Hop til indhold
CBT1969

Enestående Miss Pixi

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/259531

 

Jeg starter min anmeldelse, med en forklaring på hvordan jeg ser nutidens miljø inden for denne brance, før jeg giver min anmeldelse, dels for at dem der læser den, bedre kan forstår hvorfor jeg er betaget og fascineret af en så ung Domina som Miss Pixi.

Det at søge nye græsgange kan være svært, faktisk lidt af en udfordring. Man er gammel i gårde, man ved hvad man vil have og man ved hvem der kan levere, alligevel kan man gå hen og blive nysgerrig på nye Dominaer, nogle gange fortryder man andre gange er det okay og så falder man tilbage til dem man plejer at besøge. 

Jeg kommer mange steder, har prøvet mange Dominaer, ønsker ikke at udstille nogle som helst, men syntes gennem årene, at ordet samlebånd dukker op i mine tanker, hos nogle af de mere rutineret. Man betaler for en ydelse og når den er givet, må man gerne gå og den næste skal helst til med det sammen. Hvilket er en kedelig udvikling, samtidig syntes jeg rent personligt at Dominaer og Glædes pigerne efterhånden er faldet lidt sammen. Der er Glædes piger der agere Dominaer og Dominaer der agere glædes piger, for mig er det to vidt forskellige ting, en Domina byder aldrig sin krop til og en Glædes pige uddeler aldrig en røvfuld, der i ligger forskellen, Dominaer skal være uopnåelige ellers fungere det ikke for mig. 

Jeg havde den mest fantastiske oplevelse med Miss Pixi, for det første var det hende selv der modtog mig i døren, og mand til mand ( plus alle de andre der evt. læser med her) så gør Miss Pixi’s billeder hende til skamme, hun er utrolig smuk og hendes øjne funklede ved synet af mig og hendes smil var varmt og imødekommende. Der var næsten en uskyldighed over dette smukke væsen der modtog mig, et kort øjeblik blev jeg helt forvirret, for det var jo en Domina jeg skulle møde, men åh jeg tog fejl i mit første indtryk. Vi talte kort sammen, som vi havde aftalt, derefter skiftede hendes ansigts udtryk. Hendes øjne blev, drilske, hendes store fyldige læber stramme og hendes dejlige stemme, blev nedladende og kommanderende. Min lyst til, at lade mig underkaste blev tændt og min forvirring blev lagt på is. Jeg havde gjort opmærksom på, at jeg tændte på nåle, men ingen mærker måtte kunne ses ( Selvfølelig kan der ske uheld), hun bandt, mens hendes øjne funklende, og man kunne mærke hendes liderlighed gennem hendes finger om mine nosser. Nålene satte hun med stor perfektion og hun tog sig god tid, jeg var ikke i tvivl om, at hun nød mine suk, mine støn og når jeg være mig. Hendes skift mellem det hårde og det søde, mestrede hun i sådan en grad, at jeg på et tidspunkt, havde lyst til, at smide hende rundt og kneppe hende, hun tændte alt i mig. En hånd fik forvildet sig over i nærheden af hendes fisse, da hun stod helt op ad mig, og jeg kunne mærke hendes bryster mod min nøgne ryg, men straks fangede hun den og drejede legen, hvorefter jeg blev straffe med eder og gloser af den gamle for såvel den nye skole. 

Jeg fik ligeledes en fantastisk afslutning, hvor mine nosser var bundet op bag mig, og hun iførte sig en gummihanske, mens hun truede mig med analsex. Gummihansken, var til min pik, hun satte sig ned foran mig og jeg ville gi alt for bare, at få liv til at sprøjte min sperm i hendes kønne “uskyldige” ansigt. Men Selvfølelig havde hun også styr på den detalje. Det var en helt fantastisk Sence og jeg har allerede planlagt mit næste møde med hende, kan kun sige jeg fortryder intet også selv om hun er ny i brancen. 

Stedet var fint, men tænker hun ville være et godt emne for en klinik, da der er mangel på Dominaer af hendes slags, tænker hun kan nå meget langt i sin karriere som Domina, hvis der var nogle der ture tage hende ind. 

Helt klart et besøg værd.

MVH. CBT1969

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Tak for en rigtig god beretning. Kan du fortælle lidt mere om sted/lokalitet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fraodense skrev, for 10 timer siden:

Tak for en rigtig god beretning. Kan du fortælle lidt mere om sted/lokalitet?

Jeg tænker det er bedst for de forskellige Dominaer og Glædes piger, at man ikke giver direkte beskrivelser af stedet eller lokalitet.

Dog kan jeg sige, det er et nydeligt sted Miss Pixi lejer sig ind i, der er en gabestok, en briks og en lægestol af en slags. Mulighed for fasespændingen flere steder. Stedet ligger 20 min. Fra Odense sydgående retning.

Mvh. CBT1969

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...