Hop til indhold
Ksm

Tanya i Esbjerg

Recommended Posts

Har lige besøgt denne lille godte på 150 cm og en dejlig lille røv og nogle dejlige bryster, meeeeen tror ikke det er hende på billederne men hun er lækker ! 

Lidt maskine sex og hendes mor (det sagde hun) ringede 3 gange, mega irriterende, men det går så længe de ser så dejlige ud og med sådanne en lille røv, efter min mening.

Stedet er meget diskret og fint

https://annoncelight.dk/showad/227384

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er total falske.....De er stjålet fra Instagram og florerer i adskillige sex-annoncer over hele kloden og chancen for at pigen på billederne er i DK er nok lig 0.....;) 

Skærmbillede 2018-11-30 kl. 22.00.25.png

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig men tro mig du bliver altså ikke skuffet, men billederne som jeg skrev er ikke af hende men hun er lækker, tror hun er fra Ungarn men det er kun rent gætteri

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tanya har været lidt omkring i Danmark, men jeg er helt enig med Kim: Hun er ret tæt på billederne, altså et virkelig fint lille nips med en lækker fast krop og naturlige bryster. Og så er hun en ganske sød pige. Indlevelse er ikke det vildeste, men jeg er været der flere gange, fordi hun er så lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun stadig lige så dejlig gyldenbrun, da du besøgte hende her forleden? - Det var hun nemlig i sommers da jeg besøgte hende ;). Frygter at hun ikke får så meget sol mere, da det nu er vintertid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har os været der for en uges tid siden og hun er super lækker og sød. Hun snakker godt engelsk. Hun er værd og besøge

Redigeret af Manden35

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...