Hop til indhold
Stålanden

Thai Body2Body massage KBH

Recommended Posts

Hej

Har været ude af den denne verden i en del år efterhånden. Nu har lysten dog meldt sig til at få udlevet en fantasi. Jeg har længe gerne ville prøve en rigtig body to body massage (olie eller soapy), men hvor jeg skal jeg gå hen i KBH området ??

Det er ikke en forudsætning at det skal indeholde mere (men må gerne). Det vigtigste er, at massagen er rigtig god. Jeg gider ikke spilde min tid på en kvinde som bare pjasker lidt olie på mig og derefter ælter mig, kun med det formål at få lidt ekstra moneter for at hive i javertussen.

Jeg overvejer pt. Dokkun eller Classic massage, men synes markedet er lidt uoverskueligt og har brug for råd fra en mere erfaren.

OBS...søger ikke ladyboys.

Forslag modtages med stor taknemmelighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du ikke stærkt ønsker at dine intime dele masseres, så er Tantra Templet simpelthen stedet. 1,5 times body to body, med en lækker b2b egnet krop der glider op og ned ad dig er fantastisk. De kommer til at røre ved din "ting" men de siger også "sorry" der er ingen, ingen sex i det. Oplevelsen er alligevel fantastisk - og dyr. Der benyttes olie, ikke skum eller nuro.

B2B egnet krop vil sige en krop med former. Har prøvet det to gange, og begge piger var yderst delikate. Måtte hjem og tage sagen i egen hånd efterfølgende. Selv synes jeg der er øv at de ikke afslutter dig, men det er altså ikke konceptet.

Conny, Welness Tantra i Ringsted giver en god massage, incl en god del body og en fantastisk hånd afslutning. Se hendes h jemmeside og check også Afrodite Tantra ved Kolding.

Falder du over et sted hvor man kan få soapy, eller nuro massage, så post et ref.

Legelysten laver nuromassage incl det hele. Hun opererer både på Sjælland ( primært) og i Århus.

Her ud over er jeg helt sikker på at rigtig mange af de piger der er til blid GF sex, kan tilbyde B2B, men nok kun i olieversionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...