Hop til indhold
Guest vardeboy

Glejbjerg 22 årig fræk dansk studine.

Recommended Posts

Guest vardeboy

https://annoncelight.dk/showad/249407 Besøgte denne skønne pige tidligere idag. Stedet er meget diskret uden naboer og ca 5 minutter fra Esbjerg motorvejen ikke langt fra Holdsted. Lækkert horehus med spa og forskellige faciliteter. Pigen er hende på billederne. Hun er simpelthen skøn,og den sødeste gp man kan tænke sig. Vi havde en halv time sammen som desværre gik alt for hurtigt. Hun er smilende og let at snakke med,og man mærker at hvis kemien er til stede så er det ægte gfe man får. Trods den store aldersforskel så svingede vi godt sammen,og vi nød begge en halv time med god sex.Hun har en vildt lækker krop med lange ben,fræk numse en sød og stram fisse,og ikke mindst et kønt ansigt med dejlige øjne. Skøn personlighed,og jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Hende har jeg også haft kig på - så vil da skrive mig din anmeldelse bag øret og se om jeg ikke kan komme forbi på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 23 minutter siden:

Det meste af hendes annonce er tyvstjålet fra Anastasia's annonce. Fandme dårlig stil. :angry:

Det kan jeg kun give dig ret. Af princip kan det godt afholde mig fra at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 4 timer siden:

Det meste af hendes annonce er tyvstjålet fra Anastasia's annonce. Fandme dårlig stil. :angry:

Det er sådan man ved det er ægte studiner :lol:

Dårlig stil? Joo lidt men det vil da ikke skræmme mig væk hvis pigen er god.

Burde ikke være så svært at ændre mere i teksten så det virker mere inspireret af end copy paste.

Det giver en times eftersidning hos rektor og han kan godt lide spank og røde kinder og numser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg har set mange eksempler på at pigerne låner eller efterligner tekster fra hinanden. Men  det er jo en salgs annonce som skal fange noget opmærksomhed og skærpe nysgerrigheden. Ofte passer alder jo heller ikke, eller billederne er fake. I dette tilfælde passer billederne dog,og selvom teksten er lånt,lever det meget godt op til det pigen tilbyder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...