Hop til indhold
fyrenodv

Blowjob i Bilen? (Odense)

Recommended Posts

Hej derude.

Jeg har aldrig betalt for sex, men tanken er ny alligevel ret fræk. Men jeg er jomfru inden for det her felt, så jeg behøver hjælp. 

Kender i til nogen som vil give et blowjob i bilen, eller vil sutte ved en rasteplads.  Er i Odense V. 

Og hvad skal man gå efter, hvis man skal på bordel. Jeg magter simpelthen ikke at skulle et sted hen, hvor man bliver mødt af mange mennesker. Kvinde jeg skal hygge med, hun er den eneste jeg vil se. 

Hilsen fyren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrenodv skrev, for 6 timer siden:

Hej derude.

Jeg har aldrig betalt for sex, men tanken er ny alligevel ret fræk. Men jeg er jomfru inden for det her felt, så jeg behøver hjælp. 

Kender i til nogen som vil give et blowjob i bilen, eller vil sutte ved en rasteplads.  Er i Odense V. 

Og hvad skal man gå efter, hvis man skal på bordel. Jeg magter simpelthen ikke at skulle et sted hen, hvor man bliver mødt af mange mennesker. Kvinde jeg skal hygge med, hun er den eneste jeg vil se. 

Hilsen fyren. 

Prøv at søge en pige der tager imod privat og diskret. Gerne en dansk pige hvor I kan kommunikere uden problemer og vær ærlig og fortæl at det er din første gang i dette univers.......

Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...