Hamburg 4 Skrevet 1. December, 2018 (edited) Hej, er pigerne fra Lov ved at flytte til Kalvehave eller er der så meget gang i butikken de åbner butik nummer 2? kan huske anmeldelserne fra lov var blandet - nogen der har noget feedback om stedet i kalvehave, og om det er blevet bedre? pigerne jeg fandt ved en hurtig søgning: pige 1 pige 2 pft Redigeret 1. December, 2018 af Hamburg indsat aktivt url Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 1. December, 2018 Hamburg skrev, for 21 minutter siden: Hej, er pigerne fra Lov ved at flytte til Kalvehave eller er der så meget gang i butikken de åbner butik nummer 2? kan huske anmeldelserne fra lov var blandet - nogen der har noget feedback om stedet i kalvehave, og om det er blevet bedre? pigerne jeg fandt ved en hurtig søgning: pige 1 pige 2 pft og butik 3 i vester Egesborg ( pt er der vist ingen piger der ) så nogen gæster må de have( jeg har endnu ikke besøgt butikkerne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 1. December, 2018 Kalvehave ikke så langt fra det nye Udrejsecenter for udviste turister... Hvis det overhovedet bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 3. December, 2018 sweetstone skrev, den 1/12/2018 at 20:32: og butik 3 i vester Egesborg ( pt er der vist ingen piger der ) så nogen gæster må de have( jeg har endnu ikke besøgt butikkerne) Du går ikke helt galt i byen med polske piger sådan generalt set ,, Har været i Lov en del gange ,,og også et par gange i deres satelit hus ca 7 min. kørsel fra Lov ,, Har ikke været i Kalvehave ,men pigerne flyttes lidt rundt omkring,, Har kendskab til min. 1 pige som tidligere var "ansat" på snolde fabrikken i Valby Venligst Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg