Hop til indhold
Sylle

Leje af sted for et par timer (Østjylland)

Recommended Posts

Hej, jeg står i den situation at jeg behøver et sted at mødes med en for mig helt speciel GP.

Det skal være for et par timer, en hverdag i december. Betaler gerne for et døgn som det jo nok er.

Der skal være eget bad og toilet selvfølgelig, og gerne et sted hvor man får kode til dør, eller nøgleboks med kode.

Kunne være fint hvis der også kunne bestilles linned (sengetøj og håndklæde) hvis ikke det er med i prisen.

Jeg har fundet lidt på airbnb, og motelx ved randers ved dog ikke om der er eget bad?, og så Randers vandrerhjem.

Er der andre bud, så svar gerne.

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sylle skrev, for 14 minutter siden:

Hej, jeg står i den situation at jeg behøver et sted at mødes med en for mig helt speciel GP.

Det skal være for et par timer, en hverdag i december. Betaler gerne for et døgn som det jo nok er.

Der skal være eget bad og toilet selvfølgelig, og gerne et sted hvor man får kode til dør, eller nøgleboks med kode.

Kunne være fint hvis der også kunne bestilles linned (sengetøj og håndklæde) hvis ikke det er med i prisen.

Jeg har fundet lidt på airbnb, og motelx ved randers ved dog ikke om der er eget bad?, og så Randers vandrerhjem.

Er der andre bud, så svar gerne.

På forhånd tak.

Motel Hadsten i Hadsten ved Shell-tanken er ganske udemærket og billigt.

Det er pænt og diskret. Når i er færdige kan du/I smide nøglen i receptionens (Shell-tanken) postkasse og køre igen. På den måde kan de ikke så hvornår I har forladt værelset. Du skal selvfølgelig betale for en fuld overnatning og det er lige under 600 kr. Linned og håndklæder er med i prisen her, Pænt badeværelse og egen indgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Motel Hadsten i Hadsten ved Shell-tanken er ganske udemærket og billigt.

Det er pænt og diskret. Når i er færdige kan du/I smide nøglen i receptionens (Shell-tanken) postkasse og køre igen. På den måde kan de ikke så hvornår I har forladt værelset. Du skal selvfølgelig betale for en fuld overnatning og det er lige under 600 kr. Linned og håndklæder er med i prisen her, Pænt badeværelse og egen indgang.

Det lyder som en meget fin mulighed, tak for den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sylle skrev, for 18 minutter siden:

Det lyder som en meget fin mulighed, tak for den.

Selv tak og held og lykke med at finde det rigtige sted.....

Motellet i Hadsten (ved shell-tanken i selve Hadsten) har i øvrigt en hjemmeside hvor du kan læse mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Selv tak og held og lykke med at finde det rigtige sted.....

Motellet i Hadsten (ved shell-tanken i selve Hadsten) har i øvrigt en hjemmeside hvor du kan læse mere.

Har lige tjekket den ud. Booking er bare via mail og betaling ved ankomst? Eller hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sylle skrev, 1 time siden:

Har lige tjekket den ud. Booking er bare via mail og betaling ved ankomst? Eller hvordan?

Du kan booke pr. mail eller telefon og du betaler kontant ved ankomst på shelltanken.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skal bruge et sted i aarhus 

https://www.booking.com/searchresults.da.html?aid=318615;label=New_Danish_DA_19114762585-HD3JhHHA5OZJqYNkZOe3vQS75168950665%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=3867e0462b90017ec1439aa50180eb33;city=-2739400;expand_sb=1;highlighted_hotels=235202;hlrd=no_dates;keep_landing=1;redirected=1;source=hotel&gclid=EAIaIQobChMIvNLfrPKA3wIVFuWaCh0rXA4jEAAYASAAEgL87vD_BwE&

 

der er bad, du får linned og der er kode på dørene for at komme ind :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
homesafe skrev, for 1 time siden:

motel i Randers er godt, der er bad på alle værelser og det er meget diskret.

Held og lykke med oplevelsen

Tak for svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Du kan booke pr. mail eller telefon og du betaler kontant ved ankomst på shelltanken.....

Det lyder rigtig fint...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Sylle skrev, for 6 timer siden:

Har lige tjekket den ud. Booking er bare via mail og betaling ved ankomst? Eller hvordan?

Hej @Sylle du ringer bare til Shell og booket værelse og betaler når du kommer. Det ok sted dog noget slidt. Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 4 timer siden:

Hej @Sylle du ringer bare til Shell og booket værelse og betaler når du kommer. Det ok sted dog noget slidt. Held og lykke

Det lyder til at passe fint til min veninde og jeg. Men har du andre bud, så bare kom...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...