Hop til indhold
cobham

Mere end petit-stof: Kate og Alicia

Recommended Posts

Det er dybt urimeligt, for jeg måler selv i underkanten af de to meter.

Men ikke desto mindre får jeg klaustrofobi blot ved tanken om at være sammen med kæmpekvinder. 

Det er ren Freud, er jeg sikker på: 

Det må være noget med angsten for, at mit jeg (mit baby-/barne-/voksne-/whatever-) suges med ind, mens mine hænder forsvinder i hudfolder og hofter i metermål.

Men jeg er nok i det hele taget ikke rigtigt nem. For omvendt kan kvinderne hurtigt blive for petit for mig.  
¨
Også denne antipati over for små kvinder ville Freud utvivlsomt kunne få en masse ud af. 

Men det er slet ikke for at udfordre Freud, at jeg alligevel godt vil slå et slag for hele to piger af netop meget petit støbning.

De to er  Kate og Alicia.

De er begge tidligere velanmeldte her i Forum. 

Men de har så herudover og i øvrigt intet andet til fælles, end at de når Cobham til sådan cirka albuen i dennes (altså albuens) nedslåede tilstand. 

Med hensyn til polske Kate, så havde den seneste Forum-anmeldelse af hende et mærkeligt forløb. Faktisk tror jeg, at den fra trådstarters side var tænkt som en advarsel, men behjertede og erfarne brødre (@lynkineseren og @godmann) kom til og reddede Kates ære.

Og det er der megen god grund til.

Kate har et tandsæt, der på dansk grund ville have været fast beskæftigelse for en skoletandklinik i årevis. 

Men hendes tænder dækkes af et usædvanligt sødt-genert smil, der må kunne få selv det mest forhærdede mandehjerte til at smelte. 

Cobham var i alle tilfælde solgt.

Hun har en fit og tight figur - labert sol(arie)brun og lækker. 

Og så er hun smidig som bare pokker. Så langt som min fantasi rakte, var hun i stand til at håndtere alle stillinger i overlegent virtuos stil.

Som det fremgår af den tidligere tråd om hende, er hendes blow ret usædvanligt, men bestemt ok. 

Samtidig, og som det også fremgår, er der nogle lidt sære ritualer omkring aftørring mv., som man skal være opmærksom på. 

Det er svært at gennemskue det praktiske formål. De er formentlig netop ritualer, og derfor står man sig nok bedst ved at respektere dem.

Og gør man det, er Kate et godt besøg.

Alicia er fra Den Dominikanske Republik. Fortalte hun. 

Og det lyder så alt sammen meget godt, for hvem ville ikke gerne kunne skrive passatvinds-plejede hvide sandstrande og evigt blå smuktvejrs-Caribien på visitkortet frem for favelaen i Bogota. 

I øvrigt indtagende Ivon (ikke i landet pt. derfor intet link) hævdede også, at hun kom fra Den Dominikanske Republik, men hun var totalt blank på Michel Camilo (som bekendt klavervirtuos og øens i særklasse største navn og eksportvare. Skal tilføje, at jeg så ikke ved, hvor Ivon i virkeligheden kommer fra, men hun har i min bog intet at skjule eller skamme sig over. Hun er en nærmest overjordisk dejlig og smuk kvinde).   

Men Alicia kendte klart Camilo, og ham fik vi så en god snak om. 

Ind imellem forstås. For der var kys og kram og kælen og kærtegn fra allerførste fløjt. 

Alicia er petit, men har alligevel usædvanligt feminine former. Jeg har aldrig set (endsige mærket) en så snæver talje på en kvinde IRL. 

Den kombineres så med ganske vist hjulpne, men dejlige bryster og en bagdel, der syder af opfordring til syndighed.

Sammenfattende? 

Hvor er vi kvalitetsmæssigt med to så petit, men i øvrigt meget forskellige piger?

I USA kaldes det Cum Laude

Det er en hædersbevisning, der kun tilkendes de bedste - normalt  højst 15 til 20%. 

Alicia og Kate er Cum Laude. 

Klart Cum Laude.

Naturligvis findes der endnu finere kategorier. 

Den næste hedder Magna Cum Laude

Den er forbeholdt de helt store stjerner: Det er sådan nogen som Graziella, Jessy og Carmen (ikke i DK pt:) 

På det niveau er vi ikke med Alicia og Kate. 

Ikke endnu. For omvendt er netop de to, så vidt jeg kan vurdere, yngre og mere uerfarne end de andre nævnte.

I den absolutte top finder man så de sjædne Summa cum Laude

Summa Cum Laude er det ypperste blandt de ypperste, så her er der kun de meget få som fx Mia og Vicky

Men mindre kan også gøre det.

Og her er Katy og Alicia Cum Laude. 

Klart Cum Laude.

Med hæder og ære og hele pivtøjet.

Cobham 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker dine bidrag @cobham Altid velformulerede og virker gennemtænkte. Skønt når du drysser lidt Freud udover dine indlæg :) Jeg er dog ret sikker på at han ville ligge sig i fosterstilling og sutte på sin tommelfinger, hvis han skulle igang med at diagnosticere os herinde :). Den bog er vidst ikke skrevet endnu. 

Nok om det. Jeg deler desværre ikke din begejstring for Kate. Hun var tiljublet og hyldet på siden her, hvilket også var årsagen til at jeg vovede mig ud på Amager. Nu er det godt et års tid siden. Men jeg husker hende som mekanisk og uden gnist af indlevelse. Meget prof. Det er fint at man er prof. Men når det går hen og bliver på autopilot er jeg ikke fan. Jeg ved godt det afhænger af connection og kemi. Men den havde jeg overhovedet ikke med Kate. Men jeg syntes heller ikke hun bød ind på at få den. Der kan være et utal af årsager. 

Dog har du ret i to ting. Hun er et petit stykke med guf. Og så er der lige det med hendes tænder....ja. Det lader vi ligge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...