Hop til indhold
Redboys

SEXY CATTY \ AALBORG \ Brønderslev.

Recommended Posts

Nå jeg skal også fyre min anmeldelse afsted, den bliver ikke lang, da der absolut intet positivt er at berette, man kan måske sige jamen du får hvad du betaler for... hmmm måske men jeg fik sådan set intet, har nu også besøgt op til mange hvor det bare var 100% i orden til de penge, mere maskin agtigt og u-gidelig kan det ikke blive end hos hende her, jeg grinede af mig selv hele vejen hjem, tøjet gad hun ikke engang tage af, hun sagde der var for koldt, ha ha det kan godt være hun kommer fra Jamaica men på værelset var der i alle fald ikke under 25 grader... konklusion, hun gad det ikke, og hele hendes dosmer seddel, som hun har på sin side bliver meget af det svært med tøj på ;-)  Det er meget sjældent jeg har rendt på sådan en.... heldigvis.

Da jeg sagde nu kan jeg godt lagde hun sig bare på maven og grattede det hele ind i glide creme, og ja trusserne var røget men stadigvæk med bh på :-o  sprede benene gjorde hun heller ikke, måske det bare var ballerne jeg bollede HAHAHAH,  jeg skyndte mig bare at fyre det af og ud hurtigst muligt. 

https://annoncelight.dk/showad/264340

Redigeret af Redboys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme farve, ellers ligner hun ik ret meget, tyk og grim er hun som ikke, men hun er ikke tynd men godt i stand er vel et pænere ord, men i mine øjne er det ligegyldigt efter som hun ikke vil noget,  jeg er sikker på en dukke ville ha været klasser bedere.

Jeg kan huske hende fra Vrå hvor hun var sidste år tror jeg, der var det om ik endnu værre, hun burde finde sig noget andet at give sig til, hvis hun synes det er prisen at hun får for lidt, så kunne hun jo bare hæve den, det er ikke mig der har presset den, det er hendes eget forlangende. 

Kort og godt, det dur bare slet ik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...