Hop til indhold

Recommended Posts

Miller's Crossing skrev, for 12 minutter siden:

Er der nogen, der har besøgt hende her?

https://annoncelight.dk/profile/Corso3232

Utrolig høj pris for en pige uden flotte anmeldelser (endnu). Dyrere end pigerne på Bryggen. 

Fristet, men mange penge for ukendt kort. 

Jeg ville ikke satse min søsters sommerløb på at det er pigen/pigerne på billederne du møder. De 2 billeder jeg søge på gav ingen resultater på Google og tineye men bonede max ud ved en søgning med Yandex. Billederne ligner at de stammer fra ganske almindelig reklamer for alt fra smykker til kimonoer........men pigen kan jo have en hemmelig bibeskæftigelse hun udlever i DK :lol:

Skærmbillede 2018-12-02 kl. 13.01.28.png

Skærmbillede 2018-12-02 kl. 13.03.41.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler også på at hun er Japansk  , på de mail jeg har fået fra hende er der Kinesiske tegn .

Jeg mente også det var lidt pebret , kunne heller ikke få at vide hvad de 2200 for en time indeholdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 3 timer siden:

på de mail jeg har fået fra hende er der Kinesiske tegn .

Nu plejer "japanere" jo at være kinesere. Men lige det med skrifttegnene forstår jeg ikke helt? De samme tegn anvendes i Japan og Kina (og Korea og Vietnam)? Altså Kanji?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Nu plejer "japanere" jo at være kinesere. Men lige det med skrifttegnene forstår jeg ikke helt? De samme tegn anvendes i Japan og Kina (og Korea og Vietnam)? Altså Kanji?

Nix - der er stor forskel på tegnene mellem Kina og Japan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 3/12/2018 at 02:40:

Nix - der er stor forskel på tegnene mellem Kina og Japan. 

Både kinesisk og japansk bruger Hanzi/Kanji. Man japansk har supplerende tegn til Kanji ligesom kinesisk Hanzi har et hav af tegn, som japansk ikke bruger. Derudover er der de forenklede versioner af begge, som er mere forskellige.

Hvad mener du?

Måske kan @maximus køre tegnene gennem Google translate og se hvad den siger - det giver nok et godt hint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps , det prøvede jeg så , hvis jeg sætter google til Japansk  kan den ikke oversætte, mens det går fint ved Kinesisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, den 4/12/2018 at 10:02:

Jeps , det prøvede jeg så , hvis jeg sætter google til Japansk  kan den ikke oversætte, mens det går fint ved Kinesisk.

Case closed. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...