Hop til indhold
CBT1969

Søger en ny Domina...

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny bruger her inde, jeg har været med på sidelinjen nogle mdr. Men har nu oprettede mig som medlem da jeg søger en yngre domina, en med kant og glimt i øjet, det der helt specielle glimt. Hun må gerne være slank, lyshåret og fræk. Jeg har været ved ved flere dominaer rundt om i Danmark gennem årene, men søger nu nye græsgange, gerne her i denne uge, Jeg er til det meste, men har en forkærlighed for CBT- og gerne med nåle.

Hvem kan I anbefales her på Fyn? 

CBT1969

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Igen

Efterspørgelsen lagde jeg op i starten af ugen, jeg har nu booket en tid hos en Miss Pixi her i Aften. Nogle der har truffet bekendtskab med hende? Vi har haft en god mail-korsponcense og har snakket over telefonen, men det er ikke meget jeg kan finde om hende nogle steder.

 

Mvh. BCT1969

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Håber du vil fortælle om dit møde med Miss Pixi. Hun ser spændende ud og har overvejet at kontakte hende.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
CBT1969 skrev, for 36 minutter siden:

Hej

Jeg er ny bruger her inde, jeg har været med på sidelinjen nogle mdr. Men har nu oprettede mig som medlem da jeg søger en yngre domina, en med kant og glimt i øjet, det der helt specielle glimt. Hun må gerne være slank, lyshåret og fræk. Jeg har været ved ved flere dominaer rundt om i Danmark gennem årene, men søger nu nye græsgange, gerne her i denne uge, Jeg er til det meste, men har en forkærlighed for CBT- og gerne med nåle.

Hvem kan I anbefales her på Fyn? 

CBT1969

Kender ikke Miss Pixi, ville nok havde valgt det lidt mere sikker, nemlig Sandy eller Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
CBT1969 skrev, 1 time siden:

Hej Igen

Efterspørgelsen lagde jeg op i starten af ugen, jeg har nu booket en tid hos en Miss Pixi her i Aften. Nogle der har truffet bekendtskab med hende? Vi har haft en god mail-korsponcense og har snakket over telefonen, men det er ikke meget jeg kan finde om hende nogle steder.

 

Mvh. BCT1969

Du kan læse denne anmeldelse 

Håber du giver dit besyv med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...