Guest Randersand Skrevet 1. December, 2018 I næste uge sker det, jeg skal på operationsbordet for prostatakræft. Det triste ved det er senfølgerne ved sådan en omgang - og så fik jeg lige meldingen i går af en sygeplejerske "penis bliver jo mindre ifm operation, ca. 2 cm"! Hold da op én at gå på weekend på. Som om jeg har en ordentlig svaner, så jeg sagtens kan undvære 2 cm? Jeg stod bag I køen da der blev delt tissemænd ud, så jeg holder panisk fast i mine tildelte cm.....og så skrumper den nu 2 cm. Jeg er stoppet med at ryge, alkohol har jeg lagt på hylden, jeg overlever kræft - og så bliver min diller mindre. Nu tror jeg ikke det kan blive mere tragikomisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 1. December, 2018 Godt du gør en indsats. Og dejligt at høre du har kæmpet imod den satans sygdom Pøj pøj med det og hva faen. Det bare et par cm. Havde du ikke klaret den havde du slet ikke kunne bruge den 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 1. December, 2018 Randersand skrev, for 3 minutter siden: I næste uge sker det, jeg skal på operationsbordet for prostatakræft. Det triste ved det er senfølgerne ved sådan en omgang - og så fik jeg lige meldingen i går af en sygeplejerske "penis bliver jo mindre ifm operation, ca. 2 cm"! Hold da op én at gå på weekend på. Som om jeg har en ordentlig svaner, så jeg sagtens kan undvære 2 cm? Jeg stod bag I køen da der blev delt tissemænd ud, så jeg holder panisk fast i mine tildelte cm.....og så skrumper den nu 2 cm. Jeg er stoppet med at ryge, alkohol har jeg lagt på hylden, jeg overlever kræft - og så bliver min diller mindre. Nu tror jeg ikke det kan blive mere tragikomisk. for ca 10 år siden , blev jeg opereret for en krummerik.hovedet på penis drejede 90 grader op i luften. den operation forkorter også længden med ca 2 cm. men det vigtigste er at den VIRKER. håber det bedste for dig og din operation. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. December, 2018 Jeg er vidende om en glædespige, der før en prostataoperation dukkede op på et sygehus for at gine patienten den "sidste gode oplevelse", inden kirurgen tog fat. Hun er en ufattelig dejlig og omsorgsfuld kvinde, når hun kunne finde på dette. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 1. December, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Jeg er vidende om en glædespige, der før en prostataoperation dukkede op på et sygehus for at gine patienten den "sidste gode oplevelse", inden kirurgen tog fat. Hun er en ufattelig dejlig og omsorgsfuld kvinde, når hun kunne finde på dette. Dét kan man da kalde næstekærlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. December, 2018 Randersand skrev, for 2 minutter siden: Dét kan man da kalde næstekærlighed. Held og lykke med operationen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden: Held og lykke med operationen Jow da, men den foregik for nogle år siden, og det var ikke mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 1. December, 2018 (edited) Pyt med den bliver lidt mindre,bare den ikke bliver doven og lad Held og lykke på din vej mod kræften. Enzo. Redigeret 1. December, 2018 af Enzo L'uri Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. December, 2018 Håber operationen går som planlagt. Vigtigere du slipper for sygdommen end at tænke på de manglende 2 cm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 67 Skrevet 2. December, 2018 Held og lykke. Håber du kommer glad ud på den anden side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 2. December, 2018 Tak allesammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 2. December, 2018 Held og lykke med operationen. Jeg er heldigvis ikke selv i samme situation, men forstå fuldt ud dine tanker. Jeg stod heller ikke forrest da der blev delt pikke ud og har nok altid haft mindreværdskomplekser over størrelsen. Derfor ville jeg slet ikke kunne overskue at miste et par centimeter. Jeg kan kun opfodre dig til at holde hovedet højt og ikke være bange for at opsøge professionel hjælp og snakke om det efter operationen. Jeg tænker at der er mange tanke i ens hovede, når man står i din situation. Igen - jeg ønsker dig alt det bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 2. December, 2018 Randersand skrev, for 15 timer siden: Som om jeg har en ordentlig svaner, så jeg sagtens kan undvære 2 cm? Jeg stod bag I køen da der blev delt tissemænd ud, så jeg holder panisk fast i mine tildelte cm.....og så skrumper den nu 2 cm. Så længe det ikke ender i mikro, så gør det ikke så stor forskel. Tykkelsen er vigtigere, da de fleste nerver sidder ved skedeåbningen. Hvis bare du stadig kan få hele hovedet et lille stykke ind forbi, vil det næppe gøre nogen forskel for hverken din eller en kvindelig partners nydelse - rent fysiologisk. Hvad der sker i hovedet kan være noget andet. Jeg kan trøste dig med, at jeg har en middelstor pik, som flere kvinder endda har fundet smuk. Jeg har øvet mig grundigt i at bruge den gennem mange år på mange forskellige kvinder. Alligevel oplever jeg, at det jeg kan med mine fingre og min tunge er mere "effektivt" for de kvinder jeg er sammen med. For nogle få har pikken været hovedsagen, men det er noget, der sidder mellem ørerne og ikke mellem benene, der afgør det. Det er ikke anderledes end når fx et vaskebræt og store overarme (jeg har ingen af delene) er hovedsagen for at tænde hende optimalt. I de tilfælde, går det bare mindre godt, men det er jo trods alt et mindretal. Livet med en lidt kortere pik er nok federe end alternativet, og så slipper dine partnere også for en øm livmoderhals uanset hvor længe i knepper i de mest umulige stillinger. Knæk og bræk 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 2. December, 2018 Al mulig held og lykke og det så godt du kæmper samt væk med tobak & alkohol. Så godt husk det vigtigste i livet er du blir rask og glad. Din pik vil virke så fin alligevel. Knus ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lagaffe Skrevet 2. December, 2018 Held og lykke med det hele. Det vigtigste er trods alt helbredet, men jeg føler virkelig med dig. Jeg er selv udstyret med en lille diller så 2 cm virker drastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 12. December, 2018 (edited) Her bagefter kan jeg konstatere, at det ikke kun drejede sig om 2 cm. Det er der nok en god grund til, at de ikke fortæller inden operationen. Nu venter 6 ugers recovery og derefter måneders genoptræning. Jeg kan sgu' ikke rigtig komme i julestemning i år ;-/ Redigeret 12. December, 2018 af Randersand Typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 12. December, 2018 Randersand skrev, 1 time siden: Her bagefter kan jeg konstatere, at det ikke kun drejede sig om 2 cm. Det er der nok en god grund til, at de ikke fortæller inden operationen. Nu venter 6 ugers recovery og derefter måneders genoptræning. Jeg kan sgu' ikke rigtig komme i julestemning i år ;-/ Jeg ønsker dig alt det bedste. Jeg vil opfordre dig til at opsøge en psykolog eller grupper af mænd med samme udfordring og snakke om dine tanker. Livet er selvfølgelig den vigtigste gevinst, men du må ikke undertrykke dine tanker om din nu mindre penis og bekymringerne for fremtidens sexliv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 12. December, 2018 Denne her artikel (som godt nok er mærkeligt skrevet) siger at et studie har vist at det var 1 cm i gennemsnit. Det er nok svært at vejlede præcist, for der kan sikkert være en væsentlig variation. https://videnskab.dk/krop-sundhed/behandling-mod-prostatakraeft-giver-klager-over-kortere-penis Men held og lykke med livet og sexlivet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 30. December, 2018 (edited) Tid til en opdatering. Jeg er nu ovre operationen, og har fået fjernet diverse klips, tråde og katedre. Senfølgerne har væltet mig lidt mere end forventet, og denne weekend var lang at komme igennem. Dilleren er som forventet blevet mindre, forstået på den måde, at en større del end før befinder sig inde i kroppen. Jeg forsøgte i går med lidt førstehjælp til den, uden nogen form for reaktion. Ingen rejsning og ingen nydelse. Den GP jeg fast har besøgt i Randers, afbrød kontakten da jeg skrev i går, og fortalte om forløbet. Dét havde jeg ikke set komme. Det er godt at leve, og livet er skønt - men hvor er der meget modvind på cykelstien i øjeblikket. Redigeret 30. December, 2018 af Randersand Typo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg