Hop til indhold

Nicolle - Brønderslev

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende siden hun er vendt tilbage, og kan bekræfte jeres antagelse. Det var samtidig også derfor, at "ferien" var længere end normalt.

Skrevet
  • Author
Aalborg123 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har besøgt hende siden hun er vendt tilbage, og kan bekræfte jeres antagelse. Det var samtidig også derfor, at "ferien" var længere end normalt.

Hvordan var det? Jeg har selv besøgt hende for et par år siden, og det var dengang en god oplevelse. Dengang var hendes look mere naturligt, og jeg kan ikke lade være med at tænke på om hendes service stadig er den samme nu hvor hun har været længere i "gamet"?

Skrevet

Jeg har som hyppigt besøgende kun haft gode oplevelser derfra, og har ikke oplevelsen at service er faldet efter længere tid i "gamet". Tværtimod anser jeg den kun som værende blevet bedre, men om det er, fordi jeg er "fast kunde" kan jeg ikke helt svare på, men hun har vel stort set kun eller i hvert fald overvejende gode anmeldelser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.