Hop til indhold

Cindy Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lige besøgt Cindy i Randers centrum.Sikke en oplevelse det var.Jeg plejer at besøge danske piger,men prøvede lykken med Cindy,der kommer fra Polen.Hun er en dejlig og meget flot pige der bare er dejlig at være sammen med.Billederne passer meget godt.Jeg købte en halv time til 600kr,og her nåede vi hele vejen rundt.Vil helt klart besøge hende igen.https://annoncelight.dk/showad/265129

Skrevet

hej passer billederne på hendes profil ?

Skrevet
  • Author

De ligner,men hun ser bedre ud i virkeligheden.

Skrevet

ok tak

hvor er det ca i Randers ?

• 1 month later...
  • 5 months later...
Skrevet
lystig1 skrev, den 28/11/2018 at 21:15:

Jeg har lige besøgt Cindy i Randers centrum.Sikke en oplevelse det var.Jeg plejer at besøge danske piger,men prøvede lykken med Cindy,der kommer fra Polen.Hun er en dejlig og meget flot pige der bare er dejlig at være sammen med.Billederne passer meget godt.Jeg købte en halv time til 600kr,og her nåede vi hele vejen rundt.Vil helt klart besøge hende igen.https://annoncelight.dk/showad/265129

Hej Lystig. Ser hun naturlig smuk ud? Eller er vi mere over i det kosmetiske pyntede? Og hvor høj er hendes dullefaktor fra 1 - 10 (10 er højest)? 

Skrevet

For lige at besvare dit spørgsmål, så er hun slet ikke i nærheden af at være ligeså dullet som billederne antyder.. 

Måske 5..

Jeg synes på Ingen måde billederne er retvisende. Ja, hun er lyshåret, men det er også det. Bevares, hun var køn nok og havde jeg mødt hende i byen havde jeg glædeligt munket hende. Men når man ankommer med et sæt forventninger, gider man sku ikke blive snydt.. 

Skrevet
Legetimen skrev, for 3 timer siden:

For lige at besvare dit spørgsmål, så er hun slet ikke i nærheden af at være ligeså dullet som billederne antyder.. 

Måske 5..

Jeg synes på Ingen måde billederne er retvisende. Ja, hun er lyshåret, men det er også det. Bevares, hun var køn nok og havde jeg mødt hende i byen havde jeg glædeligt munket hende. Men når man ankommer med et sæt forventninger, gider man sku ikke blive snydt.. 

Tak for svar, legetime. En høj dullefaktor var set, som var tillokkende, Så er hun strøget af listen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.