Ny bruger 95 Skrevet 28. November, 2018 Hejsa. Nogen der ved hvordan er priserne i Phuket i forhold til Pattaya. Jeg tænker på hotel, mad, damer. Kom med lidt info hvis nogen har været begge steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 150 Skrevet 28. November, 2018 Jeg har boet i Thailand. Phuket er et af de dyreste steder. Selv en kort taxatur kan i dag løbe op i over 100 danske kroner. Og det selvom jeg snakker sproget nogenlunde. De er blevet meget turisttrætte og svære at forhandle med. Er ikke up to date på priserne i Pattaya, men jeg vil tro at det er markant billigere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 28. November, 2018 spritsaillateen skrev, for 6 minutter siden: Jeg har boet i Thailand. Phuket er et af de dyreste steder. Selv en kort taxatur kan i dag løbe op i over 100 danske kroner. Og det selvom jeg snakker sproget nogenlunde. De er blevet meget turisttrætte og svære at forhandle med. Er ikke up to date på priserne i Pattaya, men jeg vil tro at det er markant billigere. Hvordan med at bo i Thailand Hvad er der af krav.? Ved du det.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 150 Skrevet 29. November, 2018 Ny bruger skrev, for 17 timer siden: Hvordan med at bo i Thailand Hvad er der af krav.? Ved du det.? Krav i forhold til hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 30. November, 2018 Bo? Altså som i at tage permanent ophold i Thailand? Med dansk pas kan du opholde dig 30 dage i Thailand. Herefter skal du rejse ud. I princippet kan du (og der er mange der gør det) blot rejse ud af Thailand, feks til Laos, og rejse ind med det samme igen til nye 30 dage. Du kan søge andre visa typer af længere varighed. Læs om dette på http://thaiembassy.dk Hvis du mener virkelig alvorligt at du gerne vil bo og have arbejdstilladelse i Thailand, så kan du søge din information her https://www.immigration.go.th/content/permanent_resident_in_the_kingdom Go' fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg