Hop til indhold

Fræk Shemale i Aarhus C - nogen der kender?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har nogen af jer besøgt hende her?

https://annoncelight.dk/showad/265306

Ser jo ret fantastisk ud, men det er jo desværre ikke altid det samme som i virkeligheden.

Hun er ikke på Shemalewiki.

Skrevet

Jeg har også godt set annoncen.

Overvejer en for holdet i morgen, men vil helst gerne vide hvor de holder til først.. før jeg opsøger med mobilen.

Skrevet

Nørregade i Aarhus C

Skrevet

Det første billede i serien synes jeg ser helt ægte ud. Altså det hvor man ser hende helt nøgen med stiv pik. Hvis den er 23 cm så er min nok omkring de 25-26 cm :-o

Skrevet

Den er god nok: Hun deler lejlighed med Sabrina, og da jeg kom for at besøge hende, så var det Vanesa, der lukkede op. Iført bikini, så der var god lejlighed til at kigge, og hun er helt som på billederne - køn, slank, høj og 100% feminin. Jeg overvejede faktisk om man lige skulle prøve - måske en anden gang. 

Skrevet

Ja, jeg var også noget paf: Hun er flot. Men selfiebilledet, solbrun og sminket - det var sådan hun så ud. Er sgu’ nok nødt til at tage forbi igen :-). 

Tænk hvis hun leverer en service, der bare MINDER om Sabrinas...

Skrevet

Hvem er Sabrina?

Kan ikke finde nogen med det navn på Shemale wiki?

Skrevet

Whaoo de to sammen, det ville være en drøm. Hvem der bare boede i Århus 

Skrevet

Jeg bor nu heller ikke i Aarhus, men så må man jo flytte sig efter de gode oplevelser. 

Men altså - stadig ingen, der kan berette om Vanesas service?!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.