Hop til indhold
Guest FKAlletti

Alba - Sexyclub, eventyrpigerne etc

Recommended Posts

Guest FKAlletti

Godmorgen, 

Er der nogen der har mødt Alba

Har flere gange overvejet et besøg, men det er jo ikke just sådan at man føler sig oplyst efter at have læst hendes annoncetekst. 

Nogen der kan fortælle lidt om højde, størrelse: petit/almindelig/lidt+, udseende? 

Pft - Calletti 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKAlletti skrev, for 5 minutter siden:

Godmorgen, 

Er der nogen har mødt Alba

Har flere gange overvejet et besøg, men det er jo ikke just sådan at man føler sig oplyst efter at have læst hendes annoncetekst. 

Nogen der kan fortælle lidt om højde, størrelse: petit/almindelig/lidt+, udseende? 

Pft - Calletti 

ser hun skriver 21 år :D

brugte søgefeltet-fandt anmeldelser tilbage fra 2014.

så hun var meget ung da hun startede :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
sweetstone skrev, for 19 minutter siden:

hun skriver 21 år :D

brugte søgefeltet-fandt anmeldelser tilbage fra 2014.

så hun var meget ung da hun startede :(

Det er ikke samme Alba. 

Nogen der kender denne her Alba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti

Er der nogen der har mødt Alba som har lyst til at bidrage her? 

Har flere gange overvejet et besøg, men det er jo ikke just sådan at man føler sig oplyst efter at have læst hendes annoncetekst. 

Nogen der kan fortælle lidt om højde, størrelse: petit/almindelig/lidt+, udseende

Redigeret af FKAlletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
Gammel rotte skrev, for 41 minutter siden:

Ud fra vagtplanen at dømme, så har hun travlt! Måske der er mange julegaver der skal finansieres. :-)

Ja eller også sidder hun blot og venter på prinsen med den hvide krop..... det trækker op til at jeg selv må dulle mig op og tage turen op ad den lange trappe og sige bøh til Alba-pigen. 

Det er bare så svært at tage sig sammen når man allerede er afsat til 2-3 umanerlig charmerende skønheder. 

Redigeret af FKAlletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKAlletti skrev, for 21 timer siden:

Ja eller også sidder hun blot og venter på prinsen med den hvide krop..... det trækker op til at jeg selv må dulle mig op og tage turen op ad den lange trappe og sige bøh til Alba-pigen. 

Det er bare så svært at tage sig sammen når man allerede er afsat til 2-3 umanerlig charmerende skønheder. 

Ja forstår præcis hvad du mener,har også selv en længere Too-do liste ,men tag dem dog bare i rækkefølge :P

Det er jeg selv igang med 

Held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
Hunting for beaver skrev, for 14 minutter siden:

Ja forstår præcis hvad du mener,har også selv en længere Too-do liste ,men tag dem dog bare i rækkefølge :P

Det er jeg selv igang med 

Held og lykke 

Jeg har bare arbejdet på at komme til bunds i to-do-listen siden start-0'erne. Det er som Thors dyst hos Udgårdsloke: jeg forsøger virkelig at nyde de smukke unge piger...... men der er jo altid liiige en til der frister ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og sjovt nok når man er igang med den liste ,så spøger der liiiige en pige som er prøvet men som fylder i ens hovedet,, det kan fx være fordi hun har specialt dejlige bryster ,en konge røv ,eller bare en super personlighed 

Derfor er min liste heller ikke færdig ,,og blir nok heller aldrig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den ‎02‎-‎12‎-‎2018 at 10:47:

Ja og sjovt nok når man er igang med den liste ,så spøger der liiiige en pige som er prøvet men som fylder i ens hovedet,, det kan fx være fordi hun har specialt dejlige bryster ,en konge røv ,eller bare en super personlighed 

Derfor er min liste heller ikke færdig ,,og blir nok heller aldrig :D

Jeg er glad for, jeg ikke er den eneste, der har det luksusproblem. Jeg har også kigget lidt på Alba plus 2-3 andre fra Sexy Club. Men så er der også lige 3-4 stykker hos Cassiopeiastars på to do listen, for ikke at tale om dem fra Seductiongirls, og Pussy Galores. Plus dem, der skal genbesøges.

Jøses, jeg ender som en fattig mand. En meget glad men også meget fattig mand inden jeg når i bund med min to-do-liste. For der dukker hele tiden nye skønheder op, der fluks ryger på den liste.

Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...