Hop til indhold
Høvdingen

Sublime Mistress Jasmine & Roxy .....

Recommended Posts

Nu er det efterhånden en del gange siden jeg mødte Jasmine første gang, og det bliver frækkere og frækkere - nu har Jasmine en assistent (Roxy), som er yderst fræk og vanedannende. Sidste gang fik jeg den helt store tur, hvor Jasmine bandt mig til sengen, og da jeg lå helt hjælpeløs, gik Jasmine i gang med fransk, og pludselig kom Roxy ind i lokalet med strapon. WAUW, hun er megasmuk og ganske høj, og Roxy ser virkelig ud til at nye ´rollen` - efter få sekunder kneppede Roxy mig, imens Jasmine lavede facesitting. Jasmine spurgte om jeg ville drikke hendes safter, hvilket jeg takkede nej tak til, men hun er jo Mistress, så noget ´juice´ modtog jeg. Herefter satte Roxy sig overskævs på mig, og dette er hun fantastisk til, uha dada. Det mest frække var da begge ´damer´ gav økologisk fransk, dette var ganske enkelt i weltklasse ….. Jasmine & Roxy supplerer hinanden fint, også i forhold til deres højde; Jasmin knap 160 cm, og Roxy tæt på 180 cm. Hele sceancen varede omkring 45 min (1500 kr.), og midtvejs gik Mistress efter cola, imens Roxy og jeg prøvede forskellige stillinger. Lokalerne er ganske lækre og stedet ligger omkring 100 m fra Aarhus Banegård, og ganske diskret i min optik - jeg glæder mig til i morgen; så skal vi ´lege´ igen-igen …..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nede og besøge Roxy i går og det var kun Roxy hold da helt op hun er en frækkert. Hun må have lærte noget af Jasmine 

fik mange kys af hende da jeg kom ind. Så gik vi ind i et værelse jeg fik tøjet af. Så fandt hun en strapon frem og sage den skal du prøve  og det skal jeg love for den har hun også styr på efter noget tid skulle hun ride og woow 

i må ikke snyde jer selv for en tur med hende. Hun er fantastisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tene.

Lad dog være med bare at skrive LINK, spørg pænt ind til damerne og bede pænt om et link.

det er squ da uhøfligt bare at skrive Link.

det tager heller ikke ret meget mere end 2 min at finde dem på nettet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil ikke give dig helt ret , anmeldelser uden link er ok , ! Mener jeg!      , specielt her ,da der er skrevet så meget om Jasmin ,og du har en søgemaskine ,

Så hvis interessen er  der , brug søgemaskinen og læs alt om hende .   eller spørg pænt og høfligt .   findes der et link eller telefon nummer .

Så igen hvor svært kan det være .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trondheim.

Nemlig, der er gode søgemaskiner, og det er heller ikke altid der findes et link.

men det er bare mere høfligt at spørge pænt efter et link.

 

Hvor svært kan det være.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 8/12/2018 at 07:13:

vil ikke give dig helt ret , anmeldelser uden link er ok , ! Mener jeg!      , specielt her ,da der er skrevet så meget om Jasmin ,og du har en søgemaskine ,

Så hvis interessen er  der , brug søgemaskinen og læs alt om hende .   eller spørg pænt og høfligt .   findes der et link eller telefon nummer .

Så igen hvor svært kan det være .

 

Når der er indsat et LINK er der ingen triviel om hvem det er, ellers er det sommetide prøv og gæt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...