Guest Runaldo Skrevet 29. November, 2018 Nogen erfaring med denne pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 30. November, 2018 Kontaktede hende. Lavede en aftale, men hun blev ved med at sige "kan kun tilbyde dette og dette ved kemi". Det er jo ingen garanti. Så aflyste med 3½times varsel. Så blev jeg truet med at skulle betale 500kr i aflysnings gebyr hvorefter jeg promte sagde på godt dansk 'pis af', hvorefter jeg blev mødt af "så må de tunge drenge jo komme og hente dem". Ja, modne mennesker er der sku nok af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 30. November, 2018 Sikke en kedelig oplevelse med en meget sørgelig person der truer. Slet ikke i orden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernrør 143 Skrevet 30. November, 2018 https://giphy.com/gifs/michael-jackson-eating-popcorn--GjYjLvGErsggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 30. November, 2018 Runaldo skrev, for 22 timer siden: Nogen erfaring med denne pige? Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 1. December, 2018 Mon ikke kundegrundlaget for hende er faldet en smule efter den opførsel. Jeg skal i hvert fald ikke nyde noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg