Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt hende i dag, og kan sige det er hende på billederne, bestilte 15 min med superfransk, det var godt. Hun kan dog ikke dansk, selvom hendes annonce er på dansk, men kan ok engelsk, og der var mulighed for bad, både før og efter, har planer om at tage tilbage dertil en anden gang.

https://annoncelight.dk/showad/250439

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi Anna idag. Hun har en helt vild lækker krop, hvis man er til en petit pige uden 1 gram for meget fedt på kroppen. Lækre ungpigebryster og lille fast røv. Men men men

hun kan ikke lide at blive slikket, så øv øv øv, det elsker jeg. Hun tog flere gange mine hænder væk fra de lækre bryster, øv øv øv. Hver gang jeg rørte hende mellem ben, ændrede hun lige stilling så jeg ikke kunne nå, øv øv øv.

men blowjob og selve sexen var glimrende, i flere forskellige stillinger, måske også fordi jeg var helt vild med den krop, og hver gang hun tog mine hænder væk fra bryster, så startede jeg bare igen ;-) ingen problemer med at løfte hende under sexen og evt. Stå oprejst med hende, mens du knepper igennem.

Mener hun i en af annoncerne skrev at kys var gratis, men det var der ikke noget af. Billeder er ægte.

lad nu være med at skrive om hygiejne, orker ikke at læse alle de latterlige kommentarer om netop det, da jeg normalt ikke har problemer med at gp vil kysse mig

hun holder til tæt på Kragsbjergvej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er så kedelig, havde aftalt superfransk og så var det alligevel ikke aftalen og jeg havde ikke skrevet med hende, men en veninde var hendes undskyldning osv. Jeg gider ikke besøge hende igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Visited Anna again last week when I saw she was back. Pictures are real and she is a gorgeous, young girl :) As noted in older reviews, she uses a phone girl which is sometimes confusing... just be sure to agree with her in person.

Suck and fuck was great and the apartment is very clean, which is a definite plus for me!

She said she'll not stay long, so I am planning to visit her again this week.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie

Så blev det min tur til at besøge Anna. Jeg efterlyste anmeldelser af hende tidligere i dag, og stødte så på denne tråd, så jeg giver lige min oplevelse med her :) 

 

Jeg havde læst meget om at hun var kedelig men meget smuk, så jeg tænkte at jeg godt kunne leve med en kedelig oplevelse med en skønhed ;) Jeg skulle dog have en noget anden oplevelse! Jeg er, som mit navn også siger, ret ny ift GP, og Anna er min nr. to. Det kan helt sikkert godt have en betydning for min anmeldelse her, da jeg ikke har så meget at sammenligne med. 

Jeg skrev til hende og fik lynhurtigt svar, og kunne komme på det ønskede tidspunkt. Jeg blev mødt af en lidt forsigtig pige, da der stod to mænd ved hendes dør lige før mig, og hun troede de var der for hende. Jeg måtte berolige hende og sige at det bare var mig :) Hun blev hurtigt glad igen og viste mig ind på værelset, hvor hun så begyndte at danse stille og roligt foran mig mens hun tog sit tøj af. Det var pivfrækt, og slet ikke hvad jeg havde forventet ud fra de anmeldelser jeg havde hørt. Hun er virkelig en smuk pige. Fuldstændig som på billederne. Uden sammenligning den smukkeste jeg har været sammen med! Hun fik så taget tøjet af og gav et blæs som var virkelig godt, og med øjenkontakt hele tiden! Lige efter min smag. Der var gratis kys og i det hele taget virkede hun rigtig glad og i humør til det. Jeg vil ikke gå i yderligere detaljer, men jeg synes bestemt ikke det var kedeligt. Hun var en smule usikker engang imellem, men det har jeg bestemt ikke noget imod. Tværtimod så synes jeg det er meget mindre intimiderende og mere afslappet på den måde. Det kan godt være det er fordi jeg er ny i det her, men for mig var hun den perfekte pige! Helt klart et besøg værd igen! Hun er her et par uger endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft mange gode besøg hos Anna, men i dag blev jeg brandt af.

Hun har skifted fra sit normale sted som var en lille bolig omme omkring netto, men er ny flyttet ud til der hvor Evelin også var de sidste par uger

Om det bare er et tilfælle at det er gået galt siden hun har skifted sted IDK.  Men jeg måtte vente først 10min fik jeg sms om, vented 20. Så skrev jeg igen, fik svar 5 min efter at hun var klar om 5 min, vented i 40 min og så skred jeg. Følte at jeg blev holdt ved nar, en super nederen oplevelse. Især når man sidder foran en stor betong bloc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Kom langt om længe af sted til Anna i går. Var der 10 min før og blev lukket inden det samme.

Hun var sødere og frækkere end jeg havde turdet håbe på. Formentlig den sødeste og mest serviceivrige GP jeg har mødt. 

Der er allerede skrevet meget om Anna, og jeg kan kun tilslutte mig de positive. Kan godt være hun skulle øve sig i at finde en bedre rideteknik, men det er da også det eneste, jeg lige kan tænke på. Og med den størrelse, hun er, og den talje, så er det godt nok svært ikke bare at tage godt fat om hende og pløje godt og grundigt igennem.

Nærværende, sjov, fræk, stram og lækker - hun er en dejlig tøs :) 

Redigeret af Liderbasse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest boomah

Jeg har haft to rigtig gode oplevelser med Anna. 

Helt sikkert den bedste GP jeg har set nogensinde. Utrolig indlevende, kysser intenst og begærer en, så man helt glemmer, at det er en service man har betalt for, fordi det virker så ægte. Hun er utrolig smuk, sød og naturlig. Giver rigtig godt blow, hvor hun i hvert fald ved mig gav klokkeværket og mellemkødet en god tur med tungen. Det var super lækker sex. Derudover var der også gratis kys her også.

Så varme anbefalinger, når hun vender tilbage igen.

Redigeret af boomah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da dejligt at flere nye brugere herinde, har haft deres oplevelse nogensinde. Enten har de ikke besøgt ret mange, ellers er de besat af hendes flotte krop.

for at kalde et besøg hos hende for det bedste man har oplevet, det er nok lige en lille smule for meget. Syntes selv det var en røvkedelig oplevelse, med flere nej til forskellige ting. Men ja hun har en lækker krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaSexy21 skrev, for 4 timer siden:

Hello.  If you were bored with me, this does not mean that I did what was wrong.  Perhaps this is your problem.  Have you written to me 4 times already?  Isn't it strange??? 

Du gjorde intet forkert ved besøg, kun ved at sige nej til det ene og andet. Har kun besøgt dig en gang, og har aldrig skrevet til dig efter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...