Hop til indhold
Guest Mcfjotte

Tåsingegade Århus

Recommended Posts

Guest Mcfjotte

Godaften Eroguide

En lille anmeldelse fra Tåsingegade 2. Jeg havde læst herinde at en moden thai huserer på adressen, så tænkte det måtte prøves af. Det var en meget moden thai der lukkede op, men det var en yngre model der fulgte med ind i værelset. Jeg lod mig friste af en yderst fin krop selvom jeg foretrækker en mere moden kvinde. Fik et menu kort i hånden, så det var nok ikke massage der var i fokus der. Hun lagde dog ud med massage, og efter vende om, blev det mere intimt. Hun smed det sparsomme tøj, og et par yderst flotte bryster kom til syne, nok en DD størrelse. Brysterne er nok hjulpet på vej, men ser ret naturlige ud. De viste sig hun er naturligt behåret forneden, hvilket var en god overraskelse for mig:).  Et kort BJ uden, og derefter gummi på til fp. Jeg fik dog lov at gøre gengæld inden penetration.

Men så slipper roserne også op fra min side. Hun var ikke særligt engageret, og forsøgte at afslutte mig hurtigst muligt. Jeg syntes faktisk hendes attitude var frastødende og ikke særlig sød. Måske var hun sulten, da de lige havde sat sig ned for at spise da jeg kom ind. Jeg undskyldte at jeg forstyrrede midt i maden og tilbød at komme senere. Men de insisterede at det var ok:). Jeg kommer nok ikke igen da kemi er vigtigt for mig. Hun kalder sig Pam og er nok sidst i tyverne.

Nu fik jeg prøvet noget nyt, men tror nu jeg returnere til min foretrukne thai leverandør på Langenæs alle:)

Mcfjotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har før været ved Pam i Tåsingegade, og det var en god oplevelse dengang, så det var da træls, at der kom sådan en konflikt mellem hendes madsult og pengesult.

Jeg kan godt se, at de gerne vil have kunden i kassen, når man nu er der (og vi mænd handler nok til dels på instinkt med lige netop den "vare"), men man burde også være voksen nok til at kunne vente til man f.eks. har spist. Et minus til et i øvrigt rigtigt godt sted. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mcfjotte skrev, for 11 timer siden:

Godaften Eroguide

En lille anmeldelse fra Tåsingegade 2. Jeg havde læst herinde at en moden thai huserer på adressen, så tænkte det måtte prøves af. Det var en meget moden thai der lukkede op, men det var en yngre model der fulgte med ind i værelset. Jeg lod mig friste af en yderst fin krop selvom jeg foretrækker en mere moden kvinde. Fik et menu kort i hånden, så det var nok ikke massage der var i fokus der. Hun lagde dog ud med massage, og efter vende om, blev det mere intimt. Hun smed det sparsomme tøj, og et par yderst flotte bryster kom til syne, nok en DD størrelse. Brysterne er nok hjulpet på vej, men ser ret naturlige ud. De viste sig hun er naturligt behåret forneden, hvilket var en god overraskelse for mig:).  Et kort BJ uden, og derefter gummi på til fp. Jeg fik dog lov at gøre gengæld inden penetration.

Men så slipper roserne også op fra min side. Hun var ikke særligt engageret, og forsøgte at afslutte mig hurtigst muligt. Jeg syntes faktisk hendes attitude var frastødende og ikke særlig sød. Måske var hun sulten, da de lige havde sat sig ned for at spise da jeg kom ind. Jeg undskyldte at jeg forstyrrede midt i maden og tilbød at komme senere. Men de insisterede at det var ok:). Jeg kommer nok ikke igen da kemi er vigtigt for mig. Hun kalder sig Pam og er nok sidst i tyverne.

Nu fik jeg prøvet noget nyt, men tror nu jeg returnere til min foretrukne thai leverandør på Langenæs alle:)

Mcfjotte

Tak for beretningen :) 

Er stedet efterhånden et rent thai sted? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Tak for beretningen :) 

Er stedet efterhånden et rent thai sted? 

 

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Hej var forbi Pam her til aften, og ja same same Mcfjotte, som Ts :huh:

Ja sådan kan det gå, og til jer som ikk orker læse resten, scrol :)

Nå men måtte atter konkluderer, at det bedste sex har man med Kæresten <3

Ja hvor svær ka det være :huh: ja nu ska jeg selvfølgelig tale for mig selv :rolleyes:

Men men, det med de unge piger, er nok i min Verden passé

Tror faktisk det måske er en fantasi, som aldrig bliver til virkelighed :-o

Ja måske jeg tænder på den unge smukke, men det udlader jo ikk hun ikk tænder på mig :-o

Så konklusion, sex med den rigtige alder, ja modne kvinder <3 

Ja undskyld, håber dog ej jeg keder jer, og ja, det var ej en negativ om Pam

Hun er her blot som alle andre Thai :rolleyes:

Go Jul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 9 timer siden:

Hej var forbi Pam her til aften, og ja same same Mcfjotte, som Ts :huh:

Ja sådan kan det gå, og til jer som ikk orker læse resten, scrol :)

Nå men måtte atter konkluderer, at det bedste sex har man med Kæresten <3

Ja hvor svær ka det være :huh: ja nu ska jeg selvfølgelig tale for mig selv :rolleyes:

Men men, det med de unge piger, er nok i min Verden passé

Tror faktisk det måske er en fantasi, som aldrig bliver til virkelighed :-o

Ja måske jeg tænder på den unge smukke, men det udlader jo ikk hun ikk tænder på mig :-o

Så konklusion, sex med den rigtige alder, ja modne kvinder <3 

Ja undskyld, håber dog ej jeg keder jer, og ja, det var ej en negativ om Pam

Hun er her blot som alle andre Thai :rolleyes:

Go Jul

Hvad mener du med, at hun er bare som alle andre Thai'er? Hold dig helelre til din kæreste - hun er vel ikke THAI?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Alone2013 skrev, for 8 timer siden:

Hvad mener du med, at hun er bare som alle andre Thai'er? Hold dig helelre til din kæreste - hun er vel ikke THAI?

Øh, jeg skrev, hun er HER blot som alle andre Thai :huh: og der mente jeg såmænd bare, hun er her for pengenes skyld

og derved bliver man jo nemt et nummer i rækken og måske der af manglende indlevelse som Ts jo også skrev

Men som jeg dog nævnte, så var det ikk en negativ af Pam men nok bare en konklusion af at besøg unge Thai :rolleyes:

Apropos  nu du spør, jo min kæreste er Thai (men vel næppe interessant for Tråden)

Go 12/12. Aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 minutter siden:

Øh, jeg skrev, hun er HER blot som alle andre Thai :huh: og der mente jeg såmænd bare, hun er her for pengenes skyld

og derved bliver man jo nemt et nummer i rækken og måske der af manglende indlevelse som Ts jo også skrev

Men som jeg dog nævnte, så var det ikk en negativ af Pam men nok bare en konklusion af at besøg unge Thai :rolleyes:

Apropos  nu du spør, jo min kæreste er Thai (men vel næppe interessant for Tråden)

Go 12/12. Aften :)

Dvs du har IKKE nok i din THAI’er? Jeg har haft et forhold til en THAI’er i 52 mdr - hun var/er gift; men hendes ældre mand på godt 70 år kunne IKKE tilfredsstille hende - det er ikke altid nok at være millionær!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 2 timer siden:

Dvs du har IKKE nok i din THAI’er? Jeg har haft et forhold til en THAI’er i 52 mdr - hun var/er gift; men hendes ældre mand på godt 70 år kunne IKKE tilfredsstille hende - det er ikke altid nok at være millionær!!!!!!!!

nu er der jo ingen grund til at blive personlig .... thaimig skriver jo bare om hans oplevelse .....

kan ikke helt se, hvad du vil opnå med din provokation  ?

og hvad du siger er at du har et fast forhold med en gift kvinde som ikke er en professional. ? 

det kan jo ske ... men i 52 måneder ... er det en du betaler for hendes service ?.. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 12/12/2018 at 15:04:

Øh, jeg skrev, hun er HER blot som alle andre Thai :huh: og der mente jeg såmænd bare, hun er her for pengenes skyld

og derved bliver man jo nemt et nummer i rækken og måske der af manglende indlevelse som Ts jo også skrev

Men som jeg dog nævnte, så var det ikk en negativ af Pam men nok bare en konklusion af at besøg unge Thai :rolleyes:

Apropos  nu du spør, jo min kæreste er Thai (men vel næppe interessant for Tråden)

Go 12/12. Aften :)

Du er dæleme modig Thaimig:biggrin:

En sur thai`er er ikke at spøge med....B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøg the klinikken, kort før jul. Der var en moden thai, omkring 50, og en yngre model, halv så gammel. Jeg tog den ældste - Linda - og hun var dælme dejlig fræk... Flot, letbuttet krop, med lækre bryster. Fransk og dansk, afsluttet med hånden - skønt. Efterfølgende fælles bad. Pris 1000 kr, som jeg betalte uden at forhandle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
maxmuld skrev, for 11 timer siden:

Du er dæleme modig Thaimig:biggrin:

En sur thai`er er ikke at spøge med....B)

Øh hvor kommer den sur Thai ind, hende i Ts eller :rolleyes: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 15 timer siden:

Øh hvor kommer den sur Thai ind, hende i Ts eller :rolleyes: 

Nej jeg tænker mere på hvis din kone ikke ved du går til massage

og hun så finder ud af det.....så vil jeg tro hun bliver sur:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
maxmuld skrev, for 8 timer siden:

Nej jeg tænker mere på hvis din kone ikke ved du går til massage

og hun så finder ud af det.....så vil jeg tro hun bliver sur:P

Tror dog ej det vil være interessant for Tråden, ja egentlig ej yderliger kommentar, 

Udover hun bor i Thailand, og ja, hun er sur allerede inden vi er Gift, 

  • Men næppe nogen kan bruge i den Tråd :rolleyes: 
  • Go aften Danmark 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 16 timer siden:

Tror dog ej det vil være interessant for Tråden, ja egentlig ej yderliger kommentar, 

Udover hun bor i Thailand, og ja, hun er sur allerede inden vi er Gift, 

  • Men næppe nogen kan bruge i den Tråd :rolleyes: 
  • Go aften Danmark 

Nu svarede jeg på det spørgsmål som du gav mig.....”hvor kommer den sure thai ind i billedet” 

hvor meget du svare på det er jo op til dig selv, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
maxmuld skrev, for 6 timer siden:

Nu svarede jeg på det spørgsmål som du gav mig.....”hvor kommer den sure thai ind i billedet” 

hvor meget du svare på det er jo op til dig selv, 

Ja nemlig, og tilbage til Tåsinggade :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...