Hop til indhold
Guest Eron

Natalia - Ungpike guf på Østerbro

Recommended Posts

Guest Eron

Fandt ud af at Nicole som jeg har anmeldt her, havde fået sin veninde på besøg. Meget chamerende og pur unge Natalia. Havde de seneste dage gået og fantaseret om en Teen og Natalia leverede lige det. Hun har det sødeste generte grin og er meget imødekommende. Efter bade proceduren, var det stående tungekys og kram og bad som om et knæsiddende blow - Øko selvfølgelig og det gjorde hun fint og ihærdigt - dejligt firm, men ikke med MILF'ens variation. Ned på sengen og de traditionelle kæreste kys, og jerk – og fik hende placeret i Dronning position, med blow uden hænder - min klare favorit. Måtte lige spørge hende om jeg ikke bare kunne få en smagsprøve på hendes deep blow – og der kan hun altså godt, gå dybt. Igen – Jeg har ikke den sørste pik men jeg har men heller ikke lille, så kan ikke garanterer at dem der har meter vare kan få den helt slugt. Skiftevis blow og kys, sprøjtede jeg en god klat på maven ;-)  

Hun er klart helt ung, 22 og her får man nærmest noget uberørt ung pige godte. Hun siger hun kun har arbejdet et halvt år, og det passer fint med indtrykket. Jeg tændte helt op da jeg mødte hende, da jeg netop var kommet efter noget helt ungt. 

Så er december slået an og Natalia er helt klart en godte i julesokken til os mænd.

Det er i 'The great house og Østerbro', hvor Carmen, Chaterine og de ande østeurupæriske piger holder hof – skøn lejlighed, fantastisk bad og gode p- muligheder. I en beboelses egendom tæt på Østerprot st.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Tak for en god og brugbar anmeldelse!

Hun ser meget lækker ud på billederne, men er hendes hårfarve rødt eller brunt? Jeg kan ikke helt finde ud af det.

Der står på hendes annonce 1.200kr for 1 time med øko blæs og kys, kan det virkelig passe? :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Poul-Peter skrev, for 36 minutter siden:

Hvor høj er hun?

Hun er petit - tænker 1.60 og fik ikke rigtig kigget på hendes hårfarve :unsure: det er egentlig underligt men tænker det så ikke er knald rødt - og hun har fine priser, men der er en del konkurence rundt omkring, specielt blandt de østeuropæiske piger, så det er ikke bunden nærmere middel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 8 timer siden:

Hun er petit - tænker 1.60 og fik ikke rigtig kigget på hendes hårfarve :unsure: det er egentlig underligt men tænker det så ikke er knald rødt - og hun har fine priser, men der er en del konkurence rundt omkring, specielt blandt de østeuropæiske piger, så det er ikke bunden nærmere middel

Til gengæld er service altid i top i den lejlighed.

Tak for endnu et godt review, selvom det bliver dyrt - var kun lige nået til Nicole som var lige så god som du beskrev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Eron skrev, den 1/12/2018 at 00:26:

Fandt ud af at Nicole som jeg har anmeldt her, havde fået sin veninde på besøg. Meget chamerende og pur unge Natalia. Havde de seneste dage gået og fantaseret om en Teen og Natalia leverede lige det. Hun har det sødeste generte grin og er meget imødekommende. Efter bade proceduren, var det stående tungekys og kram og bad som om et knæsiddende blow - Øko selvfølgelig og det gjorde hun fint og ihærdigt - dejligt firm, men ikke med MILF'ens variation. Ned på sengen og de traditionelle kæreste kys, og jerk – og fik hende placeret i Dronning position, med blow uden hænder - min klare favorit. Måtte lige spørge hende om jeg ikke bare kunne få en smagsprøve på hendes deep blow – og der kan hun altså godt, gå dybt. Igen – Jeg har ikke den sørste pik men jeg har men heller ikke lille, så kan ikke garanterer at dem der har meter vare kan få den helt slugt. Skiftevis blow og kys, sprøjtede jeg en god klat på maven ;-)  

Hun er klart helt ung, 22 og her får man nærmest noget uberørt ung pige godte. Hun siger hun kun har arbejdet et halvt år, og det passer fint med indtrykket. Jeg tændte helt op da jeg mødte hende, da jeg netop var kommet efter noget helt ungt. 

Så er december slået an og Natalia er helt klart en godte i julesokken til os mænd.

Det er i 'The great house og Østerbro', hvor Carmen, Chaterine og de ande østeurupæriske piger holder hof – skøn lejlighed, fantastisk bad og gode p- muligheder. I en beboelses egendom tæt på Østerprot st.

Hvilken størrelse har hendes babser? Og er de ægte? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Natalia i dag. Billederne er nok den model hun har fået lavet tuschen efter.  Hun er ikke nær så pæn irl hun er lidt mere chubby og knap så elegant i trækkene men hun har en fin attitude og giver en glimrende service.  hun er også nem at snakke med   Lys hud og let rødhåret er hun. En dejlig stram krop og små A skåls bryster men hendes popo er lækker at støde i bagfra. Hun gav ok megafransk og tog hele ladningen så godt som hun kunne.  

Redigeret af Stabilizer
Slettet gadenavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor har du så meget lyst til at opgive gadenavn og sal. Så vil naboer, måske nogen mere nævennyttige nogle end dem i opgangen, da først begynde at interessere sig for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 2 timer siden:

Besøgte Natalia i dag. Billederne er nok den model hun har fået lavet tuschen efter.  Hun er ikke nær så pæn irl hun er lidt mere chubby og knap så elegant i trækkene men hun har en fin attitude og giver en glimrende service.  hun er også nem at snakke med   Lys hud og let rødhåret er hun. En dejlig stram krop og små A skåls bryster men hendes popo er lækker at støde i bagfra. Hun gav ok megafransk og tog hele ladningen så godt hun kunne

hi. thanks for the review. so she is not the girl in the picture?

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
FlyingDick skrev, for 3 minutter siden:

hi. thanks for the review. so she is not the girl in the picture?

Jeg kan ikke vurderer om modelbillederne er af hende og fik ikke krydschekket med hendes Tucher. Der hvor jeg er 98 % sikker på det er hende er, hvor hun sidder på gulvet og kigger på hendes mobil. Ja dumt at nævne gadenavnet, men nu er den heldigvis laaaaaaaaaang. Jeg har blevet ved med at beskrive stedet som tæt på Østerprut st. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan ikke vurderer om modelbillederne er af hende og fik ikke krydschekket med hendes Tucher. Der hvor jeg er 98 % sikker på det er hende er, hvor hun sidder på gulvet og kigger på hendes mobil. Ja dumt at nævne gadenavnet, men nu er den heldigvis laaaaaaaaaang. Jeg har blevet ved med at beskrive stedet som tæt på Østerprut st. 

Everything now makes sense; all pictures showing the lady you have met- only a few of them are taken 10 years ago. Still she is very beautiful now.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
FlyingDick skrev, for 16 minutter siden:

she is over 30 I think

NEJ NEJ hun er 22 - det må du bide i min pik på ! Ved ikke hvordan dit regnskab er lavet - Kan kun med sikkerhed sige at hun er pur ung - ca 22 og at billedet hvor hun sidder på gulvet er det mest retvisende.

Google translate:

NO NO she is 22 - you have to bite my cock! (åhhh det er sku ikke en god oversættelse, vil han mon gøre det?) Do not know how your rainbow (rainbow=regnskab? Hmmm) is made - Can only say with certainty that she is pur (hmm pur???) young - about 22 and that the picture she is sitting on the floor is most truthful.( der er al mulig god grund til misforståelser her med google translate)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg nævnte gadenavn.  Det var ikke meningen at spoile noget skrev det kun fordi gaden er meget lang. Jeg har ellers været påpasselig med ikke at nævne detaljerede adresser.  Nævner ikke gadenavne fremover.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
ButterflyMan skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld jeg nævnte gadenavn.  Det var ikke meningen at spoile noget skrev det kun fordi gaden er meget lang. Jeg har ellers været påpasselig med ikke at nævne detaljerede adresser.  Nævner ikke gadenavne fremover.  

Ja selv en sommerfugl kan fucke up :-) 

Redigeret af Eron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse @Eron

Jeg var også forbi Natalia i weekenden til 30 min m. superfrench (god pris).

Det var lidt en blandet oplevelse, men egentlig mest positivt.

Stedet er ligger dejligt diskret. Jeg blev hurtig lukket ind i opgangen, men jeg måtte vente uden foran døren på 4. sal i 3-4 minutter (det føltes som 10) inden hun lukkede mig ind. Hun skulle åbenbart lige have styr på sin hund...

Jeg synes Natalia ligner hende den rødhårede fra serien 'True Blood' (Google it), dog ikke helt så lækker og slank, men hun er sku ok fræk. Hun har meget små bryster, hvilket jeg synes er meget frækt.

Vi startede stående med lækre kys og hun lød til at have følsomme små bryster da jeg slikkede dem. Derefter over på sengen, hvor hun gav et dejligt øko-blow. På med kondom og så en fin ridetur. Hun er dejlig snæver. Derefter om i missionær som hun lød til at nyde. Hun stønnede ihvertfald nok til at hunden reagerede på det fra værelset ved siden af. Derefter skiftede vi til doggy og her føltes hun ekstra snæver, men det var nok (desværre) fordi kondomet var gået i stykker :eek:

Hvad fanden gør man så?! Løber skrigende bort eller bevarer roen? Jeg valgte at tage det med ro og fik hende til at afslutte mig med mund og hånd. Ganske fin afslutning.

Overordnet set synes jeg hun gjorde det godt. Hun er sød og nærværende. Dog er hun ikke helt så pæn, som på billederne, som jeg tror er af hende. Tatoveringer ligner dem på billederne. Lejligheden er også fin med pænt bad.

Det var alt herfra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 20 timer siden:

Besøgte Natalia i dag. Billederne er nok den model hun har fået lavet tuschen efter.  Hun er ikke nær så pæn irl hun er lidt mere chubby og knap så elegant i trækkene men hun har en fin attitude og giver en glimrende service.  hun er også nem at snakke med   Lys hud og let rødhåret er hun. En dejlig stram krop og små A skåls bryster men hendes popo er lækker at støde i bagfra. Hun gav ok megafransk og tog hele ladningen så godt som hun kunne.  

Helt enig i @ButterflyMan's beskrivelse af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrLang skrev, 1 time siden:

Tak for en god anmeldelse @Eron

Jeg var også forbi Natalia i weekenden til 30 min m. superfrench (god pris).

Det var lidt en blandet oplevelse, men egentlig mest positivt.

Stedet er ligger dejligt diskret. Jeg blev hurtig lukket ind i opgangen, men jeg måtte vente uden foran døren på 4. sal i 3-4 minutter (det føltes som 10) inden hun lukkede mig ind. Hun skulle åbenbart lige have styr på sin hund...

Jeg synes Natalia ligner hende den rødhårede fra serien 'True Blood' (Google it), dog ikke helt så lækker og slank, men hun er sku ok fræk. Hun har meget små bryster, hvilket jeg synes er meget frækt.

Vi startede stående med lækre kys og hun lød til at have følsomme små bryster da jeg slikkede dem. Derefter over på sengen, hvor hun gav et dejligt øko-blow. På med kondom og så en fin ridetur. Hun er dejlig snæver. Derefter om i missionær som hun lød til at nyde. Hun stønnede ihvertfald nok til at hunden reagerede på det fra værelset ved siden af. Derefter skiftede vi til doggy og her føltes hun ekstra snæver, men det var nok (desværre) fordi kondomet var gået i stykker :eek:

Hvad fanden gør man så?! Løber skrigende bort eller bevarer roen? Jeg valgte at tage det med ro og fik hende til at afslutte mig med mund og hånd. Ganske fin afslutning.

Overordnet set synes jeg hun gjorde det godt. Hun er sød og nærværende. Dog er hun ikke helt så pæn, som på billederne, som jeg tror er af hende. Tatoveringer ligner dem på billederne. Lejligheden er også fin med pænt bad.

Det var alt herfra.

 

So tattoos are accurate in the pictures but NOT the face??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 2 minutter siden:

So tattoos are accurate in the pictures but NOT the face??? 

Jeg nærstuderede ikke tatoveringerne, men hun har en del og de er placeret nognende som dem på billedet. Om det er præcist disse (og hende) er jeg ikke sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...