Hop til indhold

Recommended Posts

Året 2018 blev året, hvor mine GP-besøg blev nogle fantastiske rollespils-oplevelser. Jeg har haft besøg af/besøgt omsorgsfulde sygeplejersker (ungarske Lexy, spansk/columbianske Anita, danske Malua og spanske Isabella), den uartige skolepige Lexy, den tyvagtige stuepige Anita. Fælles for alle oplevelserne har været, at når jeg har præsenteret fantasien - typisk på et lille skreven rollespil - så har glædespigen levet sig ind i rollen, og jeg har fået en kanon-oplevelse. For mig har det betydet, at hvert eneste glædespigebesøg huskes, og ikke som jeg før i tiden oplevede det, at kun de rigtig gode og de rigtig dårlige blev husket efter en 14 dages tid. Jeg har ligeledes oplevet, at GP-en har spurgt om, om de måtte beholde rollespilshæftet som en kær erindring, ligesom et par GP-er har udtrykt en taknemmelighed for, at det ikke kun drejede sig om for kunden, hvormange udløsninger han kunne præstere på den købte tid. For mig har hele processen, hvor en lille spire af et fantasi-frø udvikler sig til et vellykket glædespige-besøg, også været spændende.

I går skulle fantasien så på omdrejninger igen. Jeg havde for 1 år siden besøgt UNGT PAR, og haft et rigtigt hyggelig besøg ved dem. Første og eneste gang, hvor jeg har haft en trekant, hvor vi var 2 mænd og 1 pige. Er på ingen måde bi- , så frygtede måske lidt hvordan et sådant arrangement kunne forløbe. Oplevelsen blev så god. Det var et par skønne unge mennesker, der virkede helt afklaret med, hvad de lavede. Pigen var noget af det flotteste, man kunne tænke sig. Hun var mellemøstlig af udseende, men pæredansk i sprog og tanke. Fyren var også flot, behagelig at snakke med, og ja veludrustet. Jeg så for kort tid siden, at deres annonce var oppe igen. så jeg måtte ubetinget besøge dem igen. Sprang ud i det, og bestilte en tid til i går - uden egentlig at have en leg oppe at stå. Problemet var, at jeg aldrig havde haft en fyr med i et rollespil. Hvordan skulle han lige indgå i fantasien ? Havde et par timer til at finde ud af det, fra bestillingstidspunkt til aftalt tid.

Spillet blev som følger : Vi havde aftalt et forretningsmøde. Jeg overvejede at sælge mit firma - et Dildoagentur - til den unge fyr. Fyren ville naturligvis gerne have aftalen i hus, og her indgik naturligvis alle kneb, herunder hans underskønne kone. Vi sidder ved deres store spisebord, og snakker forretning, da jeg mærker konens fødder op og ned af mine lår. Jeg prøver virkelig at koncentrere mig om forretningerne, men det skal blive sværere endnu. Under påskud af, at hun skal på toilettet, forsvinder hun fra bordet, for at dukke op under bordet. Mærker et par velplejede finger køre over min gylp. Et øjeblik senere er kalorius ude, og nu mærker jeg et par læber omkring den. Nu er det satme svært at være cool forretningsmand. Jeg ved godt, at nu er jeg i lidenskabens vold, og man vil kunne diktere mig forretningsaftalen. Mit Dildo-agentur er til salg for en udløsning

Sådan begynder seancen, og vi ender naturligvis alle i dobbeltsengen. Her overrasker de mig ved at kunne huske, at jeg for over 1 år siden, havde spurgt om jeg kunne få pikken bundet op. Lidt imponerende, at de kunne huske det. Under kyndig vejledning af fyren binder pigen min pik og nosser stramt. Hold kæft hvor var det dejligt. Stor ros til pigen, for virkelig at ville give mig den bedste oplevelse. Spørger ind til om noget er for hårdt/for blødt, tempoet er for hurtigt/for langsomt. Nyder hendes selskab. Hun er iført selvsiddende net-nylonstrømper virkelig et tommel-op for mig. Hun har ligeledes en afsindig flot bygget krop. Vorherre har gjort sig omhyggelig her. Alt er naturlig - ingen plastic der. Fyren fortjener også en kæmpe ros. Har selvfølgelig snakket om, hvor meget, eller rettere lidt bi- der er i mig, så han er på uden at overskride grænser. Faktisk fortæller jeg et par gange, at så nervøs er jeg altså heller ikke for berøring. Føler mig rigtig veltilpas i deres selskab, og mærker en finfølenhed jeg sjældent har oplevet før.

Efter hyggetimen/rollespillet er der god tid til et bad og en snak. Jeg takker dem naturligvis for deres utrolig gode indlevelse. De forklarer, at de kun modtager op til 3 kunder om dagen,  da det ikke skal blive "maskinsex". Forklarer måske også, hvorfor de kan huske mine ønsker fra et år tidligere, og hvorfor de kan indleve sig i en kunde som mig og mine ønsker. Nu ved jeg, at der sikkert er mange der vil spørge, hvad sådan en oplevelse kostede. Da de ikke selv skriver på siden, hvad deres ydelser koster, synes jeg ikke, at jeg skal være den der ligger deres "prisliste" ud. Ring/ skriv til dem, så får I prisen at vide. Man siger gerne, at pris/kvalitet hænger sammen. Bestemt ikke her. Jeg fik her , så meget kvalitet, at jeg faktisk gik med en fornemmelse af at jeg havde snydt dem. 2 skønne mennesker, kæmpe indlevelse, den flotteste GP-pige jeg nogensinde har truffet, ingen snyd på tid - disse ting får du for en ufattelig billig pris. Så er der nogen der vil spørge, hvor i byen det er. De skriver intet selv, så tænker heller ikke det er mig der skal skrive det. Ring/skriv og spørg. Vil kun skrive at der er fornuftige offentlig transport til døren. Og til dem der spørger om stedet er diskret. - ja det synes jeg. 

Nu tænker I, ham Jensemanden er da ikke særlig behjælpelig med noget. Han vil ikke oplyse hverken pris eller sted. Men det skal blive værre endnu. Han vil heller ikke give os et link til de underskønne unge mennesker. I tænker sikkert, at han vil beholde dem for sig selv, men sådan ligger landet ikke. Jeg tilstår gerne, jeg er en "spasser" til at vedlægge link. Har aldrig fattet hvordan man gør. Så her må i også klare jer selv. Søg på "Ungt Par" og vupti så dukker de op. Måske kan en af Brødrene , der er mere snu end mig,  ligge linket op.

Indlægget blev lidt længere end tilsigtet. Undskylder hvis jeg har spildt nogens tid. Sender en særlig tanke til "UNGT PAR", hvis I måtte se med herinde. God søndag til alle - Jensemanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej DK fyr 34  -  Er lidt forvirret - ja middelstalt dybt forundret - Skriver at jeg har besøgt dem for 1 år siden, så jeg ved godt hun er iransk af oprindelser. Uden at have spurgt hende, tænker jeg hun levet hele hendes liv her i Dk. Er lidt ked af, hvis din kommentar skal føre til, at denne tråd skal munde ud i etnisitet  Tænker dig som en forstandig mand, og stopper diskussionen inden tråden afspores af dette emne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensemanden skrev, for 2 timer siden:

Hej DK fyr 34  -  Er lidt forvirret - ja middelstalt dybt forundret - Skriver at jeg har besøgt dem for 1 år siden, så jeg ved godt hun er iransk af oprindelser. Uden at have spurgt hende, tænker jeg hun levet hele hendes liv her i Dk. Er lidt ked af, hvis din kommentar skal føre til, at denne tråd skal munde ud i etnisitet  Tænker dig som en forstandig mand, og stopper diskussionen inden tråden afspores af dette emne.. 

Det var absolut ikke mit ærinde.....jeg husker bare at der var et ung par for noget tid siden som spillede på lige netop det aspekt i deres annonce og endda lagde stor vægt på det. Den annonce jeg husker var frækt formuleret og med mere beskrivelse af begge partner. Jeg mener at det var den med bj og avis som i linket. Men kunne også have været den anden annonce der linkes til, da begge par åbenbart kalder sig noget nær det samme.....(ungt par) 

Men tak for at dele din oplevelse med os andre :)

Jeg er ked af hvis du mistolkede hvad jeg skrev og kom til at afspore.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot og inspirerende anmeldelse - har stadig ikke fået “gjort” noget ved min fantasi, men ideen om en nedskrevene beskrivelse er ikke glemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dk fyr 34. Af hjertet tak - jo jeg misforstod dig. Er åbenbart begyndt at se spøgelser alle vegne (læs småracister). Undskylder mange gange, at jeg tillagde dig disse motiver. Jo - det er samme par, der for nogen tid siden havde flere billeder og mere tekst i deres annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...