Hop til indhold
VeryCurious

Randers Mia / Julia / Cindy

Recommended Posts

Hej,

Jeg forsøgte at besøge Cindy igår. https://annoncelight.dk/showad/265129

Da jeg nåede Randers, havde hun alligevel ikke tid, selvom vi havde skrevet sammen tidligere.

Hun tilbyder så, at jeg kan mødes med Mia i stedet https://annoncelight.dk/showad/262774.

Jeg havde ikke set Mias annonce på det tidspunkt, så jeg aftalte at komme op, og så kunne vi jo snakke om det.

Lokation:

Mia og Cindy holder til på Trangstræde, og mildest talt så indiskret, som det kan blive.

Hele opgangens væg ud mod gaden er en glasfacade, som vender ud mod en meget travl P-plads og busstationen, og der er meget kraftigt lys i opgangen.

Især efter mørkets frembrud er man super udstillet pga det kraftige lys, der drager øjnene midt i al mørket.

Jeg får alligevel nosset mig sammen og møder Mia. 

Mia er en køn pige, men meget kraftigere bygget end hende jeg håbede på at møde - og heller ikke i nærheden af billederne annoncen, så jeg takker nej.

Billederne kunne godt være hendes - men i så fald nogle år og kg siden. Hvis man trækker lidt fra for styling og airbrushing på denne annonce, kunne det godt ligne pigen (Mia), jeg mødte igår.

Så desværre ikke en rigtig anmeldelse i denne omgang, men lidt oplysning om Mia - og til de (som mig), der sætter pris på diskrete lokationer, lige en info om, at Trangstræde ikke er en af dem.

Go aften til jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...