Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige besøgt Cindy i Randers centrum.Sikke en oplevelse det var.Jeg plejer at besøge danske piger,men prøvede lykken med Cindy,der kommer fra Polen.Hun er en dejlig og meget flot pige der bare er dejlig at være sammen med.Billederne passer meget godt.Jeg købte en halv time til 600kr,og her nåede vi hele vejen rundt.Vil helt klart besøge hende igen.https://annoncelight.dk/showad/265129

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystig1 skrev, den 28/11/2018 at 21:15:

Jeg har lige besøgt Cindy i Randers centrum.Sikke en oplevelse det var.Jeg plejer at besøge danske piger,men prøvede lykken med Cindy,der kommer fra Polen.Hun er en dejlig og meget flot pige der bare er dejlig at være sammen med.Billederne passer meget godt.Jeg købte en halv time til 600kr,og her nåede vi hele vejen rundt.Vil helt klart besøge hende igen.https://annoncelight.dk/showad/265129

 

Hej Lystig. Ser hun naturlig smuk ud? Eller er vi mere over i det kosmetiske pyntede? Og hvor høj er hendes dullefaktor fra 1 - 10 (10 er højest)? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at besvare dit spørgsmål, så er hun slet ikke i nærheden af at være ligeså dullet som billederne antyder.. 

 

Måske 5..

 

Jeg synes på Ingen måde billederne er retvisende. Ja, hun er lyshåret, men det er også det. Bevares, hun var køn nok og havde jeg mødt hende i byen havde jeg glædeligt munket hende. Men når man ankommer med et sæt forventninger, gider man sku ikke blive snydt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 3 timer siden:

For lige at besvare dit spørgsmål, så er hun slet ikke i nærheden af at være ligeså dullet som billederne antyder.. 

 

Måske 5..

 

Jeg synes på Ingen måde billederne er retvisende. Ja, hun er lyshåret, men det er også det. Bevares, hun var køn nok og havde jeg mødt hende i byen havde jeg glædeligt munket hende. Men når man ankommer med et sæt forventninger, gider man sku ikke blive snydt.. 

Tak for svar, legetime. En høj dullefaktor var set, som var tillokkende, Så er hun strøget af listen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...