Hop til indhold
NiielsenDk

Første gang hos en glædespige

Recommended Posts

Hej alle sammen, er nu blevet enig med mig selv om, at jeg skal prøve en glædespige, det skal gerne være i det sønderjyske. Og så vil jeg jo gerne prøve en masse nyt, som fx. prostata massage, Black Kiss, og så skulle også gerne være til anal, men tænker jeg skal ha en erfaren kvinde da jeg nok vil blive lidt nervøs, over så mange nye ting. 

Nogne forslag til en kvinde, eller til hvad jeg ellers skal forsøge, er åben for bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NiielsenDk skrev, for 5 timer siden:

Hej alle sammen, er nu blevet enig med mig selv om, at jeg skal prøve en glædespige, det skal gerne være i det sønderjyske. Og så vil jeg jo gerne prøve en masse nyt, som fx. prostata massage, Black Kiss, og så skulle også gerne være til anal, men tænker jeg skal ha en erfaren kvinde da jeg nok vil blive lidt nervøs, over så mange nye ting. 

Nogne forslag til en kvinde, eller til hvad jeg ellers skal forsøge, er åben for bud. 

Held og lykke med projektet :) Jeg ville, hvis jeg var dig, ikke fokusere på at få sat kryds ved alle dine ønsker på en gang. Det bliver nemt uoverskueligt og så kan man blive nervøs. Heellere find en pige og få prøvet en enkelt ting. Hvis kemien er der kan du jo besøge hende igen og bygge lidt på ift. jeres første møde.

Men endnu engang held og lykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med @DK fyr 34 

Vil dog også tilføje søg herinde om gode anmeldelser på prostata massage, og så få det prøvet, så det ikke bare bliver en finger i nummeren 

Og søg så en anden gang på hvem der nyder anal og så af sted.

Også held og lykke herfra ;)

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...