Hop til indhold
Guest Pej

Ladyboys

Recommended Posts

Guest Pej

Hejsa alle.

Hvad gør i andre?

Sluger i andre når jeres ladyboy kommer i munden? Jeg er faktisk ikke vild med det men det er svært når det bare sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj :)

Hvis du ikke bryder dig om at sluge / blive kommet i munden kan du jo bare sige at det ønsker du ikke. Der er jo mange andre steder der er frække at blive kommet på (ansigt, overkrop osv.)

Hvis du gerne vil kommes i munden men ikke kan lide at sluge kan du jo bare have et stykke papir parat og så spytte ud i det.....

Tror ikke den pågældende LB/TS forventer at du sluger.......

Men måske andre har et andet syn på det eller gode råd.

Held og lykke og god søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pej

Så er jeg bare uheldig, de sidste par gange har jeg sagt at jeg ikke sluger, hende der gik med på værelset sidst forklarede at hun ikke havde kommet i flere dage så 2min senere havde hun fisket en stor pik ud, hun ville have jeg sutter hende, det var også fint nok men da jeg ikke ville sutte færdig så gled mine shorts af og hun vil bare aflevere noget sæd i mig men jeg synes det er mærkeligt og have sex lige med det samme efter vi har mødtes, faktisk ville det være rart lige og kysse lidt først 

Nå men da jeg står men enden bar bliver jeg slikker i mit hul, det er virkelig lækkert og jeg nyder det lige ind til mine baller spreder sig og et stort Hoved presses ind, hun giver mig 10sek til og vænne mig til størrelsen, hun tager fat i mine hofter og skubber den store pik helt i bund i mig, hun trækker sig langsomt ud af mig åh det er dejligt og få den store pik ud af røven, da hun netop er ude så kommer et hurtigt og rigtig kraftfuld stød der åbnede mig helt så pikken kunne arbejde i min stramme numse, jeg løfter røven op og spænder i musklen så alt sæd skydeshelt dybti min røv. Men nej, da hun er klar til sædafgang trækker hun sig ud fra mig og får et stort pikhovedei munden,jeg gør det hun vil, jeg sutter hovedet, slikker røv og til sidst får hun skaftetpolleret, jeg tror jeg sutter godt. For hun kommer med et brøl og hun sender varm nasty sæd ned i min mave, jeg synker og synker og sutter pikken ren igen, efter lidt tid så får jeg tynd mave,  og det rødmer omkring anus og gør lidt ondt,hun har fået 20min pause og jeg har sutter hende op igen, nu vil jeg altså have sprøjtet sæd i røven, det er nemmere når de damer har noget fedt og glide i

Faktisk har jeg fået lidt træning, min bror's kammerat ser en ladyboy on of, og jeg talte med hende om hvorfor de aftid sprøjter stor mængde varm sæd i munden som jeg skal synke. Hun grinede bare, og sagde de næste to uger er jeg alene hjemme, du kommer hver dag efter job og sutter mig af så du vænner til det. Det var ulækkert lige i starten men nu kan jeg sådan meget bedre lide det, det gik hverken værre eller bedre med den unge ladyboy hun gav mig så blid massage og selvfølgelig boller vi også lige hinanden der, dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pej skrev, for 13 timer siden:

Så er jeg bare uheldig, de sidste par gange har jeg sagt at jeg ikke sluger, hende der gik med på værelset sidst forklarede at hun ikke havde kommet i flere dage så 2min senere havde hun fisket en stor pik ud, hun ville have jeg sutter hende, det var også fint nok men da jeg ikke ville sutte færdig så gled mine shorts af og hun vil bare aflevere noget sæd i mig men jeg synes det er mærkeligt og have sex lige med det samme efter vi har mødtes, faktisk ville det være rart lige og kysse lidt først 

Nå men da jeg står men enden bar bliver jeg slikker i mit hul, det er virkelig lækkert og jeg nyder det lige ind til mine baller spreder sig og et stort Hoved presses ind, hun giver mig 10sek til og vænne mig til størrelsen, hun tager fat i mine hofter og skubber den store pik helt i bund i mig, hun trækker sig langsomt ud af mig åh det er dejligt og få den store pik ud af røven, da hun netop er ude så kommer et hurtigt og rigtig kraftfuld stød der åbnede mig helt så pikken kunne arbejde i min stramme numse, jeg løfter røven op og spænder i musklen så alt sæd skydeshelt dybti min røv. Men nej, da hun er klar til sædafgang trækker hun sig ud fra mig og får et stort pikhovedei munden,jeg gør det hun vil, jeg sutter hovedet, slikker røv og til sidst får hun skaftetpolleret, jeg tror jeg sutter godt. For hun kommer med et brøl og hun sender varm nasty sæd ned i min mave, jeg synker og synker og sutter pikken ren igen, efter lidt tid så får jeg tynd mave,  og det rødmer omkring anus og gør lidt ondt,hun har fået 20min pause og jeg har sutter hende op igen, nu vil jeg altså have sprøjtet sæd i røven, det er nemmere når de damer har noget fedt og glide i

Faktisk har jeg fået lidt træning, min bror's kammerat ser en ladyboy on of, og jeg talte med hende om hvorfor de aftid sprøjter stor mængde varm sæd i munden som jeg skal synke. Hun grinede bare, og sagde de næste to uger er jeg alene hjemme, du kommer hver dag efter job og sutter mig af så du vænner til det. Det var ulækkert lige i starten men nu kan jeg sådan meget bedre lide det, det gik hverken værre eller bedre med den unge ladyboy hun gav mig så blid massage og selvfølgelig boller vi også lige hinanden der, dejligt.

hold da op en fantasi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pej skrev, den 2/12/2018 at 11:06:

Hejsa alle.

Hvad gør i andre?

Sluger i andre når jeres ladyboy kommer i munden? Jeg er faktisk ikke vild med det men det er svært når det bare sker.

Det at hun kommer, er faktisk et must for mig, og jeg ber altid inden, om at hun kommer i munden på mig. Sidst med Nadie bad jeg om at snave hende med min sæd i hendes mund, det var fandeme frækt, ellers modtager jeg gerne og sluger også gerne. Har oplevet en gang, at hendes (ikke Nadie's) sæd ikke smagte godt, og der lod jeg det diskret sive ud af mundvigen.

Har tid og penge på onsdag, men er i tvivl om det skal være en lækker thaipige eller lækker thai ladyboy.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 38 minutter siden:

Det at hun kommer, er faktisk et must for mig, og jeg ber altid inden, om at hun kommer i munden på mig. Sidst med Nadie bad jeg om at snave hende med min sæd i hendes mund, det var fandeme frækt, ellers modtager jeg gerne og sluger også gerne. Har oplevet en gang, at hendes (ikke Nadie's) sæd ikke smagte godt, og der lod jeg det diskret sive ud af mundvigen.

Har tid og penge på onsdag, men er i tvivl om det skal være en lækker thaipige eller lækker thai ladyboy.

 

er der Thai-piger der sluger??

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 1 minut siden:

er der Thai-piger der sluger??

Vi er i forum for ladyboys, og dem kalder jeg piger:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver selv: 

"Har tid og penge på onsdag, men er i tvivl om det skal være en lækker thaipige eller lækker thai ladyboy." 

Så deraf antog jeg, at du differentierer mellem dem - selv om vi omtaler begge kategorier i femininum.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 3/12/2018 at 21:33:

Det at hun kommer, er faktisk et must for mig, og jeg ber altid inden, om at hun kommer i munden på mig. Sidst med Nadie bad jeg om at snave hende med min sæd i hendes mund, det var fandeme frækt, ellers modtager jeg gerne og sluger også gerne. Har oplevet en gang, at hendes (ikke Nadie's) sæd ikke smagte godt, og der lod jeg det diskret sive ud af mundvigen.

Har tid og penge på onsdag, men er i tvivl om det skal være en lækker thaipige eller lækker thai ladyboy.

 

Sjovt...jeg synes faktisk at det omvendte er megafrækt. Altså at snave med en ladyboy og på den måde få hende til at smage sin egen sæd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimilflover skrev, for 6 timer siden:

Vil sige at jeg aldrig sluger grundet smitte farer og kun meget sjældent sutter uden kondom

 

Pas nu på jer selv derude

 

hvad er det du helt præcis er nervøs for.. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pej
1955 skrev, den 3/12/2018 at 21:33:

Det at hun kommer, er faktisk et must for mig, og jeg ber altid inden, om at hun kommer i munden på mig. Sidst med Nadie bad jeg om at snave hende med min sæd i hendes mund, det var fandeme frækt, ellers modtager jeg gerne og sluger også gerne. Har oplevet en gang, at hendes (ikke Nadie's) sæd ikke smagte godt, og der lod jeg det diskret sive ud af mundvigen.

Har tid og penge på onsdag, men er i tvivl om det skal være en lækker thaipige eller lækker thai ladyboy.

 

Tak for svar. 

Mange gange ønsker hun jeg spiser så gør jeg også det 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pej skrev, den 8.12.2018 at 05:22:

Tak for svar. 

Mange gange ønsker hun jeg spiser så gør jeg også det 

 

Det er dejligt når en pik kommer i munden.Det vænner man sig til med tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pej skrev, den 8/12/2018 at 05:22:

Tak for svar. 

Mange gange ønsker hun jeg spiser så gør jeg også det 

 

Är det många som gör det?

Har aldrig mött en Ts som vill att jag skall svälja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sixtynine skrev, den 26.7.2020 at 12:16:

Är det många som gör det?

Har aldrig mött en Ts som vill att jag skall svälja.

De første mange gange hvor jeg sagde nej til at sluge hendes sæd blev jeg bollet i stedet for, det er ikke så slemt når en Ladyboy spermer i munden. Det er i hvert fald bedre end én fremmed får udløsning i en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

I bund og grund er det vel forholdsvist risikabelt at gøre det uden gummi - og at lade hende komme, og oven i købet sluge gør ikke risikoen mindre.

Er det den almindelige opfattelse, at man både sutter og lader sig sutte uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...