Hop til indhold
Guest BM29

Årets bedste ..... Nej vent ... Årtiets bedste oplevelse!!!

Recommended Posts

Guest BM29

Jeg har haft en del halv og helt dårlige oplevelse i de sidste par måneder . 

 

Jeg var af den klare opfattelse at jeg trængte til "luftforandring " fra mit sædvanlige tilholdssted i udkanten af København . 

 

Den fejlopfattelse  har kostet mange ærgelser, og  ikke mindst en hel del penge . 

 

Jeg måtte konstatere at jeg trængte til igen at vende tilbage til "udkanten af København " 

Allerede for et par dage siden var jeg klar til at rykke, men der var der et event, og jeg turde ikke udfordre skæbnen endnu en gang . 

Derfor måtte jeg vente på at det blev søndag og så var en af mine absolut yndlingsdominaer på vagt, og der måtte træffes en beslutning, og da den var taget, så var det bare at få lavet en aftale . 

https://annoncelight.dk/showad/206043

 

Jeg satsede på det sikre valg, og jeg skal så lige love for at alle mine ønsker, og meget mere til blev opfyldt . 

For 15 års tid siden havde jeg en lignende oplevelse som jeg stadig husker med stor glæde, og jeg er ret sikker på at denne aftens oplevelse nok skal blive husket - meget, meget længe ! 

Vel ..... Domina Ingrid er ikke nogen vårhare, men hun har et ret kønt ansigt, og er slank - og særdeles hardcore domina - my kind off girl :D 

Seancen trak ud, og jeg var noget overrasket over hvor længe det tog at komme igennem dagens seance, der normalt er overstået på 45-60 minutter . 

Det var bestemt ikke fordi jeg på noget tidspunkt begyndte at kede mig, eller at seancen trak i langdrag, dagens seance var bare så meget mere grundig og blev mere omfattende end jeg har oplevet i mange, mange år . 

Det var bare en rigtig fantastisk oplevelse, og næste gang jeg får udlængsel, så skal jeg bare tænke tilbage på dagens seance - så tror jeg nok lige at lige at jeg vil få vendt snuden imod mit faste sted, der ligger noget øde og lidt skummelt  vest for Vestegnen , i Danmarks flotteste og mest veludstyrede BDSM studio . 

 

Og så lige til sidst jeg svarer ikke på hvor lang tid seancen tog, detaljer om , og prisen på seancen . 

 

God december ! 

 

(Billedet er fra en tidligere seancehos Domina Ingrid - tror nye billeder dukker op snarest, og håber det er ok for Dominaen at dele billede ) 

 

ingrid7.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må ærligt indrømme jeg på ingen måde kan tænde på noget der har med nåle at gøre, nærmere det modsatte, men fedt for dig at det var en rigtig god oplevelse. Det ligger så langt uden for min "comfort zone", har dog selv en gp jeg glæder mig meget til at se igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piratos
BM29 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har haft en del halv og helt dårlige oplevelse i de sidste par måneder . 

 

Jeg var af den klare opfattelse at jeg trængte til "luftforandring " fra mit sædvanlige tilholdssted i udkanten af København . 

 

Den fejlopfattelse  har kostet mange ærgelser, og  ikke mindst en hel del penge . 

 

Jeg måtte konstatere at jeg trængte til igen at vende tilbage til "udkanten af København " 

Allerede for et par dage siden var jeg klar til at rykke, men der var der et event, og jeg turde ikke udfordre skæbnen endnu en gang . 

Derfor måtte jeg vente på at det blev søndag og så var en af mine absolut yndlingsdominaer på vagt, og der måtte træffes en beslutning, og da den var taget, så var det bare at få lavet en aftale . 

https://annoncelight.dk/showad/206043

 

Jeg satsede på det sikre valg, og jeg skal så lige love for at alle mine ønsker, og meget mere til blev opfyldt . 

For 15 års tid siden havde jeg en lignende oplevelse som jeg stadig husker med stor glæde, og jeg er ret sikker på at denne aftens oplevelse nok skal blive husket - meget, meget længe ! 

Vel ..... Domina Ingrid er ikke nogen vårhare, men hun har et ret kønt ansigt, og er slank - og særdeles hardcore domina - my kind off girl :D 

Seancen trak ud, og jeg var noget overrasket over hvor længe det tog at komme igennem dagens seance, der normalt er overstået på 45-60 minutter . 

Det var bestemt ikke fordi jeg på noget tidspunkt begyndte at kede mig, eller at seancen trak i langdrag, dagens seance var bare så meget mere grundig og blev mere omfattende end jeg har oplevet i mange, mange år . 

Det var bare en rigtig fantastisk oplevelse, og næste gang jeg får udlængsel, så skal jeg bare tænke tilbage på dagens seance - så tror jeg nok lige at lige at jeg vil få vendt snuden imod mit faste sted, der ligger noget øde og lidt skummelt  vest for Vestegnen , i Danmarks flotteste og mest veludstyrede BDSM studio . 

 

Og så lige til sidst jeg svarer ikke på hvor lang tid seancen tog, detaljer om , og prisen på seancen . 

 

God december ! 

 

(Billedet er fra en tidligere seancehos Domina Ingrid - tror nye billeder dukker op snarest, og håber det er ok for Dominaen at dele billede ) 

 

ingrid7.jpeg

Lækker Domina/Frue ;) du er godt nok blevet gennemhullet af nåle ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 19 timer siden:

Jeg har haft en del halv og helt dårlige oplevelse i de sidste par måneder . 

 

Jeg var af den klare opfattelse at jeg trængte til "luftforandring " fra mit sædvanlige tilholdssted i udkanten af København . 

 

Den fejlopfattelse  har kostet mange ærgelser, og  ikke mindst en hel del penge . 

 

Jeg måtte konstatere at jeg trængte til igen at vende tilbage til "udkanten af København " 

Allerede for et par dage siden var jeg klar til at rykke, men der var der et event, og jeg turde ikke udfordre skæbnen endnu en gang . 

Derfor måtte jeg vente på at det blev søndag og så var en af mine absolut yndlingsdominaer på vagt, og der måtte træffes en beslutning, og da den var taget, så var det bare at få lavet en aftale . 

https://annoncelight.dk/showad/206043

 

Jeg satsede på det sikre valg, og jeg skal så lige love for at alle mine ønsker, og meget mere til blev opfyldt . 

For 15 års tid siden havde jeg en lignende oplevelse som jeg stadig husker med stor glæde, og jeg er ret sikker på at denne aftens oplevelse nok skal blive husket - meget, meget længe ! 

Vel ..... Domina Ingrid er ikke nogen vårhare, men hun har et ret kønt ansigt, og er slank - og særdeles hardcore domina - my kind off girl :D 

Seancen trak ud, og jeg var noget overrasket over hvor længe det tog at komme igennem dagens seance, der normalt er overstået på 45-60 minutter . 

Det var bestemt ikke fordi jeg på noget tidspunkt begyndte at kede mig, eller at seancen trak i langdrag, dagens seance var bare så meget mere grundig og blev mere omfattende end jeg har oplevet i mange, mange år . 

Det var bare en rigtig fantastisk oplevelse, og næste gang jeg får udlængsel, så skal jeg bare tænke tilbage på dagens seance - så tror jeg nok lige at lige at jeg vil få vendt snuden imod mit faste sted, der ligger noget øde og lidt skummelt  vest for Vestegnen , i Danmarks flotteste og mest veludstyrede BDSM studio . 

 

Og så lige til sidst jeg svarer ikke på hvor lang tid seancen tog, detaljer om , og prisen på seancen . 

 

God december ! 

 

(Billedet er fra en tidligere seancehos Domina Ingrid - tror nye billeder dukker op snarest, og håber det er ok for Dominaen at dele billede ) 

 

ingrid7.jpeg

jeg blir altså nød til at spørge ind til nåle, altså af nysgerrighed, Er det smerten eller hvad ? hvad gør det godt for eller ved dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Cippo skrev, for 32 minutter siden:

jeg blir altså nød til at spørge ind til nåle, altså af nysgerrighed, Er det smerten eller hvad ? hvad gør det godt for eller ved dig?

Endofinerne står i kø for at komme ud af kroppen, det må være forklaringen . 

 

https://da.wikipedia.org/wiki/Endorfiner

 

Jeg siger dig jeg er en pivskid når jeg klemmer min finger ved et uheld, men det andet ...... Det er ikke til at forklare bedre ! 

Jeg tænder tilgændgæld slet ikke på pisk, slag osv  - den "fornøjelse"  lader jeg andre om . 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg

BM29 har ret i at Endorfinerne står i kø ved leg med nåle, som de gør i de fleste smertelege. En hård omgang pisk kan få mig til at “flyve” men desværre er der ikke så mange dominaer som evner og har tålmodighed til den rette opvarming, så kan bringe slaven helt op at “flyve”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Endorfiner er også kendt som det stof der er i lykkepiller. Jeg var på  et tidspunkt blevet sat i behandling af lægen fordi jeg følte mig deprimeret. Jeg har nu droppet pillerne da jeg fandt ud af det virkede lige så godt at besøge  en Domina, noget jeg ellers har gjort i mange år, men nu gør oftere. Jeg er absolut ikke til nåle, der er jeg en pivskid, så hellere en god gammeldags endefuld, det ved man da hvad er. Min faste Domina har nu også fået mig til at prøve nye ting, det er en verden man aldrig bliver færdig med at udforske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar..  nu gir det jo en helt anden forståelse ... så måske skal jeg prøve, når jeg altså tør ... og så sandt,  smæk uden opvarmning, gir mig heller ikke den smertelig sødme 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Cippo skrev, for 1 time siden:

Tak for svar..  nu gir det jo en helt anden forståelse ... så måske skal jeg prøve, når jeg altså tør ... og så sandt,  smæk uden opvarmning, gir mig heller ikke den smertelig sødme 

De fleste dominaer der tilbyder nåletortur har også nogle der er så tynde at man knapt kan mærke dem. Så hvis du har mod på at prøve så start i den blide ende, og prøv dig frem med lidt tykkere, lidt tykkere endnu , indtil du synes det evt ikke er sjovt længere . 

 

Jeg kan anbefale både Lady Iris eller Domina Ingrid uden for København - de er begge meget erfarne . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele oplevelsen.

Nu er jeg ikke selv til nåle. Slet ikke!! Men jeg kan skrive under på, at Domina Ingrid er en flot og charmerende kinky kvinde. Samme gælder i dén grad også for Lady Iris ! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Domina Ingrid

Sygeplejersken var yderst tilfreds med Patienten, til undersøgelsen på smerteklinikken. Naturligvis er det i bedste orden, at Patienten har sat et billede ind af Sygeplejersken, fra en tidligere indlæggelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Domina Ingrid skrev, den 21/12/2018 at 10:43:

Sygeplejersken var yderst tilfreds med Patienten, til undersøgelsen på smerteklinikken. Naturligvis er det i bedste orden, at Patienten har sat et billede ind af Sygeplejersken, fra en tidligere indlæggelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...