Hop til indhold
Jimbo

Maria big tits i Nærum

Recommended Posts

Maria's billeder kan hermed valideres...det er hende. og hun er i Nærum. Jeg var der i aftes.

Mange kan sikkert nikke samstemmene til det at man nærmest sidder og forelsker sig i et par mørke øjne, en go' røv og - i dette tilfælde nogle kæmpe store bryster. Det gjorde jeg, så jeg lavede en aftale og kørte til Nærum.

Michelle lukkede op hvorefter jeg sad og talte lidt med hende. - i øvrigt super flot og taler godt engelsk (hun får en tur næste gang). Maria kom til, da det var hende jeg havde en aftale med. - jeg burde have taget Michelle i stedet....Marias billeder er taget for en del år siden....hun er vel omkring 30 nu, og der er også kommet nogle kilo på siden. Ikke under 20 kg......så hun er nu en stor pige. Bred røv, mave, store lår - og mega bryster. og hun taler ikke en kæft engelsk....

Jeg havde allerede på forhånd besluttet mig for en omgang spansk mellem de bryster, og det forstod hun hurtigt. Begge af med alt tøjet og jeg fik et ok blowjob hvorefter hun gik i gang med en blanding af spansk og hånd...en ok tur...de bryster er altså mega store...efter bj sad jeg overskrævs på hende og hun klemte brysterne godt rundt om pikken og kørte løs - efter ca. 10 minutter gik kanonen af lige hen over brysterne på hende og landede i ansigtet...det så frækt ud....GP'erne plejer at få drejet ansigtet i en fart men ikke Maria...hele ladningen landede på kinden, i munden og håret.....det så ret frækt ud -  hun skal have stor ros for god øjenkontakt under hele turen...og til sidst tog hun min sæd på kinden af med fingrene og suttede dem rene...alt i alt en fræk tøs...men desværre var det ikke den unge pige jeg havde drømt om.

Kommer jeg igen.. ja - Michelle skal have den samme tur :-)

JR

De rejser søndag, og ved ikke umiddelbart hvornår de er tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...