minverden 16 Skrevet 2. December, 2018 Hej ville lige høre om nogen har været forbi stedet og om det er et besøg værd? https://annoncelight.dk/showad/255564 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
minverden 16 Skrevet 24. April, 2019 Nå jeg måtte selv forbi i dag. Pigen er noget ældre en det ses på billederne. Fik Deep fransk dog var det kun hendes hånd som kom langt ned og virkede til at jeg skulle komme i en fart. Men det gjorde ikke så meget da huset er koldt og pisse utæt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thunder78 49 Skrevet 12. Oktober, 2019 Er hun dansker ? Har selv kigget lidt på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 244 Skrevet 12. Oktober, 2019 (edited) Hej Hun er fra Letland og ældre end billederne og nogen mere slap i det. Men stadig okay pæn. Hun var venlig og det meste var muligt indtil at jeg betalte. Så var der ikke kys med, stort set ingen superfransk og hun var stiv som et brædt da vi skulle til det danske. Så jeg gik inden at jeg kom. Huset er i dårlig stand. Og jeg tror at hun skal finde på noget andet at lave. Men egentlig en flink nok dame. Hun kan bare tydeligvis ikke lide det som hun laver. Jeg kommer ikke igen Redigeret 12. Oktober, 2019 af Sailorman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg