Hop til indhold
Sexeren

Bangtao, uge 48, November 2018

Recommended Posts

Fra Patong, tog jeg videre til Bangtao..

Her gik jeg gennem hovedgaden, blev tilbudt massage flere steder..

Med priser fra 2.500 Bath, til 10.000 bath..  hvilket jeg ikke ville betale  500 kr. til 2.000 kr.

En mega kraftig kvinde, massage moderen, som jeg talte med,  separate kabiner.. jo da inden for..

6000 Bath, for hende, kunne ikke få nogen anden.. så takkede og gik igen, her holdt hun fast i mig, det var billigt her i byen, og hun var god..

Jeg slap fri, og kendte et andet sted hvor jeg havde været tidligere på året.. rundt om enden på hovedgaden,  klinik nr. 2. på baggaden

Her mødte jeg en 30 årig, skønhed..

Aftalte pris 1400 Bath 280 dkr. og forløbet....

Først mig i bad, så hende.. kom ind til mig med et håndklæde om sig..

Kom hen til mig, som sad på briksen.. lod klædet falde.. sikke et syn!!!!

Hold da op en flot 30 årig, dejlig krop, strittende bryster med vidunderlige vorter... god fast røv..
Så kom det dejlige tunge kys..  og mine hænder kom på dejlige nydelser,, hele kroppen rundt..

Mit hovet blev presset mod de dejlige struttende bryster,,,  hvem der havde været baby, så havde jeg været konstant sulten..

Nå op på brikse, på maven..

Dejlig massage, fra top til tå, og ekstra omgang med brysterne...

Så en drejning, og massage hele vejen op, pirring af pjerrot, det kunne den sku lide,  men jeg kom endnu ikke i himlen, hun fortsatte hele vejen op..

Afsluttede massagen med body til body,, så blev pjerrot sku vakt, når de dejlige bryster masserede den,,  brysterne fortsatte op af kroppen og endte i mit hoved, som fik en særlig omgang..

Hun var ikke i tvivl, at jeg nød dem...

Wupti, så lå vi i en 69, hele mine herligheder blev slikker,  lige så hendes... vi var plask våde begge to.. rent liderlighed.. ren nydelse.. fik jeg at vide bagefter..

Så satte hun sig overskrævs på mig, lige over jernet, tog den i hånden og kørte den over hendes klit, så hun mega rystede, i flere minutter.. ind kom den ikke.

På med kondom, og så fik den lov til at komme ind i den varme fisse..

Dejlig sex, med roterende underliv...  samtidig med at mine hænder for rundt på den dejlig krop..  for også lige at lege med den dejlige klit, mens understellet roterede..

Jeg ved ikke hvem der nød det mest,  ...

Så hoppe hun af, rev kondomet af, og tilbød sine nedre regioner til mine hænder, samtidig med at hun afsluttede med ét skønt blowwwww. 

Tror det meste slugte hun, men fortsatte med håndmassage til den var totalt tømt... 

Pyh PYH en dejlig tur..

Blev tørret af, og så fortsatte hun med massage, især med forsøg på genoplivning, også med blow, men nej desværre lykkedes det ej..

Vil Du slikke?? ja ad, så over skrævs på mit hoved og der blev slikket gevaldigt,  hun vidste lige hvor tungen skulle arbejde, for at hun nød det..

Den dejlige pjask våde pussy smagte himmelsk..

Så lagde hun sig oven på mig, kyssede mig inderligt..

Tusind tak, jeg er lykkelig i dag, du er min første kunde i 2 dage, og som jeg har nydt meget, håber du har nydt mig også..

JO det havde jeg så sandelig..

Et hurtig bad, og 13/4 time efter ankomst, forlod jeg stedet..

Jeg kan godt forstå, med alle de massage piger, der er i byen,  er der nogen som ikke tjener ret meget..

Flere steder sidder der 5 -8 piger og der er vel ca. 20 steder..

Ville godt have aflagt et besøg mere inden hjemrejsen, med lod sig ikke gøre..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...