Hop til indhold
Ny bruger

Thailand

Recommended Posts

Jeg har boet i Thailand. Phuket er et af de dyreste steder. Selv en kort taxatur kan i dag løbe op i over 100 danske kroner. Og det selvom jeg snakker sproget nogenlunde. De er blevet meget turisttrætte og svære at forhandle med. Er ikke up to date på priserne i Pattaya, men jeg vil tro at det er markant billigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spritsaillateen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har boet i Thailand. Phuket er et af de dyreste steder. Selv en kort taxatur kan i dag løbe op i over 100 danske kroner. Og det selvom jeg snakker sproget nogenlunde. De er blevet meget turisttrætte og svære at forhandle med. Er ikke up to date på priserne i Pattaya, men jeg vil tro at det er markant billigere.

Hvordan med at bo i Thailand Hvad er der af krav.?  Ved du det.?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bo? Altså som i at tage permanent ophold i Thailand?

Med dansk pas kan du opholde dig 30 dage i Thailand. Herefter skal du rejse ud. I princippet kan du (og der er mange der gør det) blot rejse ud af Thailand, feks til Laos, og rejse ind med det samme igen til nye 30 dage.

Du kan søge andre visa typer af længere varighed. Læs om dette på http://thaiembassy.dk

Hvis du mener virkelig alvorligt at du gerne vil bo og have arbejdstilladelse i Thailand, så kan du søge din information her https://www.immigration.go.th/content/permanent_resident_in_the_kingdom

Go' fornøjelse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...