Hop til indhold
Peterpedal

Århus på en mandag

Recommended Posts

Hej

Jeg skal et smut til århusområdet på mandag og have et par timer til at gå med noget andet end arbejde.

Er der nogen der har nogle gode forslag til et sted at spendere et par timer?

En go gang thai massage med mulighed for bad efterfølgende og/eller nogle søde og lækre latinaer er nok mest hvad jeg kigger efter. Findes der sådan noget i det område som er værd at køre lidt efter?

PFT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej

Jeg skal et smut til århusområdet på mandag og have et par timer til at gå med noget andet end arbejde.

Er der nogen der har nogle gode forslag til et sted at spendere et par timer?

En go gang thai massage med mulighed for bad efterfølgende og/eller nogle søde og lækre latinaer er nok mest hvad jeg kigger efter. Findes der sådan noget i det område som er værd at køre lidt efter?

PFT

Se under thai forum jylland. Der er bal omtalt:

NN Oddervej

Laksamun Østerport

Chaba Chr Kiers plads

Thai massage Hedemannsgade 4

Alle fine steder med det du efterlyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft lidt kig på NN på oddervej. Men er lidt i tvivl om det er den der hedder lek thaimassage når man kigger på google streetwiev? Jeg tror der ligger et pizzaria lige overfor også. Er det den der hedder NN idag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har haft lidt kig på NN på oddervej. Men er lidt i tvivl om det er den der hedder lek thaimassage når man kigger på google streetwiev? Jeg tror der ligger et pizzaria lige overfor også. Er det den der hedder NN idag?

Lek hedder ida Isaann. NN ligger lidt tættere på bugten, på den østlige side af lyskrydset. På højre side når dj kigger ned mod kysten. NN ligger i gade niveau, hvor isaans ligger i en høj kælder. Indgangen til NN er på et hjørne. ikke særligt diskret. Parker på vejen bag pølsevognen. Ca 50m væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Jeg syntes ik jeg kan se den på google maps. Måske det er et gammelt kort. Er det ved siden af Røde kors butikken den ligger? Eller i den retning og på den side af vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er den der ligger ved siden af røde kors, der stod dengang "Wislo" i vinduet.

Oddervej 53C.

Har været der, det den bedste af dem der nævnes.

Der er dog ikke noget bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK. Takker

Ja det er jo lidt et problem at der ikke er noget bad. Nå men det finder jeg nok ud af.

Ingen bad det kan jeg nu ik genkenne hos NN jeg får da bad hver gang jer har været der

Der er optillet badekar med brus i køkkenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen bad det kan jeg nu ik genkenne hos NN jeg får da bad hver gang jer har været der

Der er optillet badekar med brus i køkkenet.

Ok, det er jo fint at de kan tilbyde det nu, jeg var der for 3-4 måneder siden, der kunne de

ikke tilbyde bad, sagde de kun havde et lille til dem selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke så vigtig hvor det er da jeg er i bil så jeg kan nemt komme rundt. Er på udkig efter en go gang massage og gerne fuld pakke som ekstra hvis det er muligt. Har du nogle gode bud på et fornuftig sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

i teglværksgade er der fire thai steder....

pi mek, tror jeg nok, der en ung pige, ok massage mulighed for svenske afslutning..

teglværksgade 18 massage mulighed for alt, massage dårlige...

BK sport thai massage svinger meget i kvalitet og afslutning... svenske fåes om mere, må du spørger til...

22god massage ingen afslutning...

langelandsgade massage har du kunne få afslutning, men de været i pressen pga af det.. så ved ikke mere om det muligt...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hej

i teglværksgade er der fire thai steder....

pi mek, tror jeg nok, der en ung pige, ok massage mulighed for svenske afslutning..

teglværksgade 18 massage mulighed for alt, massage dårlige...

BK sport thai massage svinger meget i kvalitet og afslutning... svenske fåes om mere, må du spørger til...

22god massage ingen afslutning...

langelandsgade massage har du kunne få afslutning, men de været i pressen pga af det.. så ved ikke mere om det muligt...

prøvemanden

Pi Mek ligger på Grønningen mener det er nr nr 5 . Google! Ældre indehaver og et par unge piger. Svensk muilgt, plus spa. Ikke andet.

BK kender den ikke

De to andre i Teglværksgade er lukket for læææænge siden.

Langelandsgade - der er kun Min mener jeg det hedder. Orkide lukkede for år tilbage. Min giver det hele, ikke bad. Har dog ikke set ann fra Min længe, så måske lukket.

Bedste bud er stadig som anført i min første post her i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej så lukket de da i går...

var forbi i går eftermiddag, der var der åben alle 4 steder....

men du ret pi mek, ligger grønning 5, beklager jeg ikke lige over obs på dette...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

hej så lukket de da i går...

var forbi i går eftermiddag, der var der åben alle 4 steder....

men du ret pi mek, ligger grønning 5, beklager jeg ikke lige over obs på dette...

prøvemanden

Sorry, Sidst jeg var i Teglværksgade - ca. en måned eller to siden - var kun BK åben. De andre så meget lukkede ud. Dejlina især. Men fint, så står det ikke helt så galt til i branchen som jeg troede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ikke så vigtig hvor det er da jeg er i bil så jeg kan nemt komme rundt. Er på udkig efter en go gang massage og gerne fuld pakke som ekstra hvis det er muligt. Har du nogle gode bud på et fornuftig sted?

Hej er det NN fra Oddervej, der har overtaget massagen i Thorvaldsensgade? Så må det være et godt bud på hele pakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Laksamun Thai Massage ligger vist på Sønderport 7. Mig bekendt er der ikke noget der hedder Østerport i Århus.

Rigtigt, Sønderport. Tak for rettelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...