Hop til indhold
Guest ViborgM

SB eller GP

Recommended Posts

Guest ViborgM

Hvad er bedst...Jeg selv tænker at en SB helt klart er bedst dels fordi at de tit og ofte er ægte amatør og dem jeg har mødt gør

det så man kan se at de nyder at få pik og jeg ved godt at de koster også men for mig er det ok og inden er det aftalt hvad

der skal ske, derimod en GP kan tit være lige på og hurtig færdig + så koster det lige ekstra vis du kan ha fingrene op der eller du vil

ha suttet din pik uden kondom og inden man får gjort dette klar er den aftalte tid gået og hvorfor er det lige at der altid er bælgmørkt hos en

GP ? Nå det var lige min personlige mening og jeg er godt klar over at ikke alle her deler den men jeg tænker der er plads til alle menninger

i dette forum.

Jeg har en fast SB jeg nyder når råd og tid er der meeeen der må da gerne ske lidt nyt indimellem:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordele ved en GP er at prisen er langt under det halve, har endnu ikke selv mødt en eller skrevet med en SB der ville ha under 1500kr for 1 times besøg, snarere 2000kr eller mere, hvilket jeg personligt synes er alt for dyrt for at få lettet trykket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM

Jeg forstår dig godt og der er ingen grund til at betale i dyre domme for dette men jeg må sige jeg har fundet en SB som har et acceptabelt prisniveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser kun en SB fast for tiden, og vi spiser en middag sammen, mere betaling er der ikke.

Jeg besøgte en fra Sugardaters, som viste sig at være GP i onsdags. Hun var nu dejlig, men hun ville have haft 1500. Jeg sagde, at jeg ikke ville give mere end 1000, og måske derfor blev det en meget hurtig omgang. Det var klart dejligt, og hun var sød, men jeg tror ikke, jeg er kommet hurtigere med en gp før. Hun stønnede vist på den helt rigtige måde, selvom støn normalt bare forstyrrer mig.

Jeg foretrækker at ses et par timer eller mere, og det plejer jeg at kunne med en SD. Det vil sige, det er vel nærmest GP'er, når de kun vil have sex? Selvom det måske er 2-3 timer for 1000.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM
Casten skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har aldrig aftalt tid med en SB og heller aldrig mødt en, der tog tid. Mine dates tager den tid, de tager.

Perfekt for dig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har aldrig aftalt tid med en SB og heller aldrig mødt en, der tog tid. Mine dates tager den tid, de tager.

Jeg plejer heller ikke at aftale tid bortset fra at aftale et tidspunkt at mødes på, men nogle gange har pigen bare andre aktiviteter, end at bruge hele dagen med mig.

Jeg plejer at aflyse, hvis der ikke er mindst halvanden time til rådighed sammen med en SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De sidste 2 måneders resultat:

1. Ung studerende som bor i en anden by, men læser i København. Har set hende få gange (sex), og ikke betalt eller givet hende noget. De er svære, men ikke umulige at finde. Især undgår jeg dem som skriver "hvad med sugar" osv. Så ved man, at det er et gråzoneprostitutionsforhold og ikke en ung kvinde som er seksuelt søgende.

2. Au-pair (endelig lykkedes det). Vi skal snart ses. Vi har aftalt et mindre beløb per gang. Hun er meget seksuelt drevet virker det til.

3. Model-lignende Latino type. Jeg går normalt i en lang bue uden om dem. Men hun lever er ret normalt liv i DK og taler dansk. Er meget lidt artikuleret omkring økonomi. Ønsker vist mest en elsker som respekterer hende og er klar til at støtte hende på en regnvejsdag. Foreløbig spist sammen.

4. En enkelt gang sex med afrikansk fotomodel type. Gav hende 1000 (havde ikke aftalt noget), hun så skuffet ud.

5. Vildt smuk asiatisk kvinde i en anden landsdel. Måske den smukkeste jeg nogensinde har set på SD. Lidt uafklaret hvor den sag ender.

 

Ingen af ovenstående er udelukkende økonomisk motiveret - og lige præcis det er jo hele fidusen ved SD!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er godt nok heldig, i København er samtlige jeg har skrevet med ikke engang villige til at mødes på et såkaldt kemi møde uden der skal penge på bordet! Og ønsker du besøg af dem,  og sex med dem, ja så er mindsteprisen og jeg har skrevet med mindst 20, altså 1500kr , men snarere 2000-4000kr for 2 timer!, Så du må ha held i sprøjten min ven

Redigeret af Coolio122

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Coolio122 Heldet svinger også for mig, men jeg vil gerne dele nogle erfaringer om hvad der efter min mening virker.

Jeg er hverken ung, smuk eller rig, så jeg er nødt til at gøre en indsats på andre måder.

Selv om jeg har betalt 2000 (men kun to gange) og 3000 en enkelt gang, er det reelt min erfaring, at det  gøres for mellem 0 og 1000 i mange tilfælde (Jeg har været sammen med ca. 12-15 kvinder i det prisleje på 3-4 år). 

Jeg har aldrig givet penge for kemimøder og kun blevet bedt om det 1-2 gange. Jeg lægger i øvrigt aldrig op til to timer, kun en time. 

Vær kort, høflig og meget præcis, når du skriver. Undgå ordet "sex" og slet ikke "knalde" osv. Skriv kort at du søger et SD-forhold, og måske noget med at du har god erfaring (det elsker kvinder).  Tilføj fx, at det er vigtigt at lysten er gensidig og kemien god, ell. lign (det sorterer ofte de hard-core pengemotiverede fra). Tilbyd diskret, at du kan støtte hende økonomisk, hvis hun ønsker det (ønsket om cash bør komme fra hende ikke omvendt. Aldrig noget med "jeg vil give dig 2000 for at knalde dig i aften" (tiltrækker de forkerte). Og selv en reelt prostitueret bryder sig ikke om den besked.

Du kan sådan set skrive det samme til mange, men husk at tilføje noget som viser, at du har læst profilen. Kvinder vil gerne føle sig set.

Det er ikke nok at skrive til 20. Du skal over en uge skrive til 30-50. 

Hvis der bliver svaret, kan du forsætte sådan her: Jeg vil rigtig gerne møde dig til en kop kaffe, fx på mandag kl. 19 ved XXX. Bare et kort møde , hvor vi finder ud af om vi skal gå videre (kvinderne vælter i diffuse/uklare beskeder og kan ikke overskue al den støj. Hvis du er præcis, bliver du ofte valgt).

Hvis hun skriver, "hvad med sugar" i første besked, så overvej stærkt at drop hende. De sjove og virkelig interessante SD-kvinder svarer sjældent sådan i første eller anden besked.

Altså ... vær høflig, konkret, handlingsanvisende. Nævn ikke sex direkte (langt de fleste kvinder bryder sig ikke om at blive mindet om, hvad det her reelt går ud på).

Hvis du skriver til engelsk-sprogede kvinder på sitet, skal du typisk være endnu mere subtil, smooth og gerne vise en vis stil. (Det bygger jeg på, at de fleste med engelske profiltekster ofte er temmelig indirekte).

Du kan få høj succesrate ved helt at ignorerer visse profiler: Fx profiler som detaljeret fremstiller sig selv om "prinsesser", der kræver forkælelse, dyre tasker osv. Ofte narcissistiske typer. Undgå også profiler med forvrænget ansigt eller trutmund (just trust me on that one), undgå for enhver pris profiler som lægger op til at det bliver dyrt: "for jeg er nemlig ikke en billig luder" (nej, men du er en dyr luder, sorry girl).  Profiler som siger, at de ikke er til sex (men andre ting).

I øvrigt, når du mødes til fx kemimøde, så vær uhyre bevidst om din fremtoning. I løbet af de første 2-3 minutter tager kvinden stilling til om hun vil se dig igen. Vær høflig, vær på date, find hurtigt ud af hvad hun er til i SD-regi, så du er sikker på, at du også kan matche det. Efter small talk prøv forsigtigt at afklare de praktiske forhold her under meget forsigtigt økonomi (spørg evt. til tidligere erfaringer). 

Et sidste råd: Få dig en billig smartphone med seperat nummer (siger selv, at det ikke skal være dit eget), så du kan få kvinden væk fra SD-sitet og over på en app. Det vil de fleste gerne, hvis de i øvrigt er åbne over for måske at mødes. Det giver dig den fordel, at du kommer forrest i køen i forhold til de andre mænd på sitet, som typisk drukner i ind-boksen. Og så kan du små-flirte gennem dagen og foreslå at I skal mødes osv. Er du nået til det her punkt, vil du opnå et kemimøde i 80-90 procent af tilfældene. Eller straight til sex som jeg oplevede det i dag med en asiatisk kvinde i slut-tyverne. Hun fik i øvrigt ikke nogen penge, men jeg slipper nok ikke for en julegave næste gang.

Håber det kan bruges.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev en gang til en ung pige, en søndag morgen hvor jeg virkelig havde brug for wellness og “hygge” ;) Vi aftalte hun skulle komme hjem til mig og medbringe mad fra den lokale grillbar, hvilket jeg mobilepayede beløbet for, plus hendes transportomkostninger. Måske kom vi op på 150,- kr. for det.

Vi havde også aftalt en times massage for 150,- kr. så det var bare helt perfekt ;) Ellers legede vi lidt sd/gp lege hvor jeg hele tiden bød 50,- kr. for diverse ydelser og måske til sidst endte på 400-500,- kr. for både massage, blowjob, få tøjet af hende og sex! Alt i alt var det en rigtig lækker oplevelse og lige præcis hvad jeg så hårdt trænger til når jeg har tømremænd :D

Siden da er det blevet til mange frække aftaler og lige så meget grillmad :D Da hun selv på daværende tidspunkt boede hjemme var hun nogle gange på besøg en hel weekend fra fredag til søndag, og det gik ikke stille for sig - Måske sex en 3-6 gange om dagen og ikke anden betaling end 50-100,- kr. her og der fordi det var en del af legen ;) Vi kaldte det en “leg” at betale hende fordi hun ikke følte sig tilpas i at det skulle være rigtig prostitution... Men skønt var det og yderst fedt at lære hende op og have fuld adgang til hendes krop og sind en hel weekend!

(Hun var ikke fundet gennem en side, men gennem noget netværk. Hun var 20 og jeg var sidst i 30’erne) Ja, der findes sgu mange rundt omkring der mangler lidt spænding i deres liv, lidt ekstra lommepenge og ikke mindst at føle sig ønsket og begæret ;) SÆT IGANG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
ViborgM skrev, den 1/12/2018 at 12:31:

Hvad er bedst...Jeg selv tænker at en SB helt klart er bedst dels fordi at de tit og ofte er ægte amatør og dem jeg har mødt gør

det så man kan se at de nyder at få pik og jeg ved godt at de koster også men for mig er det ok og inden er det aftalt hvad

der skal ske, derimod en GP kan tit være lige på og hurtig færdig + så koster det lige ekstra vis du kan ha fingrene op der eller du vil

ha suttet din pik uden kondom og inden man får gjort dette klar er den aftalte tid gået og hvorfor er det lige at der altid er bælgmørkt hos en

GP ? Nå det var lige min personlige mening og jeg er godt klar over at ikke alle her deler den men jeg tænker der er plads til alle menninger

i dette forum.

Jeg har en fast SB jeg nyder når råd og tid er der meeeen der må da gerne ske lidt nyt indimellem:-)

En  skam  du  generalisere så  voldsomt  

Jeg  har  haft  en  profil  på  sd i længere  tid  end  jeg  har  været  herinde  - har  fået  en  del  henvendelser  fra  mænd  som direkte  har  spurgt  efter  sex  på  tid  - aldrig  noget  som  jeg  har  praktiseret eller  finder  særlig  attraktivt.  

Tror  du  narre  dig  selv  at  sb  skulle  nyde  sex  mere  end  gb  - der  findes  også  sb hvor  det  blot  handler  om  at  score  kassen. 

Det  vigtigste  må  være  at  finde  det  som  man  søger  efter  uanfægtet hvad  kvinden  kalder  sig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgM
Nemtøs skrev, for 9 timer siden:

En  skam  du  generalisere så  voldsomt  

Jeg  har  haft  en  profil  på  sd i længere  tid  end  jeg  har  været  herinde  - har  fået  en  del  henvendelser  fra  mænd  som direkte  har  spurgt  efter  sex  på  tid  - aldrig  noget  som  jeg  har  praktiseret eller  finder  særlig  attraktivt.  

Tror  du  narre  dig  selv  at  sb  skulle  nyde  sex  mere  end  gb  - der  findes  også  sb hvor  det  blot  handler  om  at  score  kassen. 

Det  vigtigste  må  være  at  finde  det  som  man  søger  efter  uanfægtet hvad  kvinden  kalder  sig.  

Jeg synes bestemt ikke at jeg generalisere, men taler blot ud fra mine egne erfaringer og oplevelser, det er bestemt rart at se hvad andre mener og tænker om det jeg har skrevet

hvilket jo egentlig også er menningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Nemtøs skrev, den 18/12/2018 at 06:48:

En  skam  du  generalisere så  voldsomt  

Jeg  har  haft  en  profil  på  sd i længere  tid  end  jeg  har  været  herinde  - har  fået  en  del  henvendelser  fra  mænd  som direkte  har  spurgt  efter  sex  på  tid  - aldrig  noget  som  jeg  har  praktiseret eller  finder  særlig  attraktivt.  

Tror  du  narre  dig  selv  at  sb  skulle  nyde  sex  mere  end  gb  - der  findes  også  sb hvor  det  blot  handler  om  at  score  kassen. 

Det  vigtigste  må  være  at  finde  det  som  man  søger  efter  uanfægtet hvad  kvinden  kalder  sig.  

Fuldstændig enig her. 

80 % af de mænd som er på sugardaters er bare snyltere som prøver at få en service fra naive piger til underbetaling, kvinder og mænd er lige slemme derinde.
Jeg må indrømme jeg synes det er et forfærdeligt koncept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 19 minutter siden:

Fuldstændig enig her. 

80 % af de mænd som er på sugardaters er bare snyltere som prøver at få en service fra naive piger til underbetaling, kvinder og mænd er lige slemme derinde.
Jeg må indrømme jeg synes det er et forfærdeligt koncept. 

Pigerne på SD er ikke så unge (og naive), som de fleste synes at tro. Jeg er lidt en statistiknørd og har lavet en lille prøveoptælling. 50% er 18-29, 30% er 30-39, og 20% er 40 eller mere. Jeg er selv lidt op i årene og søger ikke de helt unge, derfor er mine erfaringer måske ikke typiske. Men min erfaring er, at der er tale om enlige kvinder, der af forskellige årsager (inkl. penge) forsøder deres (og deres evt. børns) tilværelse med dette bi-erhverv. Det er også min opfattelse, at de er ret kræsne mht hvem, de indlader sig med, og at den personlige relation er vigtig. Det sagt, så er SBere lige så forskellige som andre mennesker, og nogle GP genfindes da også GD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Casten skrev, for 7 minutter siden:

Pigerne på SD er ikke så unge (og naive), som de fleste synes at tro. Jeg er lidt en statistiknørd og har lavet en lille prøveoptælling. 50% er 18-29, 30% er 30-39, og 20% er 40 eller mere. Jeg er selv lidt op i årene og søger ikke de helt unge, derfor er mine erfaringer måske ikke typiske. Men min erfaring er, at der er tale om enlige kvinder, der af forskellige årsager (inkl. penge) forsøder deres (og deres evt. børns) tilværelse med dette bi-erhverv. Det er også min opfattelse, at de er ret kræsne mht hvem, de indlader sig med, og at den personlige relation er vigtig. Det sagt, så er SBere lige så forskellige som andre mennesker, og nogle GP genfindes da også GD.

Jeg var ung og naiv da jeg startede når du er 19-20 år er det begrænset hvor meget mastermind du kan være.
I det hele taget at man ser kvinderne på den måde, som blodsugere finder jeg mærkeligt, og finder det mere mærkeligt man vil ha sex med dem, hvis det er sådan man ser dem. 
Det bliver ligesom en kamp, hvem kan komme ud på den anden side og ha fået mest ud af den fra den anden part. 

Tænk hvis man gik ind for at bringe noget til bordet, istedet for bare at se hvor meget man kan få ud af det. 
Se så ville det være et alletiders koncept for alle, men det skib er sejlet for længst. 

Derfor valgte jeg også at blive GP, mændene derinde ser dig jo alligvel som en luder,   om du er det eller ej, så tænker de fleste det værste om dig.

hvis du tror anderledes så ja, er du simpelthen bare naiv. så hvorfor ikke bruge din tid meget mere fornuftigt, og med en meget bedre indtjening. 

Redigeret af ShesAllThat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...