Hop til indhold
The_Man

Hvorfor alle det fake opslag??

Recommended Posts

Hej 

Er der nogle der kan forklare mig hvorfor nogle gider bruge deres til på at oprettet en fake profil og lave alle de fake opslag ?? hvad får får de ud af det, andet end at bruge deres tid dumt ?? 

Forstår det sgu ikke lige kan godt være det bare er mig der er dum :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at der sidder nogle trolde rundt omkring der får et beløb for hver indlæg med link de kan plante. Evt. lidt ekstra for hver besøgende via linket.

Mange sider er jo ikke så proaktive i at fjerne den slags og et indlæg der får lov at være i lang tid kan jo godt føde en god portion besøgende til den pågældende side.

Men de sider der linkes til må godt nok være desparate siden de lægger alle de kræfter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Er der nogle der kan forklare mig hvorfor nogle gider bruge deres til på at oprettet en fake profil og lave alle de fake opslag ?? hvad får får de ud af det, andet end at bruge deres tid dumt ?? 

Forstår det sgu ikke lige kan godt være det bare er mig der er dum :-)

De linker til betalingssider, derfor laver de alle de opslag. Det er bare at anmelde det, så sletter de grønne :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...