Hop til indhold
GørMigGlad

Udenlandske piger i Aalborg

Recommended Posts

Hej, jeg har i et par år nu kigget med på sidelinjen herinde, men nu hvor Annoncelight er fyldt op med udenlandske piger, bliver jeg nødt til at spørge, hvor mange som er et besøg værd? 

Jeg kan se de fleste foretrækker danske piger, hvilket jeg også har fuldforståelse for.

men dette spiller ikke altid ind for mig, for det meste vil jeg egentligt bare gerne lege med nogle store bryster ;-) 

 

Jeg har aldrig bevæget mig ud fra Aalborg, da mit behov altid er blevet imødekommet på en eller anden måde, men der er bare så mange at vælge imellem, at jeg hverken ved hvem der er det samme sted eller hvem, der er falske.

det eneste krav jeg lige har er at man kan snakke med dem bare på et lille plan. Er mange gange kommet på thistedvej, men det er nogle gange så kaotisk at de kun taler spansk, men til gengæld ved jeg, da at jeg ikke bliver "snydt" hvis i forstår :-) håber indlægget er det rigtige sted og ellers må i jo rette mig!

- god aften :-)

Redigeret af GørMigGlad
Uddybbelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...