så glad. 

Vi tør os og går ind på hende værelse. Vi kysser i lang tid og jeg rør hende rundt omkring og nusser hende. Så fortæller hun at det har hun ikke prøvet før. 

Jeg går ned for at slikke, da siger hun at det har hun heller aldrig prøvet før. 

Jeg spørger hende hvor mange gange har du haft sex? Hun siger rigtgt mange gange, men det var kun til hendes x mand fordel. Han knappede bare og ikke andet. Jeg spørger har du haft en orgasme før? Hun sagde at jeg har læst om alt det men aldrig oplevet det. 

Hun har heller aldrig sutter pik det var også tydeligt. 

 

Nå, men jeg slikker hende og efter et stykke tid begynder hun at trække vejret dybt. Jeg kigger på hende lå og hun har gåsehud. 

Da jeg begynder med fingeren laver hub et stort støn og de andre er små. 

Jeg forsætter hvor hun for en stor orgasme og mæser mit hoved med hende lå. Hendes orgasme var bare lang tid. 

Da jeg var færdig med at slikke og hun har nydt hende orgasme fortæller jeg hende at nu er vi igang. Jeg nusser hende og tager hendes hånd ned til min pik. Det gik lang tid og hun kyssede stadigvæk. Så sagde jeg at hun skulle prøve at give et blowjob. Det kunne hun ikke finde ud af men hun prøvede og det var ikke den stor succes. ( de dage var det) 

Jeg sagde til hende hun skulle sidde på mig. ( før har hub kun prøvet en stilling og det var missioneren) 

Men jeg kneppe hende i alle stillinger og jeg kom ind i hende. 

Sådan forsætte det faktisk et par dage ( jeg var der i 3 uger ) 

Dage 8 for jeg lov at komme i hende mund og dag 11 prøver vi anal. 

Dag 12 i badeværelset. Dag 13 i køkken. Dag 14 ringer hendes ene søn og siger at han sammen med hans bror har fået et andet arbejde i Spanien og derfor bliver 2 uger mere. Så det skulle fejres. 

Da 17 fortæller hun at hun er gravid. Jeg bliver til i ansigtet. Hun siger det bare gas. Jeg kan sikkert ikke for børn mere, derfor skal jeg havde alt den sperm jeg kan for af dig som overhovedet muligt. 

Det var bare så godt. Dag 20 skulle jeg til Casablanca igen og hun tog med i taxa. Hun kom med ind i lufthavnen hvor hun faktisk græder da jeg hilste farvel. 

Nu jeg i Danmark igen og jeg skal derned i slutningen af januar. 

Vi er stadigvæk i kontant.

Så drenge. Hvis I keder here så tænk bredt og i usikker miljøere hvis man er til de ting. Der kan sagtens være gevinster. 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham92 skrev, for 5 timer siden:

Normalt er jeg stor fan af jeres beskrivelser, hvilken jeg har haft en stor indflydelse på mine sex tur i dem stor verden. 

Jeg har aldrig selv lavet et opslag om mine oplevelser. Men den her vil jeg så meget gerne dele med jer. 

Den er lang men den er værd at læse. 

I har sikkert prøvet at sidde om natten og været pisse liderlige? 

Så ved i udmærket godt hvad det er man søger på. 

Men efter et stykke tid prøvede jeg at søge diverse sider. Men mange dating sider er bare så kedelige. 

Så prøvede et mere lukket område med spændende. 

Nu er jeg selv araber og muslim. Så tænkte om at der jo må være et eller andet sted i på nettet man kan komme i kontakt med en da de muslimer. Det jo ikke kun mænd der trænger til sex. 

Efter lidt søg pp internettet fandt jeg en hjemme siden der hedder. Muslima.com

Jeg oprettede en profil med og betale for en måned. 

Jeg havde ikke engang nået at overføre et billede før jeg fik forskellige beskeder. 

Men når jeg lå mærke til at ingen fra Europa skrev. 

Så tænkte at de piger fra Asien/Mellemøsten/Nordafrika bare gerne vil ud af deres situation og faktisk er lige glad. 

Det måtte komme på en prøve. 

Jeg søgte efter de lidt ældre kvinder. Da jeg selv er 26 tænkte jeg at jeg gerne vil prøve en lækker arabisk milf. 

Efter et par dage kommer jeg i kontakt med en kvinde på 48 år og hedder samira. Hun er fra marooco. 

Vi skrev et par dage sammen før vi gik over til watsapp. 

Hun havde 2 drenge som var ældre end mig og hendes man var gået fra hende for mange år siden. 

Efter ca. En måned vidste jeg ikke om jeg var ved at elske hende eller bare havde lyst til at kneppe hende. Vi snakkede faktisk om alt. 

For at gøre hele samtalen kort. 

Jeg endte med at rejse til marrocco i settat som ligger 90 km syd for Casablanca. 

Da jeg ankom der åbnede hendes søn døren og hun stod lige ved siden af. 

Nøj var hun bare smuk den kvinde. Men jeg var også helt forvirret. Jeg tænkte bare at hvad fanden jeg laver her???? 

Jeg skal ikke være venner med den kvinde på ingen måder. Det indtryk havde jeg da hendes søn åbnede døren og han omget sagde. 

Men jeg blev budt velkommen og vist mit værelse uden en døre men med ( ved ikke hvad det kaldes ) snor ned med runde perler. 

Jeg tog et bad og gik over i køkkenet for at spise med dem. Jeg vidste ikke have jeg skulle sige. 

Kvinden begynder at fortælle til hendes sønner, at det var ham jeg snakkede om at staten Danmark har sendt en til marooco der skal skrive om deres liv så Danmark kan lave en dokumentar film om familien i settat. 

Danmark havde sendt en araber for at komminkation vil blive nemmer og jeg forstår kulturen bedre 

 

Jeg tænkte bare, at i Ikke en gang et æsel vil tro på den her løgn, men det troede de to idioter på. 

Så jeg skulle hver dag skrive lidt fis på dansk på et stykke papir. 

Nå, men om aften skulle de to drenge ud og jeg var selv med kvinden i lejligheden. 

Hun begyndte at gøre rent og snakkede lidt med mig på arabisk. Det første jeg tænkte på at jeg dog bare er dum at komme herned. 

Der var på ingen måder tegn på at der var flirt eller om jeg skulle springe ud i det og flirte. 

Kl. Blev ca. 01. Hvor jeg sidder i stuen selv og ryger en vandpibe, hvor jeg kan høre at der køre en slags motor igang ind på badeværelset. Efter 30 minutter blev jeg alt for nysgerrige og jeg gik over for at tjekke. Det var så en generator der sørgede for at varme vandet op så hun kunne tage i bad. Jeg kiggede længere ind og hende nøgne krop fik min pik til at blive stor med det samme. Hun så mig ikke og jeg skyndte mig væk. 

Dagen efter hvor de to drenge ikke var kommet endnu spurgte jeg hende hvor de var hende. Hun sagde at de arbejder 2 uger i Spanien også de hjemme i 1 uge. 

Så snakkede vi også om generaton der varmer vand også fortælte jeg hende at jeg havde set hende nøgen. Hun kiggede på mig med løftede øjenbryn og med et halvt smil, hvor hun spørger om jeg fik stiv pik. Jeg fik et chok og sagde Ja. 

Så spurgte hun om at det ikke var derfor jeg var kommet her til, jeg sagde Ja jeg vil gerne giftes med en ældre kvinde end mig. Hun sagde hold din kæft. Du vil bare kneppe min fisse din hund. Jeg blev stille. 

Hun sagde at vi har 11 dage til at kneppe så meget vi vil. 

Jeg vidste ikke have jeg skulle sige. 

Hun havde heller ingen krav til penge eller rejse med mig tilbage. 

Jeg spurgte hende hvorfor ( fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre mere ) 

Hun sagde sorte gang jeg havde sex var i 2001. Da hendes sønner nu er begyndt at blive mænd er hun begyndt at fantasere om yngre mænd, men i hende by vil folk snakke om hende grimt. 

Derfor vil hun gerne have sex nu. 

 

Nu til sex oplevelsen. 

Vi gik ind og tog et bad, hun rør ved min pik, hun bliver så glad. 

Vi tør os og går ind på hende værelse. Vi kysser i lang tid og jeg rør hende rundt omkring og nusser hende. Så fortæller hun at det har hun ikke prøvet før. 

Jeg går ned for at slikke, da siger hun at det har hun heller aldrig prøvet før. 

Jeg spørger hende hvor mange gange har du haft sex? Hun siger rigtgt mange gange, men det var kun til hendes x mand fordel. Han knappede bare og ikke andet. Jeg spørger har du haft en orgasme før? Hun sagde at jeg har læst om alt det men aldrig oplevet det. 

Hun har heller aldrig sutter pik det var også tydeligt. 

 

Nå, men jeg slikker hende og efter et stykke tid begynder hun at trække vejret dybt. Jeg kigger på hende lå og hun har gåsehud. 

Da jeg begynder med fingeren laver hub et stort støn og de andre er små. 

Jeg forsætter hvor hun for en stor orgasme og mæser mit hoved med hende lå. Hendes orgasme var bare lang tid. 

Da jeg var færdig med at slikke og hun har nydt hende orgasme fortæller jeg hende at nu er vi igang. Jeg nusser hende og tager hendes hånd ned til min pik. Det gik lang tid og hun kyssede stadigvæk. Så sagde jeg at hun skulle prøve at give et blowjob. Det kunne hun ikke finde ud af men hun prøvede og det var ikke den stor succes. ( de dage var det) 

Jeg sagde til hende hun skulle sidde på mig. ( før har hub kun prøvet en stilling og det var missioneren) 

Men jeg kneppe hende i alle stillinger og jeg kom ind i hende. 

Sådan forsætte det faktisk et par dage ( jeg var der i 3 uger ) 

Dage 8 for jeg lov at komme i hende mund og dag 11 prøver vi anal. 

Dag 12 i badeværelset. Dag 13 i køkken. Dag 14 ringer hendes ene søn og siger at han sammen med hans bror har fået et andet arbejde i Spanien og derfor bliver 2 uger mere. Så det skulle fejres. 

Da 17 fortæller hun at hun er gravid. Jeg bliver til i ansigtet. Hun siger det bare gas. Jeg kan sikkert ikke for børn mere, derfor skal jeg havde alt den sperm jeg kan for af dig som overhovedet muligt. 

Det var bare så godt. Dag 20 skulle jeg til Casablanca igen og hun tog med i taxa. Hun kom med ind i lufthavnen hvor hun faktisk græder da jeg hilste farvel. 

Nu jeg i Danmark igen og jeg skal derned i slutningen af januar. 

Vi er stadigvæk i kontant.

Så drenge. Hvis I keder here så tænk bredt og i usikker miljøere hvis man er til de ting. Der kan sagtens være gevinster. 

Dejligt at høre din historie. Har selv oplevet en familie medlem MILF forhold med en moster i 2 år da jeg var 18 år og hun 55 år. Hendes man døde da hun var 50 og da hun var meget åben og sød sad hun altid ved siden af mig til familie komsammen. Et aften sad hun med hænderne nede mellem benene under bordet og massagede hendes fisse i let beruset..da hun så jeg kikke ned mellem hendes ben viskede hun mig i øret om vi ikke skulle på wc sammen. Da hun var ret smuk..store bryster flot buttet krop og en go røv sagde jeg JA.. da jeg aldrig have fået prøvet sex og fantsseret vild omkring modne kvinder. Det var den fedste sex oplevelse på wc med blow og slug fra hendes side...2 udløsninger med sperm i fisse og munden. Vi aftale at mødes hos  hende 2 gange ugeligt. Vi kneppede og nød hinanden så godt at jrg have svært ved at kikke efter andre unge piger da mit sex behov blev fuld ud dækket ....da jeg blev afhængig af hendes sex uden kondom med frit sprem strøjt oppe i hende fandt jeg ud af at hun var blevet gravid på trods af din alder da hun sagde det til mig en aften. Det kom som et chok at få at vide som 18 årige at blive far til en moden kvindes barn midt i 50erne. Hun var så glad og ville have barnet og incl mig. Desværre var lykken kort da hun døde kort tid efter samme år mit i gradivites tiden i 6 mdr med barnet pga komblikationer og en hjertefejl som ingen viste af hun havde. Hun fortalte aldrig hvem barnets far var.

Var sønderknust i 3 år efrer dette.

Livet vej kan være dejlig med hård .

Ville aldrig have sagt nej til en sådan dejlige oplevekse med hende som var guld vær da hun søgte kærligheden sex og ømhed og fandt det med mig og en åbenbaring for mig at alder og kærlig med og sex har ingen betydning.

Nyd hver dag samnen....

Ps fandt en anden Milf midt i 40erne og blev gift med hende da jeg blev 30.

Er fraskilt idag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham92 skrev, for 9 timer siden:

Da jeg ankom der åbnede hendes søn døren og hun stod lige ved siden af. 

Nøj var hun bare smuk den kvinde. Men jeg var også helt forvirret. Jeg tænkte bare at hvad fanden jeg laver her???? 

Jeg skal ikke være venner med den kvinde på ingen måder. Det indtryk havde jeg da hendes søn åbnede døren

Du skulle nok ses lidt an - og måske også lige fortælles, at behandler du mig ikke ordentlig, har jeg 2 sønner til at komme efter dig ;-)

 

Var i Marokko sidste år og en pige, på et sted med forskellige former for massage, ville gerne have været med mig hjem, da mange åbenbart gerne vil til Europa pga. Marokko stadig er et meget konservativt samfund med kvindeundertrykkelse. Men det er ikke så nemt og jeg kan også se hun går meget op i det religiøse. Selvom kvinderne nok, burde være de første til at smide religionen og tørklædet væk, så er det mit indtryk at de faktisk er større religionsbærere end mændene - og dermed også sender den videre til børnene gennem opdragelsen.

Jeg kom lidt sammen med en herboende marokanerinde for et par år siden - en morgen lå hun pludselig med røven i vejret på sit eget medbragte bedetæppe - og jeg havde ellers indtryk af hun var kommet videre - men, da forstod jeg at der er lang vej igen. Ellers en flot velholdt midaldrende kvinde med en velholdt figur, som mange 20-årige ville misunde ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glemte at nævne nogle ting til mine omgivelser. 

Gaden jeg boede på var en meget lang gade hvor husene kommer i en lang række op imod hinanden, de er farvet rød,gule,Grøn og ngorl blå. 

Det første indtryk man får er at der er to etager, men når man bevær sig ind i huset finder man ud af at der er højt til loftet. 

Det værelse jeg fik var en "leje lejlighed " 

Så hendes naboer havde det helt normalt. Jeg kunne dog ikke går tur med hende eller på cafe med hende. 

Indgang til gæsteværelset var ikke i selve lejligheden. Man kommer ind i en lille forhold hvor man til højre har et værelse. Så da hun fik kvinde besøg kunne de alle sammen se mig og jeg hilste på dem. For dem var det normalt at man lejer et værelse ud ved hoved døren så man ikke har adgang til resten.

De vidste ikke hvad der forgår når vi har selv. 

Alle de notor jeg skulle skrive for at lade som om jeg skrev en dokumentar endte op i at jeg skrev min dagbog. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ham92 skrev, for 3 timer siden:

Jeg glemte at nævne nogle ting til mine omgivelser. 

Gaden jeg boede på var en meget lang gade hvor husene kommer i en lang række op imod hinanden, de er farvet rød,gule,Grøn og ngorl blå. 

Det første indtryk man får er at der er to etager, men når man bevær sig ind i huset finder man ud af at der er højt til loftet. 

Det værelse jeg fik var en "leje lejlighed " 

Så hendes naboer havde det helt normalt. Jeg kunne dog ikke går tur med hende eller på cafe med hende. 

Indgang til gæsteværelset var ikke i selve lejligheden. Man kommer ind i en lille forhold hvor man til højre har et værelse. Så da hun fik kvinde besøg kunne de alle sammen se mig og jeg hilste på dem. For dem var det normalt at man lejer et værelse ud ved hoved døren så man ikke har adgang til resten.

De vidste ikke hvad der forgår når vi har selv. 

Alle de notor jeg skulle skrive for at lade som om jeg skrev en dokumentar endte op i at jeg skrev min dagbog. 

 

Må jeg høre om hvordan du har lejet værelse? Er det igennem nettet? Jeg skal nemlig til Marokko om to uger det kunne være rart med hjælp fra dig. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
YARRAK skrev, for 36 minutter siden:

Må jeg høre om hvordan du har lejet værelse? Er det igennem nettet? Jeg skal nemlig til Marokko om to uger det kunne være rart med hjælp fra 

Fra starten af var jeg drevet er min sex lyst og faktisk så havde jeg kun regnet med hotel ophold og et besøg hos hende var et engangs besøg. Men blev overrasket over at jeg fik et værelse. Jeg stillede ingen spørgsmål da jeg var forvirret i første omgang. Men sener fik jeg at vide at det er et værelse man leje ud og mange u byen har sådan et værelse til udlejning. Måske derfor hendes to sønner fandt det normalt at jeg var til leje så deres mor kunne tjene ekstra penge. 

 

Men hvordan man lejer værelser, ved jeg ikke hvordan man gøre og blev selv overrasket over at værelset var til leje og derfor nabo og sønner ikke sagde noget om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også en beskrivelse af kvinden. 

Hun er 48 år. 

Omkring de 185-190 ( jeg selv er 192. ) 

Hun vejer 73 kg. 

D skål 

Hun har meget langt sort hår som er rigtige meget krøllede. 

Hun var meget behået den første gang, men jeg fik hende overtalt til at fjerne det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant historie. 

Da dette forum omhandler købesex, vil jeg gerne vide hvad du betalte kvinden for ydelserne. 

Betalte du pr gang eller fik du en samlet regning? 

Hvad var prisen f. eks på analsex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, 1 time siden:

Interessant historie. 

Da dette forum omhandler købesex, vil jeg gerne vide hvad du betalte kvinden for ydelserne. 

Betalte du pr gang eller fik du en samlet regning? 

Hvad var prisen f. eks på analsex? 

Da vi skrev sammen vidste jeg ikke om det blev til noget. Jeg tog derned for at se hende personligt da jeg begyndte at kunne lide den kvinde. 

Dog havde jeg altid i baghovedet at det vil koste penge hvis hun sælger sig selv. 

Det jeg betalte var. Flybilletter og taxa. Havde også lagt et budget for hotel. 

Sex havde jeg regnet med ca. 2000kr for 2-3 omgange. 

Men hun var slet ikke drevet af det økonomisk. 

Det var hendes, da hun flere gange selv lå op til det. 

Når det er sagt så brugte jeg også penge til at handle ind til hendes hjem, selv om hun ikke nævnte noget. Hun sagde tak alt. 

Da jeg tog hjem gæv jeg hende 2000kr. Men dem gad hun ikke tage imod. Hun sagde at hun ikke er til salg, men at hun havde lyst til en ung fyre og det var et plus at jeg havde effering og kunne lære hende en masser. 

Jeg fortalte hende at de 2000kr ikke var fordi jeg havde købt hendes tid. Men fordi hun fortjener det og hun skulle tage dem som gave. Så tog hun imod. 

Alt i hele turen har kostet mig i 3 uger 8961 kr. 

Vi aftalte at jeg skulle komme igen i slutning af januar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2001 er dæleme også lang tid at gå rundt uden at få noget pik. Du er en modig (liderlig?) fyr at du bare springer ud i en tur til Marokko. Håber du får tid til at skrive en opfølgning i januar.

Fed beretning, som fik mig til at smile (og fantasere lidt). Tak :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, for 54 minutter siden:

2001 er dæleme også lang tid at gå rundt uden at få noget pik. Du er en modig (liderlig?) fyr at du bare springer ud i en tur til Marokko. Håber du får tid til at skrive en opfølgning i januar.

Fed beretning, som fik mig til at smile (og fantasere lidt). Tak :) 

 

Faktisk når jeg reflekser over det og tænker hvor dumt det ville være hvis det gik galt så bliver jeg lidt bange. 

Som jeg skrev tidligere var grunden til jeg besøgte hjemmesiden fordi jeg vil prøve nyt. Men den tid jeg brugte på samtalen gik jeg fra at være liderlige til også at begynde at får følelser. Så min tur derned vidste jeg godt på forhånd at der ikke var garanteret sex. Det også derfor jeg turen på vej derned og hele den første dag tænkte at jeg var en stor idiot. 

Men det var rent held mener jeg at jeg fik fat på hende. 

Du kan tro i vil får en beskrivelse om min tur til januar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der ikke er betalt for de sexuelle ydelser, udover lidt indkøb, falder dit indlæg udenfor hvad Eroguide skal bruges til. 

Du skulle istedet havde sendt det til f. eks Ugens Rapports grå sider. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu , Steenborg, forstår godt din pointe :)

Men alligevel rart at høre andre historier, specielt fra Marrokko, hvor der også kan købes sex osv. 

Ham92 betalte da 2 kg for div. udgifter :P

Nu læser jeg ikke Ugens Rapport, hvis det da ellers findes mere ? Så vi fik en sjov historie i en ellers kold tid :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 3/12/2018 at 23:56:

Hvis der ikke er betalt for de sexuelle ydelser, udover lidt indkøb, falder dit indlæg udenfor hvad Eroguide skal bruges til. 

Du skulle istedet havde sendt det til f. eks Ugens Rapports grå sider. 

Der er en gruppe der hedder Hyggesnak så andre indlæg der omhandler andet end Købesex er velkommen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, den 9/12/2018 at 22:14:

Der er en gruppe der hedder Hyggesnak så andre indlæg der omhandler andet end Købesex er velkommen

Hold nu op. Bozz, der var ingen der tvang der til at læse den lange beskrivelse (hvor det fra starten var tydeligt, at der næppe ville indgå noget økonomisk). I øvrigt er EG ikke begrænset til købesex - heller ikke i anmeldelserne. Fx medfører sugardating langt fra altid noget økonomisk. Jeg har været sammen med ca. fem piger fra SD over 3 år som stort set intet økonomisk har modtaget. Skal det så ikke omtales her? Det giver jo ingen mening. EG handler om store sexoplevelser - og helst til små eller ingen penge. Med mindre du ligefrem foretrækker at betale for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 4 timer siden:

Hold nu op. Bozz, der var ingen der tvang der til at læse den lange beskrivelse (hvor det fra starten var tydeligt, at der næppe ville indgå noget økonomisk). I øvrigt er EG ikke begrænset til købesex - heller ikke i anmeldelserne. Fx medfører sugardating langt fra altid noget økonomisk. Jeg har været sammen med ca. fem piger fra SD over 3 år som stort set intet økonomisk har modtaget. Skal det så ikke omtales her? Det giver jo ingen mening. EG handler om store sexoplevelser - og helst til små eller ingen penge. Med mindre du ligefrem foretrækker at betale for sex.

Den var ikke møntet på forfatteren men til dem der mener at dette opslag ikke hører hjemme her.. 

Men det er jo også nemt at blive misforstået når jeg ikke er klar nok i min text

Så jeg tillader mig at omformulere mit indlæg.. Alle opslag er velkommen. Dem der ikke omhandler sex/købesex kan slåes op i hyggesnak. Håber min formulering er klar nok denne gang

Redigeret af Bozz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bozz skrev, for 21 timer siden:

Dem der ikke omhandler sex/købesex kan slåes op i hyggesnak.

Hyggesnak

Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit.

Jeg synes nu indlægget passer bedre ind, hvor det nu er lagt - ellers er man jo velkommen til at springe det over ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 9 minutter siden:

Hyggesnak

Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit.

Jeg synes nu indlægget passer bedre ind, hvor det nu er lagt - ellers er man jo velkommen til at springe det over ;-)

Helt enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Syntes også det var en sjov beretning at læse, men ret beset, er det Ikke, en anmeldelse, da ikke alle og enhver kan få et link og bestille og betale for en oplevelse. Egentligt er jeg ligeglad med hvor tråden står henne, men der er vel årsag til at der er forskellige fora. Just saying.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 28/12/2018 at 10:33:

ret beset, er det Ikke, en anmeldelse, da ikke alle og enhver kan få et link og bestille og betale for en oplevelse.

Det er da lige her:

Ham92 skrev, den 3/12/2018 at 00:48:

Muslima.com

https://www.muslima.com/

Jeg kan se det er i familie med Thaicupid

https://www.thaicupid.com/

og flere andre lignende sites - så man kan søge næsten hvor som helst fra Asien til Sydamerika

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Da jeg ikke kan slette min kommentar om “ikke anmeldelse” og om manglende link, vil jegvmed denne her kommentar trække det udsagn tilbage, med tak til jernsvinet, for korrektionen, tak Jernsvin :)

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...