Hop til indhold
Guest Runaldo

Truet af GP

Recommended Posts

Guest Runaldo

Som titlen siger, så har jeg også prøvet det.

Lavede en aftale her til iaften med en pige fra Svendborg om at hun skulle komme på min adresse ved Storebælt. Efter lidt SMS'en frem og tilbage prøvede jeg at finde ud af hvad hun tilbød, foruden alm sex, ala græsk fransk osv. Det svar jeg fik var "Hvis vi har kemi kan alting ske". Det var jeg sku lidt utilfreds med så blev ved med at spørge og efter hun sagde nej til det ene og det andet, aflyste jeg aftalen med 3timer og 30minutters varsel, hvilket jeg mener er rimelig god tid, når hun kun bor ca 30km fra hvor jeg bor.

Så bliver jeg mødt af "der er 500krs aflysningsgebyr", som der var blevet nævnt intet om på noget tidligere tidspunkt. Prompte svarer jeg 'pis af'.
Næste sms tikker ind, bliver mødt med "Så må de tunge drenge komme og hente pengene jo".
Modsvaret lyder at hun kan bare melde mig til politiet over SMS-snak og at hun fik god varsel.
Og hun sender; "vi har din adresse, pas nu på".

Skrev endnu en sms om at hun blev blokeret, og slettede hele samtalen.

Bliver interessant at se hvad der sker senere iaften...

Diskutér.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Nemtøs skrev, for 5 minutter siden:

Jeg  ville  melde  hende  til  politiet,  trusler  er  ikke  ok. 

Jaeh det er også min første tanke, skal dog lige gendanne SMS'erne. Tænkte ikke rigtig over det. 
Bliver dog nok lidt pinligt at fortælle omstændighederne :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Jeg  ville  også  lave  en  advarsel  herinde  under  anmeldelser  

Ja, helt enig med Nemtøs. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Runaldo skrev, for 10 minutter siden:

Jaeh det er også min første tanke, skal dog lige gendanne SMS'erne. Tænkte ikke rigtig over det. 
Bliver dog nok lidt pinligt at fortælle omstændighederne :p

Gendanne? Som i at fiske dem op fra papirkurven? eller hva

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Gendanne? Som i at fiske dem op fra papirkurven? eller hva

Tæt på. DrFone på ens computer kan scanne og genskabe slettede SMSer. Eller de udtaler hjemmesiden sig hvertfald. Så det er jeg igang med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Runaldo skrev, for 3 minutter siden:

Tæt på. DrFone på ens computer kan scanne og genskabe slettede SMSer. Eller de udtaler hjemmesiden sig hvertfald. Så det er jeg igang med.

Slettede SMS ligger da i papirkurven. Eller er du på en årgang 2000 Motorola :mrgreen: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
KristianB skrev, for 22 minutter siden:

Hvem er det?

Kig under Efterlysninger Fyn, tråd startet af mig,.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Runaldo skrev, for 17 timer siden:

Som titlen siger, så har jeg også prøvet det.

Lavede en aftale her til iaften med en pige fra Svendborg om at hun skulle komme på min adresse ved Storebælt. Efter lidt SMS'en frem og tilbage prøvede jeg at finde ud af hvad hun tilbød, foruden alm sex, ala græsk fransk osv. Det svar jeg fik var "Hvis vi har kemi kan alting ske". Det var jeg sku lidt utilfreds med så blev ved med at spørge og efter hun sagde nej til det ene og det andet, aflyste jeg aftalen med 3timer og 30minutters varsel, hvilket jeg mener er rimelig god tid, når hun kun bor ca 30km fra hvor jeg bor.

Så bliver jeg mødt af "der er 500krs aflysningsgebyr", som der var blevet nævnt intet om på noget tidligere tidspunkt. Prompte svarer jeg 'pis af'.
Næste sms tikker ind, bliver mødt med "Så må de tunge drenge komme og hente pengene jo".
Modsvaret lyder at hun kan bare melde mig til politiet over SMS-snak og at hun fik god varsel.
Og hun sender; "vi har din adresse, pas nu på".

Skrev endnu en sms om at hun blev blokeret, og slettede hele samtalen.

Bliver interessant at se hvad der sker senere iaften...

Diskutér.

Hvorfor i det hele taget lave en aftale, og så først efterfølgende begynde at forhandle om, hvad aftalen indeholder af ydelser der i hendes tilfælde er betinget af kemi.   Trusler er aldrig ok, meen noget tyder vist på, at i begge har temperament.   Det skulle jo aldrig have nået at udvikle sig som det gjorde.  Mon egentligt ikke i begge sider med en underlig smag i munden, efter i begge er faldet ned på jorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ting er at true, det er ikke i orden det som hun gør, også selvom de forhåbentlig er tomme.

Men lige et godt råd til dig: Spørg dog hvad hun tilbyder, inden du laver en aftale, og ikke efter du har booket hende, så ville du ikke have stået i denne situation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...