Hop til indhold

Søger en ny Domina...

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er ny bruger her inde, jeg har været med på sidelinjen nogle mdr. Men har nu oprettede mig som medlem da jeg søger en yngre domina, en med kant og glimt i øjet, det der helt specielle glimt. Hun må gerne være slank, lyshåret og fræk. Jeg har været ved ved flere dominaer rundt om i Danmark gennem årene, men søger nu nye græsgange, gerne her i denne uge, Jeg er til det meste, men har en forkærlighed for CBT- og gerne med nåle.

Hvem kan I anbefales her på Fyn? 

CBT1969

Skrevet
  • Author

Hej Igen

Efterspørgelsen lagde jeg op i starten af ugen, jeg har nu booket en tid hos en Miss Pixi her i Aften. Nogle der har truffet bekendtskab med hende? Vi har haft en god mail-korsponcense og har snakket over telefonen, men det er ikke meget jeg kan finde om hende nogle steder.

Mvh. BCT1969

Skrevet

Håber du vil fortælle om dit møde med Miss Pixi. Hun ser spændende ud og har overvejet at kontakte hende.

God fornøjelse

Skrevet
CBT1969 skrev, for 36 minutter siden:

Hej

Jeg er ny bruger her inde, jeg har været med på sidelinjen nogle mdr. Men har nu oprettede mig som medlem da jeg søger en yngre domina, en med kant og glimt i øjet, det der helt specielle glimt. Hun må gerne være slank, lyshåret og fræk. Jeg har været ved ved flere dominaer rundt om i Danmark gennem årene, men søger nu nye græsgange, gerne her i denne uge, Jeg er til det meste, men har en forkærlighed for CBT- og gerne med nåle.

Hvem kan I anbefales her på Fyn? 

CBT1969

Kender ikke Miss Pixi, ville nok havde valgt det lidt mere sikker, nemlig Sandy eller Illona

Skrevet
CBT1969 skrev, 1 time siden:

Hej Igen

Efterspørgelsen lagde jeg op i starten af ugen, jeg har nu booket en tid hos en Miss Pixi her i Aften. Nogle der har truffet bekendtskab med hende? Vi har haft en god mail-korsponcense og har snakket over telefonen, men det er ikke meget jeg kan finde om hende nogle steder.

Mvh. BCT1969

Du kan læse denne anmeldelse 

Håber du giver dit besyv med

Skrevet

Ser frem til at høre om dit besøg - håber, at du vil skrive en anmeldelse herinde!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.