Hop til indhold
Sexeren

Patong, uge 47 i november 2018

Recommended Posts

Har lige været i Patong,  i en uge.

Boede på Patong Merlin..

Til højere fra hotellet, på strandgaden.. 100 meter, til højre ned af sidegaden..

Skønne Thaipiger, melder MASSAGE..

Spurgte til om de havde separate kabiner?? jo da..

Det var det nu ikke..

Men hende jeg spurgte, ville jeg ikke byde med ind, men forlangte en noget yngre..

Der var en der blev sur, en yngre blev meget glad..

Inde i kabinen, kun med forhæng.. men vi var alene og  blev prisen aftalt 1400 Bath, ca. 280 dkr. for 1 time med massage og fuld, og hun skulle være nøgen fra start til slut..

en skøn pige på 29 år, hurtig toiletbesøg og så kom hun ind til mig, som sad nøgen med klæde over de ædlere dele..

Straks smed hun tøjet, og kom tæt til mig.. dejlig krop. med god røv, og små strittende bryster..

Hun væltede mig om, og lagde sig ved siden af mig..

Jeg begyndte at små kysse hende, pille ved det små brystvorter,  kysse dem,  tungen indbød hun til besøg på stederne.. dejligt,

Hun nød det virkelig, sagde hun og vejrtrækningen bekræftede det..   det er længe siden nogen har nydt mig, informerede hun.

Så en hånd i den nedre del,  der nød berøring, lidt finger spil på klit, bekræftede med fugt i fugen...

Hun nød det virkelig..   efter nogen tid, mente hun skulle pirre mig,  !!!

Jo, på knæ mellem mine ben, kom mine ædlere dele under lækker behandling, pung, skaft og hoved, fik hele turen.. med hænderne..

Så begyndte en vidunderlig behandling med de dejlige kysselæber.. og tungen op og ned..

Så mente hun at der skulle gummi på drengen, da det var længe siden hun sidst havde haft sex..

Trods mange for søg af hende og sener af mig, måtte vi konstaterer at regnfrakken var i baby størrelse..

Jeg kunne kun have en pegefinger i den..

Der blev hun sku ked af det...  ville gerne have sex, men ikke uden.. det forstod jeg, og var ok..

Så tilbød hun Blow, i 69 stilling, hvis jeg var med på det.. jo da, den dejlige pussy skulle nydes..

Så i 69, og jeg slikkede for fra og til det bageste, med tungen langt inde, i begge huller... Hun fandt selv stillingen, hvor, og hvornår jeg skulle slikke.. og i hvilke..

Mens hun sutte et dejligt blow, på gavtyven.. med udløsning, på mig og på hendes dejlige bryster....

Aftørring, og så var sex akten slut..40 skønne minutter..

Massage, på hele kroppen.. og så troede jeg det var slut..

Men hun forsøgte at puste liv i gavtyven, men nej, den ville ikke mere..

Hun var lidt skuffet over det lykkedes

Mine hænder havde hele tiden befølt hendes dejlige krop, under massagen, når muligheden bød sig.., det havde hun ikke noget imod..

Så tilbød hun et facesitting , som jeg med glæde tog imod,,  det fik hun noget ud af, det var ikke kun fugt, den blev plask våd..

Og min tunge var bare øm bagefter..  men pyt, en dejlig 1½ time..

Blev tørret med en fugtig klud,  om hele kystøjet, og fik en del dejlige tungekys..

Under påklædningen, fortalte hun at hun rejste næste dag kl. 11, så jeg var velkomme igen, inden, så havde hun større overtøj med..

men nej..  den gik ikke, jeg havde jo konen med på hotellet..

Hun ville komme retur 14 dage senere, men der var jeg rejst..

Der blev hun ked af det.., men sådan er det jo..

Håber hun stadig har det godt..

NÅ 3 dage senere, samme sted, fik aftale med en skøn dame på 40 år...

Samme aftale men til 1100 bath,,  nøgen og blow uden og sikker sex..

Ventende på at hun kom efter toiletbesøg, siden på briksen..

Damen kom ind, og bad mig lægge mig på maven, men nej tøjet af lille dame,, modvilligt kom det af..

Hun kom tættere på,  så læg dig på ryggen, og så begyndte hun at masserer mine ben og kom til herlighederne..

Fik også en tur, i olieret stand.. det blev til en stritter , så foreslog blow,,  nej da der skulle frakke på, på trods af mine protester..

På med en, og 4 tvivlsomme sut, og så op og ride..  først der fik jeg mulighed for at berøre hendes bryster..

Gavtyven blev presset op i en knald tør fisse, der tænkte jeg det holder den ikke til,, men jo.

Et lige gyldigt ridt begyndte, mens jeg befamlede, ravede på et par dejlige bryster..

Ridt, for fuld damp, med mærkelige lyde, ingen interesse i selve akten fra hendes side.. op og ned, op og ned..

Det holder du (hun) sku ikke til ret længe, tænkte jeg, men der tog jeg fejl, efter ca 10, hoppe hun af, rev frakken af, og begyndte at give blow..

Blowet var ikke af de bedste, og da jeg forsøgte at mærke hendes fisse, trak hun sig væk..

Men det ændrede sig, da jeg endnu ikke var kommet..

Så kunne jeg få lov til at lege,  med et resultat at 2 fingre op og 1 i det bageste,, så hun blev fingerkneppet i begge huller..

Og så kom ladningen i munden og hovedet på hende, den havde hun ikke lige set komme...

det der landede på mig, blev tørret af, og af hende selv..

Så var det slut.,   men nej det var kun gået 35 minutter, så jeg manglede massagen..

Hvilket hun indvilligede i, men tog tøjet på inden jeg fik massage..  også  selv om der var aftalt uden hele tiden..

Det var min uge i Patong.

Sexeren

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...