Brandmand 136 Skrevet 30. November, 2018 Hvorfor er det man aldrig bliver klogere God snak, købte film som skulle have SM indhold, udelukkende nærbilleder af hendes kønsdele! Og så var det lige de forkerte, og bare lige 300 mere osv. Jeg burde være klogere 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 30. November, 2018 I like the way you roll son. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. November, 2018 Så kan hun lære det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Netrom 27 Skrevet 30. November, 2018 Ja hun er dygtig. Blev også fra naret 200. Aftale at jeg skulle skrive på Snapchat 10 min inden jeg kom for at besøge hende, så ville hun fortælle hus nummeret . Da jeg skrev ville hun have halvdelen i forskud. Adressen fik jeg aldrig. Hun har slettet profilen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trikeren 6 Skrevet 8. December, 2018 Jeg er lige blevet tørret for 400kr. Nu holder hun bare til i Århus. Ærger mig over jeg ikke søgte om hende herinde først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg