Hop til indhold
Guest cylle

Skønne Anja i Randers

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes lige at Anja skal havde et par ord med påvejen.

Jeg var på besøg i onsdags, det var en skøn oplevelse....

Da jeg bankede på døren åbnede den flotteste og frækkeste naturlige pige, i et flot og frækt out fit som jeg selv havde været medbestemmende til.

Vi gik ind i væreset hvor vi skulle hygge, der blev kysset og krammet og føldt på diverse behagelige steder, og stille og roligt faldt tøjet af os, vi endte på sengen hvor hun tog den i munden og det var man ikke i tvivl om at hun kunne lide, og det var super dejligt, og der var øjenkontakt hele tiden... dejligt. så blev der skifte over til fransk til hinne, det var skønt at høre hinne, og se hinne nyde det. Så kom der gummi på og så satte hun sig på den og det må man sige hun var da dejlig stram, meget stram. Og det virkede til vi begge nød det, det stod på til min tid løb ud.

Men der var ingen hastværk med at komme ud, uhmm dejligt besøg, det er ikke sidste gang jeg har været på besøg der...

Drenge pas godt på hinne... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

har været der - Du har fuldstændig ret i din beskrivelse af hende . Jeg kørte 260 km på MC - tilbragte en skøn time sammen med hende fredag, gik med et saligt smil på læberne hele week-enden på Ring Djursland inden jeg kørte hjem igen - desværre havde hun ikke vagt igen hverken lørdag eller søndag, så havde jeg nok forsøgt at få en tid igen :) .

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...