Hop til indhold
Coburn

Meget frodig kvinde søges

Recommended Posts

Hej 

Jeg er på udkig efter en god oplevelse med en meget frodig kvinde. Og jeg mener MEGET frodig. Noget i retning af en ssbbw. Er der nogen, der ved, om der er sådan nogle i Nord-, Midt- eller Østjylland, der tilbyder gode oplevelser? Alder er underordnet.

/Coburn 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene.

Jeg har haft gode oplevelser med både dejlige Birgitte og hende i Skive. De er rigtig søde begge to. Jeg er dog nysgerrig efter, om nogen har kendskab til andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Coburn skrev, for 8 minutter siden:

Tak for svarene.

Jeg har haft gode oplevelser med både dejlige Birgitte og hende i Skive. De er rigtig søde begge to. Jeg er dog nysgerrig efter, om nogen har kendskab til andre?

Så må det blive Nemtøs, uden at vide ssbbw står for, men tror du ku få et godt besøg :)

Ja hun er sku for lækker, dog jeg ej har besøgt, men tror det ku være et rigtig godt besøg :rolleyes:

Ja kun fantasien sætter grænser :wub:

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 minutter siden:

Så må det blive Nemtøs, uden at vide ssbbw står for, men tror du ku få et godt besøg :)

Ja hun er sku for lækker, dog jeg ej har besøgt, men tror det ku være et rigtig godt besøg :rolleyes:

Ja kun fantasien sætter grænser :wub:

Go aften

Ville ikke ligefrem kalde Nemtøs en 'ssbbw'. Det står for Super Size Big Beautiful Woman. 

Hun er virkelig en veldrejet, flot kvinde ja, men ikke lige ssbbw efter min mening :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
danny81 skrev, for 2 minutter siden:

Ville ikke ligefrem kalde Nemtøs en 'ssbbw'. Det står for Super Size Big Beautiful Woman. 

Hun er virkelig en veldrejet, flot kvinde ja, men ikke lige ssbbw efter min mening :-)

Ok og Tak, men flot kvinde er hun, Nemtøs :rolleyes: 

ja så lærte jeg det, om ssbbw :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...