Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/265450



  •  

 

Så kom dagen hvor Beer blev besøgt  1 time få  blev aftalt og jeg fik en bad og hun tog også en hurtig skyller 

Jeg blev lagt ned på sengen og hun gik igang med fransk og det var noget som banditten kunne lide , der kan hun sit kram ,jeg bad om at hun lagde sig så jeg kunne slikke den velsmagende mis samtidig , der var nu fuld begejstring på ham så på med Gummiet og så en gang missionær og det lød til at hun godt kunne lide det, med de lette klynk hun kom med.

Så skulle der rides , hold da  fast det er hun sgu god til op og ned af skaftet med virkelig lækre æggende bevægelser efter noget tid måtte jeg bede hende om at holde igen ellers var jeg kommet ,så vi skiftede til lidt doggy inden jeg måtte sige til hende at hun skulle tage ham i munden så jeg kunne eksplodere der :D .fik det sidtes massage men vi grint og hyggede os... kommer helt sikker igen .beer er det bedste 

 

Alt i alt en god oplevelse med en lækker ung dame :D med stram fisse og faste bryster

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bbkuser skrev, for 50 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/265450



  •  

 

Så kom dagen hvor Beer blev besøgt  1 time få  blev aftalt og jeg fik en bad og hun tog også en hurtig skyller 

Jeg blev lagt ned på sengen og hun gik igang med fransk og det var noget som banditten kunne lide , der kan hun sit kram ,jeg bad om at hun lagde sig så jeg kunne slikke den velsmagende mis samtidig , der var nu fuld begejstring på ham så på med Gummiet og så en gang missionær og det lød til at hun godt kunne lide det, med de lette klynk hun kom med.

Så skulle der rides , hold da  fast det er hun sgu god til op og ned af skaftet med virkelig lækre æggende bevægelser efter noget tid måtte jeg bede hende om at holde igen ellers var jeg kommet ,så vi skiftede til lidt doggy inden jeg måtte sige til hende at hun skulle tage ham i munden så jeg kunne eksplodere der :D .fik det sidtes massage men vi grint og hyggede os... kommer helt sikker igen .beer er det bedste 

 

Alt i alt en god oplevelse med en lækker ung dame :D med stram fisse og faste bryster

 

Hvor i landet? Er billederne ÆGTE?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 10 minutter siden:

Hvor i landet? Er billederne ÆGTE?

gætter på Herning.

hvis overskriften på al- ikke lyver

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 10 minutter siden:

gætter på Herning.

hvis overskriften på al- ikke lyver

Beklager så kun de forskellige byer i hendes annonce ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, den 1/12/2018 at 07:22:

Hvor i landet? Er billederne ÆGTE?

Ja det er hende på billeder 

 pt arbejder hun  i Herning  men  flytter snart 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Undskyld, men er jeg alene om at finde denne Tråd skummel :huh: 

I så fald, har jeg ej yderligere kommentar :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 4/12/2018 at 11:21:

Undskyld, men er jeg alene om at finde denne Tråd skummel :huh: 

I så fald, har jeg ej yderligere kommentar :rolleyes:

altid spændende at følge nye brugere..... som opretter sig .... skriver en glædende god anbefaling ....

og kun finder en pige eller et sted værdigt til deres opmærksomhed...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Beer igår - mennnnn - beskrivelsen i starten af tråden passer desværre ikke helt er jeg bange for. 

Først blev der aftalt sted - tæt på Vinderup, men da jeg ikke lige kunne komme aftalte vi at jeg lige gav besked, når jeg vidste hvad tid jeg var færdig med arbejde. Som sagt så gjort og så var det pludselig ikke tæt på Vinderup, men derimod Kølkær ved Herning - immervæk 60 -70 km længere væk, men tænkte hun skulle have en chance - dum som jeg var, spurgte jeg ikke til pris eller ydelser, men det kommer vi til. 

Stedet "nær" Herning var et nydeligt pænt sommerhus (hvilket stedet nær Vinderup også er) - ved ankomst lukker en pige op, som ser lidt forbavset ud. Ringer til "mutter" som jeg så taler med og Beer er på vej får jeg at vide - vent 5 minutter. Tog et bad i ventetiden og kort efter ruller en bil ind til sommerhuset med 3 piger - mutter + 2 hvoraf den ene er Beer - en lille sød nips på ikke over 45 kg vil jeg tro og hun virker rigtig sød og fræk - MEN jeg har det squ lidt træls ved at skulle hygge mig med Beer i et værelse, mens 3 andre høns larmer i stuen :-) - men nu var vi jo kommet så langt.....

Billederne på Annoncelight er IKKE Beer - hun har 3 tattoos på ryggen og en grim en på maven - som er en nydelig sixpack iøvrigt, men en sød og køn pige så det ville være passende at bruge de rigtige billeder. 

Pris 1000 kr. for 30 minutter - 1500 kr for 1 time - valgte 30 minutter (alt for dyrt, men ikke til forhandling og nu var jeg jo kørt 70 km...). Sprang massagen over og gik direkte i missen på hende - lækker krop, små bitte bryster A skål minus :-) men sikke et skræv - wow lækker og velsmagende. God blow uden frakke og så ellers i alle retninger og til sidst blow uden frakke igen, men måtte ikke komme i munden på hende, hvilket hun lige nåede at sige inden det gik galt :-)

Anal er muligt men koster ekstra. 

Der er FULD fart over Beer - men lidt for meget automat pilot og så her jeg det også træls med vådservietter og glidecreme, som ihvertfald ikke var nødvendigt...

Beer, Ice og Nan er samme sted(er) er mit gæt - alle 3 + mutter var i sommerhuset og Beer fortalte, at de flyttede lidt rundt hele tiden. Spurgte til om hun havde været i Vejle og nej, det har hun ikke og er ikke samme Beer, som jeg har set nu kommer igen i Vejle. 

Kommer jeg igen - nej. Ikke på grund af Beer, men mere grundet total oplevelsen.

https://annoncelight.dk/showad/266370

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...