Bull1958 414 Skrevet 28. November, 2018 Så er hun her igen drenge vær god ved hende https://annoncelight.dk/showad/263053 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Triatlet Skrevet 29. November, 2018 Det ser ud som hun har fået nyt tilholdssted - vurderet udfra billedene. Før var det i Centrum. Jeg mener at kunne huske at hun har blandede anbefalinger - læste noget med at der var " andre mænd " tilstede i lejligheden medens hun havde kunder. Kan du be- eller afkræfte om hun er value for money ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 29. November, 2018 (edited) Triatlet skrev, 1 time siden: Det ser ud som hun har fået nyt tilholdssted - vurderet udfra billedene. Før var det i Centrum. Jeg mener at kunne huske at hun har blandede anbefalinger - læste noget med at der var " andre mænd " tilstede i lejligheden medens hun havde kunder. Kan du be- eller afkræfte om hun er value for money ? Øhh det er de samme billeder som hun brugte sidste gang hun var i Esbjerg tror du forveksler hende med en anden pige ja hun er pengene vær besøg hende og du vil blive overrasket hvor sød hun er hvis man er sød ved hende er hun det også mod dig Redigeret 29. November, 2018 af Bull1958 Glemte at skrive det sidst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 29. November, 2018 Hun er super fin og sexet, og sød. ingen i lejligheden da jeg var på besøg allle pengene værd efter min mening 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg